Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Hei hei. Jeg er en pool-supporter innpå forumet her. Det er hyggelig og se alt det fin dere skriver om laget mitt her :D . Hehe, nei da det går nok like mye dritt innpå kopforum, bortsett fra at de vi hetser er Everton, United, United, United og atter United. De andre lagene er det ingen som bryr seg om, det er alltid en av de to som blir hetset omtrent :P .

 

Du er altså Liverpool supporter, og medlem av Arsenal's norske supporterklubb?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sikkert en venn av "jodde" !?

 

Edit: Kanskje ikke når jeg ser på når han ble medlem :|

 

Kan vel ikke betale penger i en annen supporterklubb?! :S

 

Om man føler for det, så er det sikkert ingen lov som sier i mot at f.eks. jeg kjøper middlesborough blader... det kommer vel helt ann på egeninteresse, og om du vil vite om mostanderen din :D

Link to comment
Share on other sites

Sikkert en venn av "jodde" !?

 

Edit: Kanskje ikke når jeg ser på når han ble medlem :|

 

Kan vel ikke betale penger i en annen supporterklubb?! :S

 

Om man føler for det, så er det sikkert ingen lov som sier i mot at f.eks. jeg kjøper middlesborough blader... det kommer vel helt ann på egeninteresse, og om du vil vite om mostanderen din :P

 

Må si det frister VELDIG for meg og gå og kjøpe et abbonement i united supporterklubb.. Kanskje spudz sin også!

 

men at folk melder seg inn i AN for det om skjønner jeg! Det fantastiske bladet kan ingen stå imot! Uansett klubb de heier på! :P :D

Link to comment
Share on other sites

Det går. Vi har fått beskjed om det tidligere. Selv så er det jeg som har invitert han, må bare si at han nesten altid er saklig, og snakker nesten aldri dritt om Arsenal. Det er bare United når jeg snakker med han. Det er greit med en Pool fan her synes jeg, da får vi litt meninger utenfra. Men han har fått beskjed av meg og oppføre seg pent!

Link to comment
Share on other sites

Hei hei. Jeg er en pool-supporter innpå forumet her. Det er hyggelig og se alt det fin dere skriver om laget mitt her :-| . Hehe, nei da det går nok like mye dritt innpå kopforum, bortsett fra at de vi hetser er Everton, United, United, United og atter United. De andre lagene er det ingen som bryr seg om, det er alltid en av de to som blir hetset omtrent ;) .

Du får være velkommen, da! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nok en gjest her på forumet, ikke et medlem av Arsenals supporterklubb. Jeg er glad i og diskutere fotball og det gjør ikke meg noe om jeg deler mine meninger med Liverpool eller Arsenal supportere. Jeg er kommet hit til forumet for og diskutere Arsenal og jeg har ikke kommet for og snakke dritt om Arsenal eller noe sånt. Jeg håper dere syns det er greit med en Pool-supporter her inne, hvis ikke får dere si i fra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nok en gjest her på forumet, ikke et medlem av Arsenals supporterklubb. Jeg er glad i og diskutere fotball og det gjør ikke meg noe om jeg deler mine meninger med Liverpool eller Arsenal supportere. Jeg er kommet hit til forumet for og diskutere Arsenal og jeg har ikke kommet for og snakke dritt om Arsenal eller noe sånt. Jeg håper dere syns det er greit med en Pool-supporter her inne, hvis ikke får dere si i fra.

 

Så lenge det ikke blir noe drittkasting, så går det helt fint for min del :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nok en gjest her på forumet, ikke et medlem av Arsenals supporterklubb. Jeg er glad i og diskutere fotball og det gjør ikke meg noe om jeg deler mine meninger med Liverpool eller Arsenal supportere. Jeg er kommet hit til forumet for og diskutere Arsenal og jeg har ikke kommet for og snakke dritt om Arsenal eller noe sånt. Jeg håper dere syns det er greit med en Pool-supporter her inne, hvis ikke får dere si i fra.

 

Så lenge det ikke blir noe drittkasting, så går det helt fint for min del :D

 

Er vel kanskje jobben hans som motstander supporter å slenge litt med leppa :P men de pool supporterne jeg kjenner er som regel harmoniske dersom det ikke blir nå tap i pl, cl osv. håper han er en av de :P

Link to comment
Share on other sites

For å oppklare en ting, gutter.. Jeg kjenner jodde, og jeg kan godt si at jeg mobber han mer når Liverpool taper enn han mobber meg når Arsenal taper. Det skal nok ordne seg. Han veit nok verre lag enn Arsenal. :rolleyes:

 

Da er han godtatt :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nok en gjest her på forumet, ikke et medlem av Arsenals supporterklubb. Jeg er glad i og diskutere fotball og det gjør ikke meg noe om jeg deler mine meninger med Liverpool eller Arsenal supportere. Jeg er kommet hit til forumet for og diskutere Arsenal og jeg har ikke kommet for og snakke dritt om Arsenal eller noe sånt. Jeg håper dere syns det er greit med en Pool-supporter her inne, hvis ikke får dere si i fra.

 

 

Fint det :) Bare ikke se alle sitvasjoner o.l. med tykke pool-briller så går det fint :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nok en gjest her på forumet, ikke et medlem av Arsenals supporterklubb. Jeg er glad i og diskutere fotball og det gjør ikke meg noe om jeg deler mine meninger med Liverpool eller Arsenal supportere. Jeg er kommet hit til forumet for og diskutere Arsenal og jeg har ikke kommet for og snakke dritt om Arsenal eller noe sånt. Jeg håper dere syns det er greit med en Pool-supporter her inne, hvis ikke får dere si i fra.

 

Var Kuyt i offside? :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Er ikke sikkert at  LOOSERPOOL får spille neste års CL

 

 

Sjekk innlegget om  Slavia Prag

12230[/snapback]

jaja hadde vært morsomere å sett gutta fra Praha spille enn Looserpool

 

Looserpool er rett og slett barnslig, hva med Liverpool?

Link to comment
Share on other sites

Er ikke sikkert at  LOOSERPOOL får spille neste års CL

 

 

Sjekk innlegget om  Slavia Prag

12230[/snapback]

jaja hadde vært morsomere å sett gutta fra Praha spille enn Looserpool

 

Looserpool er rett og slett barnslig, hva med Liverpool?

I MINE ØYNE ER DET OG BLIR DET LOOSERPOOL

Link to comment
Share on other sites

Veldig utradisjonelt, men egentlig sinnsykt tøft. Jeg liker ikke åpne hjørner så godt jeg heller, men det så rett og slett ikke så verst ut på denne, verken fra innsiden eller utsiden. Bratte tribuner er bra. Skal bli spennende å se. Så jo ganse så hypermoderne ut.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...