Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 29 2010, 10:33 PM) 193132[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Spilt 69 minutter mellom Shitty og Wigan nå, og offside statistikken er som følger 7-0. Kan dere gjette hvem som står for 5 av de offsidene for Shitty? :)

Hertugen av Offside, høvding Adebarndoor!!

Han har heldigvis ikke klart å følge opp den gode starten i City. Blir spennende å se hva som skjer med han i sommer, viss dem ikke får CL plass. Begynne han sikkert å grine og vil til en annen klubb. Håper Wenger var smart nok til å ta % av neste salg på sutrebøtta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply
  • 4 months later...

"I wonder if they named this after Oleg Luzhny," thinks Adebayor

http://www.sport.co.uk/news/Football/36887...h_Man_City.aspx

 

 

Med tanke på hans innsats over de senere år er han et merkelig valg for en energidrikk ;)

Eneste mulige tanke bak er at de kanskje bruker løpet hans mot fansen vår på middle eastlands som reklamesnutt.

 

Anywhoo, håper du setter den i vrangstrupen, Ade ;)

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vi får litt penger hvis han blir solgt videre? Vi tjente jo godt på at Tottenham kjøpte Bentley fra Blackburn mener jeg å huske ;)

 

Skal ikke se bort i fra det siden Arsenal er flink til å forhandle fram prosenter på videresalg, men tipper det ikke er så veldig mye i dette tilfellet.

Uansett...Ade er beste salget Wenger har gjort ever! ;) Overgår Anelka-salget også dette..hehe.

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke se bort i fra det siden Arsenal er flink til å forhandle fram prosenter på videresalg, men tipper det ikke er så veldig mye i dette tilfellet.

Uansett...Ade er beste salget Wenger har gjort ever! ;) Overgår Anelka-salget også dette..hehe.

Anelkasalget var et stort tap og ingen god handel. Totalt sett et kjempetap for klubben, noe Wenger har gjentatt utallige ganger. Gutten hadde et råpotensiale som har blitt fullstendig ødelagt av dårlige og griske rådgivere. Nivået han spillte på da han kom som 18-åring gjenfant han ikke før han var godt voksen og var i Bolton.

Link to comment
Share on other sites

Anelkasalget var et stort tap og ingen god handel. Totalt sett et kjempetap for klubben, noe Wenger har gjentatt utallige ganger. Gutten hadde et råpotensiale som har blitt fullstendig ødelagt av dårlige og griske rådgivere. Nivået han spillte på da han kom som 18-åring gjenfant han ikke før han var godt voksen og var i Bolton.

 

Mente økonomisk da selvsagt. Le Sulk burde jo blitt i klubben fordi han passet perfekt til spillestilen vår, men da spørs det om Henry hadde blitt hentet inn..

Link to comment
Share on other sites

La det r***hølet dra til usbekistan eller Quatar! Det er bare pengene han tenker på uansett. Men før det skjer vil jeg se Koscielny takle han over reklameskiltene på Emirates! :)

 

Greit å mislike mannen, men han drar neppe fra City for å tjene mer penger ett annet sted. Jeg tror ingen klubber vil betale han mer enn det han allerede tjener. Han sier selv at han ønsker å spille og ikke sitte på benken. Det har ingenting med pengegriskhet å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Greit å mislike mannen, men han drar neppe fra City for å tjene mer penger ett annet sted. Jeg tror ingen klubber vil betale han mer enn det han allerede tjener. Han sier selv at han ønsker å spille og ikke sitte på benken. Det har ingenting med pengegriskhet å gjøre.

Helt sikkert bare noe Adebayor sier til media. Tipper han tar en Bogarde og blir.

Link to comment
Share on other sites

Det verste er at City har råd til å betale for hele Adebayor sin kontrakt på det eierne tjener på et par timer.. Om Man Utd eller Pool hadde fått en Adebayor som skulle ta en Bogarde ville det kostet klubbene dyrt, men City trenger ikke tenke på det..

Link to comment
Share on other sites

Spurvene prøver å samle alle Arsenal rejects tydeligvis..hehe

 

ja, la de nå fortsette med det om de vil. Hvis deres langsiktige ambisjon er å bli bedre enn Arsenal virker det som en mildt sagt tvilsom strategi å kjøpe alle spillere som ikke er gode nok for Arsenal...! Men ikke si det til Redknapp! :D Tro han kanskje at bitterheten overfor Arsenal er tilstrekkelig til at de klarer å mobilisere og OVERPRESTEREhver uke? Men hvis DET er grunnen, så føyer det seg i grunn pent inn i rekken hos en klubb der bitterheten overfor rivalen har vært nesten den ENESTE drivkraften i flere tiår! :P

Link to comment
Share on other sites

ja, la de nå fortsette med det om de vil. Hvis deres langsiktige ambisjon er å bli bedre enn Arsenal virker det som en mildt sagt tvilsom strategi å kjøpe alle spillere som ikke er gode nok for Arsenal...! Men ikke si det til Redknapp! :D Tro han kanskje at bitterheten overfor Arsenal er tilstrekkelig til at de klarer å mobilisere og OVERPRESTEREhver uke? Men hvis DET er grunnen, så føyer det seg i grunn pent inn i rekken hos en klubb der bitterheten overfor rivalen har vært nesten den ENESTE drivkraften i flere tiår! :P

 

City har visst bekreftet at Adebayor og Given blir værende i oljeklubben. Synd ikke Given går til Fulham for da hadde vi kanskje fått Scwarzer.

Link to comment
Share on other sites

Mente økonomisk da selvsagt. Le Sulk burde jo blitt i klubben fordi han passet perfekt til spillestilen vår, men da spørs det om Henry hadde blitt hentet inn..

Akkurat. Innkjøpet av Henry var jo en direkte konsekvens til salget av Anelka. Å bytte en sutrekopp med tidenes Arsenalspiller er for meg det smareste Wenger noensinne har gjort :D
Link to comment
Share on other sites

Akkurat. Innkjøpet av Henry var jo en direkte konsekvens til salget av Anelka. Å bytte en sutrekopp med tidenes Arsenalspiller er for meg det smareste Wenger noensinne har gjort ;)

 

Her tar du nok feil. Wenger har uttalt at han hadde hentet Henry uansett. Han forsøkte også å hente Henry 1 år tidligere, da han hadde planer om å benytte Anelka og Henry som spisspar

Link to comment
Share on other sites

Priser meg lykkelig for at det gikk som det gikk..

Samme her, skal virkelig ikke se bort fra at (om Henry og Anelka hadde spilt sammen) det fort kunne blitt mye stygge blikk og krangling når to såpass store talenter skulle slåss om å være stjerna i klubben. Franskmenn med stort ego er jo som kjent aldri lette å ha med. Heldigvis virker det ikke som om de franskmennene vi har i klubben pdd er slik. Kanskje med unntak av Nasri som innimellom kan virke litt arrogant?

Link to comment
Share on other sites

Når, på hvilket tidspunkt, har Nasri framstått som arrogant?

 

Kanskje litt arrogant i spillestilen, men det stopper der. Nasri eier stil og virker som en veldig jordbær og grei type, syns jeg. ;)

Ja, var egentlig det jeg mente. Men så ble "virke", "virkelig" ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...