Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Nå begynner jeg å frykte Tottenham..Desverre er Ade en eksellent spiller til tross for at han er en drittsekk, de slipper vel å betale noe særlig i lønn til han også... :(

 

 

Litt i overkant. Han er helt kurrant. Men du verden hvor mange sjangser han brenner..Ikke noe mer eller mindre frykt for tott nå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad de endte opp med å signere Adebayor og ikke Llorente, Forlan eller en annen god spiss. Adebayor brenner 5 100%-sjanser før han scorer ett mål.

 

For det første så var ikke sjansesløsingen hans på det nivået noen later. Jeg husker jeg fant fram statistikker i gamle dager som viste at han lå like bak Torres i antall sjanser han brukte før han scoret og mannen kommer til mange sjanser og scorer mange mål. Tror dessverre Tottenham har gjort et varp her.

 

Det er i alle tilfeller feil å fokusere på sjanser en spiss bruker på å score. I motsetning til en forsvarer som kan gjøre masse bra i løpet av en kamp, men som gjør en feil som resulterer i baklengs, så har han ikke nødvendigvis gjort jobben sin.

 

En spiss som sløser flere sjanser, men som allikvel scorer et mål, har muligens gjort jobben sin. Man kan neste finne på å tro at noen syns det er bedre med en spiss som ikke kommer til noen sjanser og dermed ikke misser i motsetning til en som kommer til mange sjanser, men bare scorer en gang.

Link to comment
Share on other sites

For det første så var ikke sjansesløsingen hans på det nivået noen later. Jeg husker jeg fant fram statistikker i gamle dager som viste at han lå like bak Torres i antall sjanser han brukte før han scoret og mannen kommer til mange sjanser og scorer mange mål. Tror dessverre Tottenham har gjort et varp her.

 

Det er i alle tilfeller feil å fokusere på sjanser en spiss bruker på å score. I motsetning til en forsvarer som kan gjøre masse bra i løpet av en kamp, men som gjør en feil som resulterer i baklengs, så har han ikke nødvendigvis gjort jobben sin.

 

En spiss som sløser flere sjanser, men som allikvel scorer et mål, har muligens gjort jobben sin. Man kan neste finne på å tro at noen syns det er bedre med en spiss som ikke kommer til noen sjanser og dermed ikke misser i motsetning til en som kommer til mange sjanser, men bare scorer en gang.

 

Uansett så er ikke Adebayor i nærheten av å være så god som Llorente og Forlan. Adebayor er ikke lengre den spilleren som kan score 20+ mål iløpet av en sesong. Om det er på grunn av håret er ikke godt å si, men han har tapt seg voldsomt siden 07/08 sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Uansett så er ikke Adebayor i nærheten av å være så god som Llorente og Forlan. Adebayor er ikke lengre den spilleren som kan score 20+ mål iløpet av en sesong. Om det er på grunn av håret er ikke godt å si, men han har tapt seg voldsomt siden 07/08 sesongen.

 

Tror ikke det er ferdighetene til Adebayor det står på, men viljen rett og slett. Tror kanskje ikke han kommer til å gjøre det så vanvittig godt generelt sett for Tottenham hvis han ikke er 110% motivert, men hvis han spiller mot Arsenal så skal jeg love deg/dere at han blir en skikkelig håndfull.

Link to comment
Share on other sites

Uansett så er ikke Adebayor i nærheten av å være så god som Llorente og Forlan. Adebayor er ikke lengre den spilleren som kan score 20+ mål iløpet av en sesong. Om det er på grunn av håret er ikke godt å si, men han har tapt seg voldsomt siden 07/08 sesongen.

 

Nå var vel ikke Forlan en kjempesuksess når han spilte i Manchester United for å si det pent og det er ingen garanti for at han hadde lykkes denne gangen heller. Adebayor har tidligere vist at han kan lykkes i Premier League. Gutten har dessverre talent til å bli hur god som helst, hvis han gidder. Det siste kan man ikke ta for gitt.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er ferdighetene til Adebayor det står på, men viljen rett og slett. Tror kanskje ikke han kommer til å gjøre det så vanvittig godt generelt sett for Tottenham hvis han ikke er 110% motivert, men hvis han spiller mot Arsenal så skal jeg love deg/dere at han blir en skikkelig håndfull.

Enig. Det kommer faktisk til å overraske meg hvis han ikke scorer mot oss.

Link to comment
Share on other sites

Nå var vel ikke Forlan en kjempesuksess når han spilte i Manchester United for å si det pent og det er ingen garanti for at han hadde lykkes denne gangen heller. Adebayor har tidligere vist at han kan lykkes i Premier League. Gutten har dessverre talent til å bli hur god som helst, hvis han gidder. Det siste kan man ikke ta for gitt.

 

Det er vell ingen tvil at Forlan har vokst som spiller siden han var i United, i motsetning til Adebayor som har krympet som spiller. Nå for tiden scorer nesten ikke Adebayor på annet enn "tap-ins". Det kan være vell så bra det selvfølgelig, slike spillere er viktige, men da er han også avhengig av å ha spillere som kan gi han disse mulighetene. I Tottenham klarer jeg ikke se andre enn Bale og Vaart som klarer dette for øyeblikket. Mitt tips er at Adebayor scorer under 10 mål denne sesongen (minst 1 mot Arsenal). Du hørte det først her! ;)

Link to comment
Share on other sites

Enig. Det kommer faktisk til å overraske meg hvis han ikke scorer mot oss.

Fristende å bruke denne igjen:

 

De mest pessimistiske forum i verden i rekkefølge:

 

1. De deprimertes forum

2. Apokalyptisk forum

3. Arsenal Norway forum

4. Forum for gresk økonomi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Iskald scoring i debuten. Er redd det kan bli mange mål for Ade i spurs. Men han kommer ikke til å score mot oss! Mertesacker vil nemlig sette en stopper for det :)

 

Adebayor er en ekstremt dyktig avslutter. I tillegg har han begynt å jobbe mer for laget. Skulle gjerne hatt han på topp...

Link to comment
Share on other sites

Adebayor er en ekstremt dyktig avslutter. I tillegg har han begynt å jobbe mer for laget. Skulle gjerne hatt han på topp...

Akkurat det med arbeidsinnsatsen er litt artig. Han har en tendens til å jobbe som et svin når han er ny i en klubb. Kurven har som regel en nedadgående tendens allerede etter et par måneder.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det med arbeidsinnsatsen er litt artig. Han har en tendens til å jobbe som et svin når han er ny i en klubb. Kurven har som regel en nedadgående tendens allerede etter et par måneder.

 

Jepp. Han har ALLTID en pangstart nesten, så føler meg sikker på at det dabber av utover.

Link to comment
Share on other sites

Helvettes Adebayor som måtte være en cunt. Ingen tvil om at han er en god spiller vil ville hatt bruk for på banen. En Adebayor i sitt gode gamle slag fra 2007-2008-sesongen hadde vært fantastisk å hatt. Desverre er han en idiot, og laget som helhet hadde vel ikke godt av å ha han der.

 

Spilte en fantastisk kamp mot Liverpool i dag...

Link to comment
Share on other sites

Helvettes Adebayor som måtte være en cunt. Ingen tvil om at han er en god spiller vil ville hatt bruk for på banen. En Adebayor i sitt gode gamle slag fra 2007-2008-sesongen hadde vært fantastisk å hatt. Desverre er han en idiot, og laget som helhet hadde vel ikke godt av å ha han der.

 

Spilte en fantastisk kamp mot Liverpool i dag...

 

Adebayor tidlig i sin Arsenal karriere var en meget spennende og utrolig god spiller, men som du sier så var han en komplett idiot.

 

Dog har han som trend å starte helt fantastisk i hver eneste klubb han kommer til før han ender opp som han har gjort i Arsenal, Shitty og Real Madrid. Spørsmålet er vel bare om det samme skjer i Tottenham?

 

Uten tvil en spiller som besitter fantastiske ferdigheter, men det mentale er virkelig et problem når det gjelder Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...