Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/bl...icle158419.html

 

Ser ikke ut som om han angrer så fælt egentlig. Selv om det kanskje ikke er 100% sikkert at han etterlignet feiringen fra helgen.

 

For å kunne angre på noe han har gjort, må han først ha hjerne nok til å kunne skjønne hva han har gjort

 

Ingen tvil om at det er hans største svakhet. Bare dumt han må bevise det for pressen nok en gang at han ikke er den skarpeste kniven i skuffa.

Jo mer jeg hører fra han jo bedre var det å bli kvitt han.

For en tegneseriefigur...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Mitt spørsmål er da; Bare 3 kamper???

 

Hva er den store forskjellen på det som Adebayor gjorde og det som Cantona gjorde?

 

- Cantona

- angrep EN supporter

- Adebayor angrep

- ALLE supporterne

- Van Persie

 

Etter min mening er det ikke så fryktelig stor forskjell på Cantona og Adebayors oppførsel, men jeg er selvsagt enig i at han ikke kan få like lang straff som Cantona. Men kun 3 kamper syntes jeg var særdeles lite.

-

Link to comment
Share on other sites

Mitt spørsmål er da; Bare 3 kamper???

 

Hva er den store forskjellen på det som Adebayor gjorde og det som Cantona gjorde?

 

- Cantona

- angrep EN supporter

- Adebayor angrep

- ALLE supporterne

- Van Persie

 

Etter min mening er det ikke så fryktelig stor forskjell på Cantona og Adebayors oppførsel, men jeg er selvsagt enig i at han ikke kan få like lang straff som Cantona. Men kun 3 kamper syntes jeg var særdeles lite.

-

Det er STOR forskjell å gå til fysisk angrep på en person, iforhold til å demostrere ovenfor en hel mengde. I seg selv er det ikke noe feil i det han gjør, grett nok at han proveserer, men det gjorde Arsenal fans med han hele kampen! Det er en del av fotballen.

 

Angrept på RvP er nok sett på som et "uhell" der han ikke går inn for å skade han sikkelig. Om dette er sannheten er det vanskelig å si, kanskje er det helt feil. Men det er ikke lett å bevise at han gjør det med fullt overlegg. Slik som Cantona som fikk tid til å tenke seg om i flere sekunder og sparker ned en tilskuer.

 

Adebayor er en stor pose av ditt! Men det han gjorde mot oss er ikke inærheten av det som Cantona gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Mitt spørsmål er da; Bare 3 kamper???

 

Hva er den store forskjellen på det som Adebayor gjorde og det som Cantona gjorde?

 

- Cantona

- angrep EN supporter

- Adebayor angrep

- ALLE supporterne

 

Haha, den store forskjellen er vel at Cantona prøver å drepe en tilskuer på tribunen med hensikt.

Link to comment
Share on other sites

De var jammen kjappe med å straffe Adebaywhore ja. Kanskje fordi City skal møte United til helgen eller? hadde City skulle møtt hvilken som helst av de andre klubbene kunne nok dette tatt noen uker til.

 

Det er feil. Violent conduct skal avgjøres så snart som mulig og helst før neste kamp. Soningen starter umiddelbart og er gitt for 3 førstelagskamper i regi av FA. Slik er regelverket og det praktiseres nok uavhengig av klubb og person.

Link to comment
Share on other sites

De var jammen kjappe med å straffe Adebaywhore ja. Kanskje fordi City skal møte United til helgen eller? hadde City skulle møtt hvilken som helst av de andre klubbene kunne nok dette tatt noen uker til.

 

Det er feil. Violent conduct skal avgjøres så snart som mulig og helst før neste kamp. Soningen starter umiddelbart og er gitt for 3 førstelagskamper i regi av FA. Slik er regelverket og det praktiseres nok uavhengig av klubb og person.

Riktig, men synd at det er kampen mot manure han må stå over.

Link to comment
Share on other sites

Haha, den store forskjellen er vel at Cantona prøver å drepe en tilskuer på tribunen med hensikt.

 

Ja, som jeg skrev så er vold den store forskjellen. Men essensen er at begge lot seg irritere over provokasjon fra tribunen, og handlet bevisst etter dette. Adebayor utførte en handling som kunne lett ført til enda verre ting enn hva Cantona gjorde (og for såvidt gjor det også det med en av vaktene), og i tillegg utførte Adebayor en voldelig handling på banen. Og ikke kom å si at den handlingen var et uhell. Jeg har nå flere ganger sett hvordan han flytter føttene, og det er 100% sikkert at dette gjør han bevisst.

 

På bakgrunn av disse to handlingene mener jeg det ikke er særlig stor forskjell på Adebayors handling(er) og Cantonas handling. Dersom det er slik at Adebayor nå kun har fått straff for et av tilfellene, så kan det forklare litt mer.

 

Jeg har forøvrig tenkt litt på hva som kunne ha skjedd dersom det var Bendtner som hadde lagt der og ikke Persie. Det er viden kjent at Bendtner og Adebayor hadde langt fra noe godt forhold.

Link to comment
Share on other sites

Patetisk fra Adebayor. Alt var Arsenal sin feil...stakkars meg...

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...st-Arsenal.html

 

Fabregas uttaler seg om adebayor

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...ted-tackle.html

 

Song sier det som det er:

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...l-Adebayor.html

Link to comment
Share on other sites

 

Song er helrå! :P

 

Adebayor er patetisk, orker virkelig ikke å bruke hjernekapasitet på denne idioten av en mann lengre. Eneste jeg kommer til å sjekke ut er om han får straff for feiringen, ellers er han helt død for meg.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 18 2009, 09:26 AM) 177218[/snapback]

Song er helrå! :P

 

Adebayor er patetisk, orker virkelig ikke å bruke hjernekapasitet på denne idioten av en mann lengre. Eneste jeg kommer til å sjekke ut er om han får straff for feiringen, ellers er han helt død for meg.

 

Sjelden jeg har opplevd at en spiller har fått fans OG medspillere mot seg.

Tror han får en særdeles varm velkomst på Emirates. Skulle nesten vært der;-)

Link to comment
Share on other sites

ser i Nettavisen at Adebayor forsøker å forklare sin oppførsel, og han skylder blant annet på Arsenal-fansen som trakasserte ham under kampen, UTEN GRUNN som han påstår. Nå skal ikke jeg forsvare goonere som trakasserer andre spillere, selv ikke Adebayor. Dette er uakseptabelt. Men å påstå at Arsenal-fansen ikke hadde grunn til å være sint og skuffet på Adebayor er jo mildt sagt oppsiktsvekkende å påstå. Det vitner nok en gang om en fullstendig mangel på evne til å se seg selv. Det er jo et gammelt ordtak som heter at man høster som man sår. Og det burde vel også snart Adebayor innse?

Link to comment
Share on other sites

Det er jo et gammelt ordtak som heter at man høster som man sår. Og det burde vel også snart Adebayor innse?

 

Det er jo slik Piscator at jo mer man sår, jo mer kan man høste, og desto mer penger kan man tjene. Tror kanskje Adebayor har misforstått ordtaket litt :P

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 18 2009, 09:26 AM) 177218[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Song er helrå! :P

 

Adebayor er patetisk, orker virkelig ikke å bruke hjernekapasitet på denne idioten av en mann lengre. Eneste jeg kommer til å sjekke ut er om han får straff for feiringen, ellers er han helt død for meg.

Sjelden jeg har opplevd at en spiller har fått fans OG medspillere mot seg.

Tror han får en særdeles varm velkomst på Emirates. Skulle nesten vært der;-)

jeg skal dit B) bestemte meg med engang etter City-Arsenal

 

skal bue så høyt jeg kan på Adebawhore hver eneste gang han nærmer seg ballen, makan til idiot skal du lete lenge etter, blir jo bare dummere og dummere for hver gang han åpner kjeften

Link to comment
Share on other sites

jeg skal dit :P bestemte meg med engang etter City-Arsenal

 

skal bue så høyt jeg kan på Adebawhore hver eneste gang han nærmer seg ballen, makan til idiot skal du lete lenge etter, blir jo bare dummere og dummere for hver gang han åpner kjeften

Eg også skal på den kampen, og eg skal ikke a stemme igjen etter at eg pepet på PL største drittsekk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...