Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror vi nok kanskje vil savne de mange kvalitetene han hadde på banen,så jeg er bare lei meg over at en så god fotballspiller har såpass store intelektuelle mangler og at han oppførte seg som han gjorde. Salget ble som følge av han, en nødvendighet

 

At han nå presterer å gå ut mot klubben og AW på den måten han gjør, en klubb og en manager som har omgjort han til en superspiss (han gidder bare ikke ta der ut lenger), er så frekt at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg pleier alltid å finne noe godt i ALLE som har tredd den røde og hvite drakten over hodet, ja til og med spillere som Hankin, Hawley og dere like, til og med Ashley Cole greier jeg å finne mye positivt med, men når det gjeldet Ade, ja da sliter jeg!

 

 

Vedkomment som skrev dette, treffer rimelig godt føler jeg:

 

henry is a cult hero… ade is a cunt zero… nuff said

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 25 2009, 08:58 AM) 172117[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...ester-City.html

 

Clichy :P

Der fikk Clichy en stoooor stjerne i boka mi!! Virker nesten som om det ikke bare var supporterne som gikk lei av Adebaoffside!

Moneybayor*****

Link to comment
Share on other sites

Ja disse uttalelsene føyer seg inn i rekken av disse mindre heldige mediaopptredene. For en kronidiot!

Merker jeg blir kraftig provosert av dette egoet hans. Gleder meg til vi gruser laget hans!

Link to comment
Share on other sites

Det er virker som Sur Alex er litt bitter på at han ikke fikk Ade, for eg tror at manu vil styrke laget med ivertfall en spiss i løpet av sommeren..

 

Sur Alex fremstår som en bitter tulling, med alt for høye tanker om seg og sin klubb. Mulig resultatene har gått ham til hodet. Han frykter åpenbart City, og selv om jeg ikke synes så mye om metodene City nå bruker, mener jeg det ville vært sunt med et flytting av fotball-tyngdepunkt i Manchester! :P Manchester City har da i hvertfall fremstått som en sympatisk klubb, i motsetning til sine byrivaler. Men mulig det endrer seg nå? ;)

Link to comment
Share on other sites

City er overhodet ingen match for United, i alle fall ikke den kommende sesongen. Det skal mer til enn kun bunnløs konto. Chelsea var i praksis allerede top-4 lag før Abramovich, likevel gikk det to sesonger før de klatret til topps til tross for uhemmet transferaktivitet. Det forteller noe om hvor lang veien er for City.

 

Hvis en kynisk ser på hva City har fått for pengene så langt, så er det en benkevarmer fra United, en benkevarmer for England, en skadeforfulgt kar fra Blackburn pluss Adebayor. De er forsterket, men langt fra topp-4 ennå.

 

I forhold til vår posisjon er Villa og Everton vel så store utfordrere. Salget av "koma" er i seg selv en forsterkning, og skulle vi få vi inn Huntelaar (praying) også så er vi seriøse utfordrere til tittelen. Jeg har en meget god følelse.

Link to comment
Share on other sites

City er overhodet ingen match for United, i alle fall ikke den kommende sesongen. Det skal mer til enn kun bunnløs konto. Chelsea var i praksis allerede top-4 lag før Abramovich, likevel gikk det to sesonger før de klatret til topps til tross for uhemmet transferaktivitet. Det forteller noe om hvor lang veien er for City.

 

Hvis en kynisk ser på hva City har fått for pengene så langt, så er det en benkevarmer fra United, en benkevarmer for England, en skadeforfulgt kar fra Blackburn pluss Adebayor. De er forsterket, men langt fra topp-4 ennå.

 

I forhold til vår posisjon er Villa og Everton vel så store utfordrere. Salget av "koma" er i seg selv en forsterkning, og skulle vi få vi inn Huntelaar (praying) også så er vi seriøse utfordrere til tittelen. Jeg har en meget god følelse.

 

Jeg tror heller ikke City blir tittelutfordrere over natten. Men med alle pengene har de noe på gang, og det kommer sesonger etter den kommende også. Selv om Sur Alex sikkert har mye rett i det han sier, er det utrolig arrogant - og litt "farlig" - å undervurdere motstandere. Det blir om ikke annet morsomt å se trynet på AF NÅR Tevez blir matchvinner mot ManU..! ;)

Link to comment
Share on other sites

Noe som er svært gledelig er at Adebayor misser på 100% sjanser. Har sett to sjanser han hadde mot Kaizerz Chief og det ene skuddet han hadde i MEGET god posisjon gikk nesten ut av stadion. ;)

 

skal se at også Adebayor erfarer at gresset ikke nødvendigvis er grønnere på den andre siden av gjerdet, ja bortsett fra at han tjener mer penger da. Det gjør jo de fleste som forlater Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Noe som er svært gledelig er at Adebayor misser på 100% sjanser. Har sett to sjanser han hadde mot Kaizerz Chief og det ene skuddet han hadde i MEGET god posisjon gikk nesten ut av stadion. B)

 

skal se at også Adebayor erfarer at gresset ikke nødvendigvis er grønnere på den andre siden av gjerdet, ja bortsett fra at han tjener mer penger da. Det gjør jo de fleste som forlater Arsenal...

 

Vi har gode eksempler på det i både Hleb og Flamini som dro ifjor. Mye peng,ingen sportslig suksess.

Adebayor neste?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...