Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Var ikke 1-0 målet til Liverpool, som sies ble scoret av Skrtel, selvmål av Adebayor? Synes jeg så det, men jeg kan ta meget feil, også.

 

Skrtel strakk ut beinet sitt, så det var nok ikke selvmål. Vanskelig å se uten å se en reprise eller to ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg så de første 35 min av kampen. Etter en litt treg start så må jeg dessverre innrømme at City ser fryktelig solide ut. De har knallgode spillere på alle plasser. Jeg er redd de kommer til bli veldig vanskelige å slå når de har fått kjørt inn laget sitt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så de første 35 min av kampen. Etter en litt treg start så må jeg dessverre innrømme at City ser fryktelig solide ut. De har knallgode spillere på alle plasser. Jeg er redd de kommer til bli veldig vanskelige å slå når de har fått kjørt inn laget sitt.

 

Er det ikke mer gledelig at Chelsea går på sitt 3 tap? :blink:

 

Veit at mange ikke har trua, men vinner vi hengekampen er vi "bare" 5 poeng bak!

 

Selv om jeg tror vi er for skadeplaget til å kunne vinne PL er det hvertfall fantastisk gøy at vi enda har sjanse til tross for 4 tap, og større mirakler har skjedd enn at vi vinner PL! :P

 

Speeenende!

Link to comment
Share on other sites

Artig at Chelsea går på sitt andre strake tap og de stilte vel med en nærmest skadefri førsteellver. Allikevel virker det som om noen tror at de er helt utilnærmelige!

 

Vi kan fortsatt vinne serien og la oss håpe at vi snart ser noen ende på skadeproblemene våre. Jeg håper Wenger bruker et rent juniorlag/reservelag i neste CL kamp. Vi har ikke råd til å flere skader nå.

 

Er det noen som vet om vi noensinne har hatt flere skadede spiller enn hva vi har nå?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Steike for en stut:

 

56796791.jpg

 

Visste at Apebayor var dum, men å stille i denne skjorta nå, det tar jaggu kaka!

 

 

hehehe, han er seriøst ikke den skarpeste kniven i skuffa....han har vel ett sterkt savn da :)

 

Viser vel at jo dummere man er, jo mer peng får man ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...