Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...

Adebayor putta for $ity.. kan ikke huske sist gang har gjorde det? :)

1.mai!!! 10 kamper på banen uten mål, flere kamper på benken. Ha! Sånn kan det gå... En gang en av verdens aller, aller beste spisser. Nå, derimot, er han en forhatt BENKESLITER med ræva full av penger - i stedet for å være en ELSKET stjernespiller, og fremdeles ha ræva full av penger.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen andre som så Wolves-City? Deilig å se Ade tilbake i gamle spor, med krangling, kjeftig og generell middelmådighet.

 

Oh such, such were the joys...

For ikke å glemme offside. Nærmest utrolig at en spiller på det nivået ennå ikke har skjønt offsideregelen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

En gang for ikke så veldig lenge siden hadde denne mannen en yndlingsstatus hos meg. Nå framstår han bare som en gjøk og sist jeg så han spille så var han direkte dårlig.

 

I mine øyne synker han ikke mer hvis han drar til Tottenham, snarere tvert i mot. Hvis han spiller for Tottenham slik han spiller for City så vil han heller få økt anseelse hos meg. Fra et sørgelig lavt utgangspunkt skal det sies da.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på hvor mange mål Adebayor har puttet mot Spurs er det kanskje et godt valg for Spurs å fjerne den trusselen? Men hvem skal han begynne å putte mot da? Det ser ut som at Ade blir nok et eksempel på en spiller som gjør det dårligere etter å ha forlatt Arsenal....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...