Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...

http://www.dagbladet.no/2011/03/04/sport/f...adrid/15674441/

 

Se på 7-0 målet, der Adebayor sitter inn en dårlig sklitakling, og skader C Ronaldo, slik at Ronaldo må ut. Merk spesielt hvordan Ronaldo reagerer når Adebayor kommer bort for å forklare seg! B) B)

 

Helt ærlig ser jeg ikke noe spesielt? :P signaliserer han ikke bare bytte?

 

EDIT: Så det nå. CAAARE! :D Deilig. Syk kamp av Real forresten, og for en straffe av CR7!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jasså ja Adebayor? Ute å slenger med leppa igjen din ignorante, griske...jeg gir meg der.

Mourionho er flinkere til å motivere enn Wenger? That might be, men vi vet alle at det ikke er noe annet i hele verden en penger som motiverer deg.

 

C*NT!

Link to comment
Share on other sites

Jasså ja Adebayor? Ute å slenger med leppa igjen din ignorante, griske...jeg gir meg der.

Mourionho er flinkere til å motivere enn Wenger? That might be, men vi vet alle at det ikke er noe annet i hele verden en penger som motiverer deg.

 

tja, jeg synes det er mye fornuftig i det adebayor her sier. Det KAN jo hende at NOE av grunnen til at han fremsto som både lat og grisk i Arsenal har med Wengers manglende motivasjonsevner på gjøre? Derfor litt farlig å trekke noen bastant konklusjon den ene eller andre veien her. Og at han også fremsto som lat i ManC, men ser ut til å gi mer av seg selv i Real M, kan jo tolkes som et tegn på at det er noe i det han sier..

Link to comment
Share on other sites

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...ester-City.html

 

'Sometimes when I was in Manchester I wasn't in the squad while knowing that I'm much better than some of them.

 

'I'm not going to say any names but when I was sitting down on the bench seeing some players playing. That's the very bad situation you can be in.'

 

 

But Adebayor, who has not ruled out returning to Eastlands next season, added: 'Maybe they're going to win the FA Cup this year. Maybe next year, with me, they're going to win the league. And I think the league is bigger than the Cup?

 

'Maybe with me, we even win the Champions League next season, so I wish them the best of luck.'

 

Fyren er jaggu ikke sann.. han er en god spiller når han har dagen, men dette er rett og slett hysterisk. En utrolig overvurdering av egne ferdigheter spør du meg :P

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 13 2011, 07:53 AM) 224093[/snapback]

Fyren er jaggu ikke sann.. han er en god spiller når han har dagen, men dette er rett og slett hysterisk. En utrolig overvurdering av egne ferdigheter spør du meg

 

he he, ja Adebayor er vel en av de som mangler selvinnsikt for å si det mildt. Men det betyr ikke at han ikke kan ha noe rett i sin beskrivelse av Wenger?

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 13 2011, 07:53 AM) 224093[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Fyren er jaggu ikke sann.. han er en god spiller når han har dagen, men dette er rett og slett hysterisk. En utrolig overvurdering av egne ferdigheter spør du meg

 

he he, ja Adebayor er vel en av de som mangler selvinnsikt for å si det mildt. Men det betyr ikke at han ikke kan ha noe rett i sin beskrivelse av Wenger?

 

Den artikkelen jeg har lagt ut refererer ikke til Wenger på noen slags måte og jeg har heller ikke lest de uttalelsene som det ble diskutert litt lenger opp så der kan jeg ikke uttale meg :P

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 13 2011, 08:18 AM) 224095[/snapback]

Den artikkelen jeg har lagt ut refererer ikke til Wenger på noen slags måte og jeg har heller ikke lest de uttalelsene som det ble diskutert litt lenger opp så der kan jeg ikke uttale meg

 

for all del, men generelt kan man lett trekke den konklusjonen at en person som Adebayor, som oppviser så liten selvinnsikt, og som er "part i saken" i forhold til Wenger, kanskje ikke har all verdens troverdighet? Særlig når man tenker på hvor uspiselig Adebayor gjorde seg for oss goonere på slutten. Det jeg prøver å si er at selv om det er mange som tenker slik, behøver ikke dette bety at Adebayor ikke har et poeng i sin vurderinig av Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Man kan mene hva man vil om denne mannen, men han er en spillertype jeg virkelig savner i dagens Arsenallag.

 

Ja, selv om Adebayors sorti var parodisk, og han oppførte seg som en tosk, er det klart at han ikke er blitt fullt ut erstattet. Og det sier jeg selv om han kun viste sine evner glimtvis i Arsenal. Mangelen på stabilitet og innsats var jo hans verste problem. Og det kan altså hende Wengers manglende motivasjonsevner er EN DEL av forklaringen på dette, selv om Adebayor naturligvis må ta mesteparten av dette ansvaret selv. Selv om han kan ha et poeng i sin kritikk av Wenger, møter han samtidig seg selv i døra... B) :P

Link to comment
Share on other sites

tja, jeg synes det er mye fornuftig i det adebayor her sier. Det KAN jo hende at NOE av grunnen til at han fremsto som både lat og grisk i Arsenal har med Wengers manglende motivasjonsevner på gjøre? Derfor litt farlig å trekke noen bastant konklusjon den ene eller andre veien her. Og at han også fremsto som lat i ManC, men ser ut til å gi mer av seg selv i Real M, kan jo tolkes som et tegn på at det er noe i det han sier..

Det er nok noe i det at Mourinho er en bedre motivator enn Wenger, men jeg syns det er merkverdig at Adebayor alltid jobber hardt i innledningen av sitt opphold i en klubb. Første gangen han spilte mot oss for City løp han jo som en gal, noe han gjorde i innledningen av sin City karriere. Vi får se hvor lenge han gidder å løpe denne gangen. Inntil videre tror jeg der et antall nuller på lønnsslippen som fungerer som motivasjonsfaktor for den godeste Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

Inntil videre tror jeg der et antall nuller på lønnsslippen som fungerer som motivasjonsfaktor for den godeste Adebayor.

 

ser ikke ut som det er nok en gang! ;) :P

 

at han spilte som om han gikk på ett eller annet mot oss, var vel et rent "hevntokt". Hvis man kommer i et slik mentalt "lune" kan selv en giddalaus type som Adebayor klare å mobilisere...

Link to comment
Share on other sites

Adebayor i sin tid i Arsenal danker ut både Chamakh og Bendtner til sammen nå.

Ja, Adebayor i 07/08 sesongen var et monster og en målgarantist. Desverre tror jeg aldri han vil være i stand til å levere så sterkt en hel sesong, igjen. Til det har han blitt alt for arrogant, grisk og lat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Adebayor fortsetter å skape "venner" i klubbene han spiller i. Newsnow er flust av sider som inneholder:

 

- Emmanuel Adebayor angered by 'insulting' Manchester City treatment

- Manchester City: City hurtful and insulting - Adebayor

etc. etc.

 

Ade i 07/08 sesongen var helt sheriff! Hadde du bare vært litt mindre opptatt av penger og annet ræl så ville du vært kongen av Arsenal i dag!

Link to comment
Share on other sites

Adebayor fortsetter å skape "venner" i klubbene han spiller i. Newsnow er flust av sider som inneholder:

 

- Emmanuel Adebayor angered by 'insulting' Manchester City treatment

- Manchester City: City hurtful and insulting - Adebayor

etc. etc.

 

Ade i 07/08 sesongen var helt sheriff! Hadde du bare vært litt mindre opptatt av penger og annet ræl så ville du vært kongen av Arsenal i dag!

Tja, han hadde en annen stor svakhet og det var at han avsluttet like mange angrep ved å være offsideplassert som han gjorde ved å avslutte mot mål.

 

Uansett så må jeg si at jeg forstår Adebayor litt. Klubben har jo bare dratt på treningssamling uten å gi beskjed til spilleren. Er jo direkte uprofft å oppføre seg sånn selv om spilleren ikke er ønsket i klubben

Link to comment
Share on other sites

Tja, han hadde en annen stor svakhet og det var at han avsluttet like mange angrep ved å være offsideplassert som han gjorde ved å avslutte mot mål.

 

Uansett så må jeg si at jeg forstår Adebayor litt. Klubben har jo bare dratt på treningssamling uten å gi beskjed til spilleren. Er jo direkte uprofft å oppføre seg sånn selv om spilleren ikke er ønsket i klubben

 

Feil Castor. Han avsluttet langt over dobbelt (sikkert nærmere trippelt) så mange angrep ved å være offside.

 

F.eks. i 08/09 sesongen så hadde han vel på 9 kamper i Champions League gått i offside rett i underkant av 50 ganger.

 

@Tapapa

 

Adebayor hadde helt klart vært en spiller jeg hadde takket ja til hvis det ikke hadde vært for at fyren er en av de største idiotene Arsenal har hatt i laget i nyere tid. En spiller med identiske ferdigheter - ja takk. Emmanuel Adebayor - nei takk.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor hadde helt klart vært en spiller jeg hadde takket ja til hvis det ikke hadde vært for at fyren er en av de største idiotene Arsenal har hatt i laget i nyere tid. En spiller med identiske ferdigheter - ja takk. Emmanuel Adebayor - nei takk.

 

 

Jeg ser den, men heldigvis trenger man ikke å være rakettforsker for å spille fotball B)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...