Jump to content

2008.10.29 Tottenham H


Amsen

Recommended Posts

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Dette er lavmål. Verre enn å tape mot Hull.

 

Arsenal, som faktisk har profesjonelle spillere, skal ikke klare å miste en 4-2-ledelse med fem minutter igjen.

 

 

Hvorfor skjer dette med oss GANG PÅ GANG? Noe er feil. Ser vi for eksempel at ManU til stadighet slipper inn det første målet på hjemmebane?

 

Nei, så jævlig sur har jeg ikke vært siden dommerne sendte oss ut av CL i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Hva faen var det som akkurat skjedde? :(

 

Adebayors slapphet er vell så mye skyld i dette som Almunia og Clichys klomsheter! At han mot slutten der bare står å sover i offside når han kan spilles fri igjennom er rett og slett håpløst! Elendig, neste kamp FORVENTER jeg Bendtner på topp!

Link to comment
Share on other sites

Og Man u, Chelsea og Liverpool vinner, mens vi står igjen med buksa nede og fire mål i sekken mot Scums...

Hvordan skal vi vinne gull når vi roter bort slike kamper.....???

Fotball består av to deler, forsvar og angrep... Vi er i verdensklasse framover på banen, men bakover er vi ikke et topplag verdig... :(huff a meg :(

Link to comment
Share on other sites

Dette handler om ingenting annet enn urutinerte spillere. I de siste 5 minuttene, med en 4-2 ledelse skal ballen holdes i laget. Man skal IKKE søke etter gjennombrudd og prøve å slå smarte pasninger. Ballen skal ned mot cornerflagget, eller spilles bakover på banen slik at den kan trilles uten at tottene får tak i den. Om Tottene da vil prøve å få tak i den, så må de blottlegge seg bakover slik at man slipper å slå vanskelige gjennombruddspasninger.

 

Jeg håper Wenger tar tak i dette, for det er ikke første gang det skjer.

Link to comment
Share on other sites

Dette er rett og slett amatørmessig. Mer er det ikke å si. Vi har tottene i vår hule hånd, men gir dem seieren ved å tro at vi har vunnet. Ikke minst signalisert ved Song/Denilson glis og high five. Skandale.

Ikke en gang Derby kunne sluppet inn 2 på 5 min mot Tottenham...

Link to comment
Share on other sites

Patetiske møkkeeper!

Møkkeeper?? Joda, han gjør EN stor tabbe på tottenes mål nr 2, men jeg er uenig i at Amlunia kan lastes for de andre baklengsmålene. På det første står han langt ute, men er ikke det noe som de fleste målvakter gjør når ballen er utenfor den nærmeste tredjedelen av banen? Jeg laster ikke Almunia for det målet. Det tredje baklengs er Clichy sin feil ikke Almunia. På det fjerde ville de fleste keepere være sjanseløse.

Nei, her er det hele laget som taper kampen. Joda offisielt så får vi ett poeng, men reelt er det et tap, og det er unøyaktigheter i alle lagdeler som fører til det jeg vil kalle et tap.

Link to comment
Share on other sites

Patetiske møkkeeper!

Møkkeeper?? Joda, han gjør EN stor tabbe på tottenes mål nr 2, men jeg er uenig i at Amlunia kan lastes for de andre baklengsmålene. På det første står han langt ute, men er ikke det noe som de fleste målvakter gjør når ballen er utenfor den nærmeste tredjedelen av banen? Jeg laster ikke Almunia for det målet. Det tredje baklengs er Clichy sin feil ikke Almunia. På det fjerde ville de fleste keepere være sjanseløse.

Nei, her er det hele laget som taper kampen. Joda offisielt så får vi ett poeng, men reelt er det et tap, og det er unøyaktigheter i alle lagdeler som fører til det jeg vil kalle et tap.

Det var ikke bare målet, han slet på hvert eneste innlegg og skudd!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...