Jump to content

2008.10.29 Tottenham H


Amsen

Recommended Posts

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

 

Idiot kan du være selv!!!!

Ja det er ikke kompetent keeperspill i alle situasjoner idag,men blir direkte provosert når det er almunia som får all skylda.

Vi leder 4-2,persie bommer på nesten åpent mål etter innlegg fra nasri,og clichy sklir og roter faktisk bort seieren.

Skal vi gi disse skylda?NEI!

Det er laget Arsenal som taper idag,så ligg unna enkeltspillerene.

Forskjellen mellom Clichy og vPersie i forhold til Almunia er at de to hadde gode kamper, men Almunia var elendig hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

Greit da er jeg en idiot, men selv idioter har en rett til å komme med sine meninger. Noen må jo være de som ikke forstår seg på fotball i det hele tatt. Takk for et meget intelligent svar. God natt!

Du vil ha et intelligent svar? Ok. På det første målet: En keeper trenger en god vurderingsevne og må bestemme seg for hvor han vil plassere seg. Kanskje enhver klassekeeper hadde plassert seg der han var, men enhver keeper hadde ikke gjort samme vurdering som Almunia da han tok avgjørelsen om å løpe bakover slik at han ikke hoppet fra bakken i det hele tatt. en klassekeeper hadde tatt noen steg tilbake og hoppet høyt opp. Skuddet var ikke hardere enn at det hadde gått fint...

God natt

 

 

Ja ,akkurat slik seaman gjorde :lol:

Link to comment
Share on other sites

Så dette er hvordan det er å være Spursfan, ja :lol: Får glede oss over at det ikke kan bli verre...

 

WE LOVE YOU ARSENAL, WE DO!

WE LOVE YOU ARSENAL, WE DO!

WE LOVE YOU ARSENAL, WE DO!

OHHH ARSENAL WE LOVE YOU!<3

 

ARSENAL TILL I DIE!

I'M ARSENAL TILL I DIE!

I KNOW I AM

I'M SURE I AM

I'M ARSENAL TILL I DIE!<3

Link to comment
Share on other sites

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

 

Idiot kan du være selv!!!!

Ja det er ikke kompetent keeperspill i alle situasjoner idag,men blir direkte provosert når det er almunia som får all skylda.

Vi leder 4-2,persie bommer på nesten åpent mål etter innlegg fra nasri,og clichy sklir og roter faktisk bort seieren.

Skal vi gi disse skylda?NEI!

Det er laget Arsenal som taper idag,så ligg unna enkeltspillerene.

Forskjellen mellom Clichy og vPersie i forhold til Almunia er at de to hadde gode kamper, men Almunia var elendig hele tiden.

 

Vist det skulle være et svar fra en smart fyr,så er hvertfall ikke jeg idiot

Link to comment
Share on other sites

That's the spirit, Daniel!

 

Greit at dere er skuffet, men hver så snill å ikke synk til lavmål, som TV-forumet. De sitter sikkert å flirer av oss i dette øyeblikket.

 

Vi kommer sterkt tilbake, kanskje ikke Premier League, men Champions League!

 

COME ON YOU MIGHTY GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Almunia har 100% skyld i de to første målene, Clichy i det tredje. Kollektiv panikk sørger for 4-4 og 100% skam. Det var et helvetes smertefullt syn å se Gunter eller en annen idiot stå og feire uavgjorten foran egne fans. Det skal ikke være mulig å kaste bort en tomålsledelse med kun få minutter igjen å spille.

 

Å slippe inn 4 mål på hjemmebane er i alle tilfeller alarmerende, Wenger MÅ sette ned foten nå og la dette få konsekvenser. Spesielt for eget vedkommende med sine 3 komplett idiotiske bytter. Å ta av Walcott og Van Persie er ren galskap i slike kamper. Selv om du leder så er det ingen grunn til å svekke laget. Poenget med bytter vel heller å styrke laget?!?!? Wenger var dessverre ute og kjøre med byttene sine nok engang, mens Almunia bare var klovn hele kampen igjennom. Jeg har aldri i mitt liv sett en keeper ta sats, ligge strak i luften og møte et innlegg med knyttede hender. 1 cm til venstre så er det baklengs. Og dette var det minst idiotiske Almunia presterte i kveld.

 

Nei, denne kampen var årets verste smerte og nedtur, får håpe dette ikke knekker Arsenal i de neste kampen. Jeg er ihvertfall totalt knekt og har mistet all tro på seriegull. 4. plass er målet nå, noe som egentlig var det realistiske målet før sesongstart etter manglende evne til å hente inn nye spillere.

Link to comment
Share on other sites

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

 

Idiot kan du være selv!!!!

Ja det er ikke kompetent keeperspill i alle situasjoner idag,men blir direkte provosert når det er almunia som får all skylda.

Vi leder 4-2,persie bommer på nesten åpent mål etter innlegg fra nasri,og clichy sklir og roter faktisk bort seieren.

Skal vi gi disse skylda?NEI!

Det er laget Arsenal som taper idag,så ligg unna enkeltspillerene.

Forskjellen mellom Clichy og vPersie i forhold til Almunia er at de to hadde gode kamper, men Almunia var elendig hele tiden.

 

 

Clichy var glimrende idag ja, men han river jo ned hele prestasjonen med det han gjør, greit, han sklir, men at han står der så lenge gjør jo at alle alternativene til og spille til en medspiller forsvinner, hadde vel tre fire åpne mann og spille til. Det at han sklir er en konsekvens av at han mister hodet, og det er utilgivelig i fotballsammenheng. Van Persie er utvilsom MOM og en skandale at han blir tatt av, med mindre det var noen skade jeg ikke så.

Link to comment
Share on other sites

noen ganger føler jeg at det er høyere krefter som gjør at vi taper slike kamper!

 

Det låg vel i kortene at vi skulle ha oss en på trynet her etter alt gøyet vi har hatt. Ting jevner seg ofte ut.

 

Kanskje du har et poeng?

 

Vi har hatt det mye gøy med tottene så langt. En nedtur i dag. Dermed ligger det an til et vendepunkt for begge lag. Arsenal vinner, mens Spudz taper, og dermed forblir på bunnen. :lol:

 

Stoke neste. Seier er forventet!!

Link to comment
Share on other sites

dette er helt latterlig! Å rote bort en 4-2 ledelse når det er 5 min igjen skal ikke være mulig. Almunia var rævva idag, Clichy var god han, men når han driter seg ut så til de grader mot slutten så blir jo han nesten syndebukken, hadde han ikke mista ballen der, så hadde aldri i verden Arsenal "tapt" denne kampen. Jeg blir trist, og kommer til å være deppa i mange dager framover. Faen eller!

Link to comment
Share on other sites

For det første - fy svarte for en kamp, men dog så vanvittig surt! Det eneste jeg føler nå er tomhet. Har vært i sjokktilstand helt siden 3-4 målet - da følte jeg det var noe galt. Nå bare sitter jeg og ser ut i luften. Hvordan i pokker kunne dette skje? Ikke å avgi poeng mot Spurs - det er forsåvidt greit nok, men måten vi gjør det på er vanvittig svak. Vi leder 3-1 og 4-2, og at vi klarer å gi fra oss seieren her er for meg en gåte.

 

Mer konstruktivt kan jeg ikke komme med for øyeblikket - jeg får sove på det og komme med mer i morgen, men jeg kan legge ved en spillerbørs.

 

Almunia - 4: Virket skjelven fra første til siste minutt. Virket som nervene tok ham

Sagna - 5: Har mistet fjorårsformen, og kommer aldri helt inn i kampen. Ok defensivt.

Gallas - 7: Viser fighting spirit gjennom hele kampen, og gjør en god jobb hjemover.

Silvestre - 6: Finner lite å trekke på, men gjør lite av seg bortsett fra målet.

Clichy - 8: Synd med tabben, for den ødela på sett og vis en perfekt kamp av franskmannen.

Walcott - 7: Fantastisk driv og ballkontroll, men finner sjelden noe konstruktivt å gjøre på siste tredjedel.

Fabregas - 8: Tilbake til sitt gamle jeg. Jobber, takler og strør nydelige pasninger.

Denilson - 6: Har god kontroll på Modric, men litt mange enkle feil. Helt grei jobb.

Nasri - 7: Begynner så som så, men blir stor utover i andre. Assisten er genius.

van Persie - 8: Kanskje banens beste. Noe svak i andre, men herjer på alle felt i andre.

Adebayor - 6: Veldig usynlig. God på Robins mål, og bra målbevissthet på hans eget. Ellers lite involvert.

 

WE LOVE YOU EVEN MORE!

Link to comment
Share on other sites

Vi skal være svært glade for at vi bare har én seriøs utfordrer i kampen om 4.plassen (Aston Villa), så kanskje vi, hvis vi skifter keeper og gjør klokere taktiske valg, kan få 4.plass. Å tro på noe høyere er uyopisk. Utfra kampprogrammet skulle vi faktisk hatt 30 poeng nå, hvis vi skulle hatt sjansen til gull. Uavgjortkamper som godtas er Tottenham (b ), Everton (b ), City (b ), Lpool (b ), Lpool (h), Pompey (b ), Newcastle (b ), Chelsea (h), Manu (h) og Villa (b ). Tap som godtas er Chelsea og Manu (b ). Da hadde vi hatt statistikken 26 10 2, og fått 88 poeng, noe jeg tror vil holde til gull. Men vi har faktisk ikke spilt en eneste av disse kampene...

 

p.s: jeg vet at det ikke finnes enkle kamper i PL, men i teorien er det slik som dette...

Link to comment
Share on other sites

Almunia har 100% skyld i de to første målene, Clichy i det tredje. Kollektiv panikk sørger for 4-4 og 100% skam. Det var et helvetes smertefullt syn å se Gunter eller en annen idiot stå og feire uavgjorten foran egne fans. Det skal ikke være mulig å kaste bort en tomålsledelse med kun få minutter igjen å spille.

 

Å slippe inn 4 mål på hjemmebane er i alle tilfeller alarmerende, Wenger MÅ sette ned foten nå og la dette få konsekvenser. Spesielt for eget vedkommende med sine 3 komplett idiotiske bytter. Å ta av Walcott og Van Persie er ren galskap i slike kamper. Selv om du leder så er det ingen grunn til å svekke laget. Poenget med bytter vel heller å styrke laget?!?!? Wenger var dessverre ute og kjøre med byttene sine nok engang, mens Almunia bare var klovn hele kampen igjennom. Jeg har aldri i mitt liv sett en keeper ta sats, ligge strak i luften og møte et innlegg med knyttede hender. 1 cm til venstre så er det baklengs. Og dette var det minst idiotiske Almunia presterte i kveld.

 

Nei, denne kampen var årets verste smerte og nedtur, får håpe dette ikke knekker Arsenal i de neste kampen. Jeg er ihvertfall totalt knekt og har mistet all tro på seriegull. 4. plass er målet nå, noe som egentlig var det realistiske målet før sesongstart etter manglende evne til å hente inn nye spillere.

 

 

Er enig med deg angående Almunia, han har en tedens synes jeg til og skulle gjøre litt for mange tv redninger. der kan han ta ett par skritt bakover som han gjør og hoppe rett opp og slå den over, så det i forrige kamp også, ett skudd rett over hodet som han kaster seg noe hinsides etter og slår over. Der har mannen noe å lære av David MR SAFE HANDS Seaman. Hørte han eigang si, hvis jeg ikke slenger meg ei gang i løpet av en kamp så har jeg gjort en god kamp, grunnet riktig posisjonering og lesing av spillet. Han dro aldri frem de vannvittige kastene uten at det var ytterst nødvendig. Når det er sagt så gikk vel enn ball eller to over hodet hans også i hans seinere år, men alle kan gjøre tabber, også Almunia men føler det kommer av at han skal være litt for spektakulær litt for ofte, kan dra ei sammenligning til en en i Norge, Esben Johnsen. trodde vi skulle komme unna med tabbene hans idag på 4-2 men når det tredje kom var det bare ett spørsmål om tid...

Link to comment
Share on other sites

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

 

Idiot kan du være selv!!!!

Ja det er ikke kompetent keeperspill i alle situasjoner idag,men blir direkte provosert når det er almunia som får all skylda.

Vi leder 4-2,persie bommer på nesten åpent mål etter innlegg fra nasri,og clichy sklir og roter faktisk bort seieren.

Skal vi gi disse skylda?NEI!

Det er laget Arsenal som taper idag,så ligg unna enkeltspillerene.

Forskjellen mellom Clichy og vPersie i forhold til Almunia er at de to hadde gode kamper, men Almunia var elendig hele tiden.

 

Vist det skulle være et svar fra en smart fyr,så er hvertfall ikke jeg idiot

Hmm, uforståelig innlegg du har der... Hva er det du mener? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er på tredje og Spurs i bunn. Faktisk kom St.Totteringsday et skritt nærmere også i dag. Som vanlig feiret tottene som de hadde vunnet ligaen og ikke bare øket fra 5 til 6 poeng av 30 oppnåelige.

 

Det er nå smått underholdene også!!

 

Liker oppsummeringen! :lol:

 

Får håpe at Jenas & co tar en tilsvarende fyllekule som de hadde etter ligacupfinalen i fjor. Den festen la som kjent et godt grunnlag for resten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Dette er det dummeste og mest naive jeg har sett på mange år. Med 2 min fra full tid på klokken og full kontroll til panikk og idioti de neste 6. Helt ubegripelig. Her er det 11 syndebukker, hverken mer eller mindre. De 11 som er på banen de siste 10 bør ikke få lønn de neste ukene. Hvordan er dette mulig? Hvor er erfaringen, hvor er stoltheten, hvor er hjerte og hjernen når det begynner å gå imot? Dette er årets viktigste kamp for oss supportere, dette er langt viktigere enn 4., 3., eller 2. plass. Kun ligagull er viktigere. Vi er ikke i nærheten om å kjempe om tittelen, så da bør enhver som ikler seg den røde og hvite drakten vite at dette er kampen hvor man ofrer alt. Man kjemper og blør så lenge kampen varer og ikke i 88 minutter og noen sekunder. Jeg håper jeg aldri ser noe slikt igjen. For første gang på nesten 30 år er jeg skamfull på lagets vegne. For første gang føler jeg at laget har sviktet sine supportere. Måtte det aldri skje igjen. Aldri

Link to comment
Share on other sites

Almunia har 100% skyld i de to første målene, Clichy i det tredje. Kollektiv panikk sørger for 4-4 og 100% skam. Det var et helvetes smertefullt syn å se Gunter eller en annen idiot stå og feire uavgjorten foran egne fans. Det skal ikke være mulig å kaste bort en tomålsledelse med kun få minutter igjen å spille.

 

Klippet: Å ta av Walcott og Van Persie er ren galskap i slike kamper. Selv om du leder så er det ingen grunn til å svekke laget. Poenget med bytter vel heller å styrke laget?!?!?

 

Helt enig, og når vi attpåtil får 4-3 i mot rett før slutt, hvordan er det da mulig å kjøre alle mann i angrep 1 min på overtid i steden for å holde på ballen????? Nok en gang mangler vi taktiske defensive hjerneceller, det må snart være lov å tenke, holde ballen i laget og om så heller leke den idiotiske "ballen til motstandernes cornerflagg" bare for å holde ballen i laget og i en "ufarlig" sone av banen

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skjer dette arsenal spør folk... vel, en ting er at dette ikke ver arsenal sin dag i forsvaret og keeper men eg tror dette har mest å gjøre med mangel på RUTINE!. vi tar det for gitt at de ikke scorer 2 mål de siste ti minuttene. derfor skjer dette.. hadde vi har bra med rutine på laget er eg sikker på at vi hadde tatt 3 poeng mot dette laget og Hull, fullham og sunderland.

en annen ting som og mangler er den defansive krigeren. skall si nå at denilson hadde en grei kamp idag og var ikke hans feil men sånt utover sesongen så blir det for dårligt med han som defansiv, spesielt når han ikke altid er defansiv og det fører til at cesc må hjelpe til mer der bak.

 

Må bare si at tottene hadde flaks idag. men det hjelper ikke for oss. dette var 2 poeng tabt som vi virkeligt trenget og vi kan bare skylle på oss selv.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke annet enn å smile litt overbærende når folk etter denne kampen sier: "Nå kan vi glemme gullet!" Det er ikke slike pretasjoner som fratar oss gullsjansene, men det faktum at stallen ikke er styrket med rutinerte/ hardtarbeidende spillere. Jeg har sagt det tidligere, og gjentar det; det er NAIVT å forvente trofeer når vi har så ungt og til dels urutinert lag. Ja, vi kan gjøre mange glimrende kamper, men i en lang sesong vil vi snuble og variere i prestasjoner, slik vi allerede har sett flere ganger denne sesongen.

 

Så slutt å håpe på gull. Det er rett og slett urealistisk! Og ved å si det tør jeg å hevde at jeg ikke er negativ. I år havner vi i beste fall på 4.plass. Alt over det blir ren bonus. Kanskje Wenger styrker laget i januar med et par klassespillere, men jeg tviler sterkt. Uansett om det skulle skje, vil det sannsynligvis være for sent når det gjelder denne sesongen. Nye spillere trenger tid og gjør sjeldent den store forskjellen umiddelbart.

 

Så senk ambisjonene, folkens, så slipper vi å bli så innmari skuffet. Vi har et veldig ungt lag, og å tro at unggutter skal prestere på et jevnt, høyt nivå gjennom en så ekstrem lang sesong er utopi, slik jeg ser det. Spesielt med tanke på hva slags stall konkurrentene besitter.

Link to comment
Share on other sites

Almunia har gjort mange gode kamper i år og har utviklet seg. Enkelte her inne har satt spørsmålstegn ved kvalitetene hans, blant annet tidligere keeper ben elfen, som har gitt oss grundige analyser omkring keeperrollen.

Det å hevde at Almunia i dag ikke hadde innvirkning på resultatet i negativ forstand, er i beste fall et tegn på blindhet. Det er i dag to klare tabber, dessverre, håper ikke dette påvirker senere prestasjoner fra hans side.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...