Jump to content

2008.10.29 Tottenham H


Amsen

Recommended Posts

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Patetiske møkkeeper!

Møkkeeper?? Joda, han gjør EN stor tabbe på tottenes mål nr 2, men jeg er uenig i at Amlunia kan lastes for de andre baklengsmålene. På det første står han langt ute, men er ikke det noe som de fleste målvakter gjør når ballen er utenfor den nærmeste tredjedelen av banen? Jeg laster ikke Almunia for det målet. Det tredje baklengs er Clichy sin feil ikke Almunia. På det fjerde ville de fleste keepere være sjanseløse.

Nei, her er det hele laget som taper kampen. Joda offisielt så får vi ett poeng, men reelt er det et tap, og det er unøyaktigheter i alle lagdeler som fører til det jeg vil kalle et tap.

 

Direkte uenig! Han viser sin store utrygghet hele kampen. Etter å ha vist god autoritet de forrige to kampene, synker han til et lavnivå jeg aldri har sett før.

Mål nr. 1: Enorm keepertabbe

Mål nr. 2: Svær keepertabbe

Mål nr. 3: Kunne ha hoppet i stedet for å legge seg ned, dårlig keeperspill

Mål nr. 4: Sjanseløs, men er feilposisjonert i det skuddet blir avfyrt

Link to comment
Share on other sites

Patetiske møkkeeper!

Møkkeeper?? Joda, han gjør EN stor tabbe på tottenes mål nr 2, men jeg er uenig i at Amlunia kan lastes for de andre baklengsmålene. På det første står han langt ute, men er ikke det noe som de fleste målvakter gjør når ballen er utenfor den nærmeste tredjedelen av banen? Jeg laster ikke Almunia for det målet. Det tredje baklengs er Clichy sin feil ikke Almunia. På det fjerde ville de fleste keepere være sjanseløse.

Nei, her er det hele laget som taper kampen. Joda offisielt så får vi ett poeng, men reelt er det et tap, og det er unøyaktigheter i alle lagdeler som fører til det jeg vil kalle et tap.

Det var ikke bare målet, han slet på hvert eneste innlegg og skudd!

Er ikke enig i at Almunia er det svake ledd i denne kampen. Det er mange svake ledd idag.

Link to comment
Share on other sites

Patetiske møkkeeper!

Møkkeeper?? Joda, han gjør EN stor tabbe på tottenes mål nr 2, men jeg er uenig i at Amlunia kan lastes for de andre baklengsmålene. På det første står han langt ute, men er ikke det noe som de fleste målvakter gjør når ballen er utenfor den nærmeste tredjedelen av banen? Jeg laster ikke Almunia for det målet. Det tredje baklengs er Clichy sin feil ikke Almunia. På det fjerde ville de fleste keepere være sjanseløse.

Nei, her er det hele laget som taper kampen. Joda offisielt så får vi ett poeng, men reelt er det et tap, og det er unøyaktigheter i alle lagdeler som fører til det jeg vil kalle et tap.

 

Direkte uenig! Han viser sin store utrygghet hele kampen. Etter å ha vist god autoritet de forrige to kampene, synker han til et lavnivå jeg aldri har sett før.

Mål nr. 1: Enorm keepertabbe

Mål nr. 2: Svær keepertabbe

Mål nr. 3: Kunne ha hoppet i stedet for å legge seg ned, dårlig keeperspill

Mål nr. 4: Sjanseløs, men er feilposisjonert i det skuddet blir avfyrt

Å du er like god i mål som alltid,,nesten mer irriterende en selve tapet å høre på deg

Link to comment
Share on other sites

Er så lei at det er like før jeg finner fram et tau. Jeg synes det er så sinnsykt flaut at vi ikke engang har rutine nok til å vite at man ikke trenger å angripe når vi leder 4-2 og 4-3 med under 5 minutter å spille. Vi må få skikk på forsvaret, og jeg liker ikke 1-0 og 4-2 målene til Tottene, der Almunia klumser det til. Skal vi kjempe i toppen skal ikke slikt skje. Det samme gjelder Clichy der han glir i gresset, han glir ja, men han burde uansett bare spilt ballen bak til en av de to ledige stopperne.

 

Adebayor? Tror han har skaffet seg eiendom i offsiden, og er bare god to-tre ganger i dag. Mener vi må få han tilbake der han var forrige sesong, i starten. Da trodde han ikke at han var verdens beste, og jobba som ******.

 

Men gidder faen ikke å skrive mer. GOD NATT, det blir en jævlig dårlig dag for samtlige av oss i morgen.....

 

Måtte dette ta slutt. DET SKAL FAEN IKKE VÆRE MULIG

Link to comment
Share on other sites

Ganske patetisk egentlig. I år så ser vi den ene svakheten etter den andre som bare "blomstrer" Gull blir det ikke og det vil nok bli en meget lang sesong med dette rotet Wenger har satt sammen! På den andre siden så taper vi isåfall ikke.. Synes synd på Almunia med de grusomme tabbene og i en hvilken som helst annen klubb så ville han blitt satt på benken etter slike tabber. Lurer på om Wenger ser nødvendigheten i å forsterke stallen i januar nå? :( Jeg sa før helgen at Tottene sikkert vinner i helgen og snur det mot arsenal men at det skulle skje slik kunne jeg ikke forestille meg i min villeste fantasi! Meget synd ikke Eboue treffer Adebayor på slutten eller alle de andre 100% sjansene som ble sløst bort! :(

Vi reiser oss igjen og 4 plassen må vi ta i år!

Link to comment
Share on other sites

Dette skal ikke være mulig. Forferdelig å se at ett helt lag blir paralysert av frykt for så å gå på en slik smell. Men som jeg sa før sesongen. Dette laget kommer ikke til å vinne en dritt. Når Wenger i tilegg presterer å ta seieren på forskudd ved å ta av spiller etter spiller som faktisk fungerte godt i denne kampen, får han ta dette tapet på sin kappe.

 

I følge enkelte her inne er det ikke lov å være negativ til Wenger i det hele tatt, men dette var en stor taktisk bommert som koster oss dyrt. Ikke minst psykisk for spillerene. Nei. Dette er å blir et juniorlag som mangler vesentlig erfaring til å takle slike viktige situasjoner. Noe annet kan vel egentlig ikke forventes av en gjeng 20-åringer.

 

Neste år. -Kanskje...

Link to comment
Share on other sites

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Almunia begynner det allerede etter få minutter i kveld. Merklige manøvere ved en situasjon med Bale som til alt hell skyter i nettveggen. Neste bare flaks at det ikke blir 0-1 allerede der. Etter et par tre gode kamper er det tilbake til merklige posisjoneringer og valg forøvrig.

 

..., men det er ikke det i seg selv som gir oss 2 poeng i dass. Det er oppe i hodene i sluttminuttene det klikker og det er det virkelig amatørmessige. Når Arsenal skrur av farten er det alltid fare på ferde, og når en atpåtil feirer seieren 5 minutter før slutt er det full krise!!

Link to comment
Share on other sites

Patetiske møkkeeper!

Møkkeeper?? Joda, han gjør EN stor tabbe på tottenes mål nr 2, men jeg er uenig i at Amlunia kan lastes for de andre baklengsmålene. På det første står han langt ute, men er ikke det noe som de fleste målvakter gjør når ballen er utenfor den nærmeste tredjedelen av banen? Jeg laster ikke Almunia for det målet. Det tredje baklengs er Clichy sin feil ikke Almunia. På det fjerde ville de fleste keepere være sjanseløse.

Nei, her er det hele laget som taper kampen. Joda offisielt så får vi ett poeng, men reelt er det et tap, og det er unøyaktigheter i alle lagdeler som fører til det jeg vil kalle et tap.

 

Direkte uenig! Han viser sin store utrygghet hele kampen. Etter å ha vist god autoritet de forrige to kampene, synker han til et lavnivå jeg aldri har sett før.

Mål nr. 1: Enorm keepertabbe

Mål nr. 2: Svær keepertabbe

Mål nr. 3: Kunne ha hoppet i stedet for å legge seg ned, dårlig keeperspill

Mål nr. 4: Sjanseløs, men er feilposisjonert i det skuddet blir avfyrt

 

Mål nr. 2. Enig

Mål 3 og 4. Synes det blir for enkelt å legge skylden på Almunia.

Mål nr 1. Meget uenig. Skal dette være en enorm keepertappe, så må konklusjonen være at keepere alltid skal stå på mållinjen uansett hvor på banen spillet foregår. Når spillet foregår såpass langt ute på banen så virker det naturlig for meg at keeperen står ute rundt femmeteren for å være en "sisteforsvarer" hvis en angriper kommer forbi forsvaret. Men selvfølgelig når det kommer ett slikt drømmetreff så ser det jo forjevlig klønete ut, men jeg vil forsvare Almunias posisjonering i det tilfellet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor Almunia ikke bare rygger bakover og hopper på første målet. Sjansen for at han klarer å ligge vannrett i lufta og vippe den over tverrligern er minimale satt opp mot å bruke spensten der...

Link to comment
Share on other sites

skal ikke si at jeg sa det. men faktum er det at jeg har i lanh tid sagt, ment og sett at almunia ikke er noen god keper. manen er sikkert en sympatisk ogjordnær type. men det gjør ikke at han fortjener nr 1 i arsenal. han er en god backup. ikke noe mer.

 

en mann presterer på høyt nivå gjennom kampen. og hva skjer? jo, van persie blir tatt av banen, og dermed klarer ikke arsenal å skape noe mer. song kommer inn på banen, og ser ut som han er klar til å feire med en gang. wenger må da en gang lære å ikke ta ut de som skaper noe, og er i stand til å holde på ballen når det nærmer seg slutten i en kamp vi leder. å nei, tenkte jeg i det byttene var gjort. dette kan vi komme til å tape. og hvorfor er adebayor på banen så lenge? han bidrar ikke med en dritt. forruten det fedigscorede målet da. han står å ser på at ballen triller 20 cm unna beina hans, men han gidder faan ikke å røra på seg. han jobber ikke på en eneste ball på 95 minutter.

 

gael er uheldig å glir. igjen. men det kan skje. adebayor har ingen unnskyldning for ikke å jobbe for laget sitt. almunia kan ingen forsvare. han er bare rett og slett en middelmådig keeper uten noen spesielt gode egenskaper på banen i alle fall. og byttene til wenger gjør meg trist...

 

dette var rett og slett katastrofalt dårlig!

 

dette er ikke skrevet i frustrasjon kjære leser. den kom da wenger tok ut sine presterende spillere, og satte inne noen som var der for å juble over en seier de var sikker på de hadde .

Link to comment
Share on other sites

Arsenal leverer en større bragd enn hva Spudz gjør. Ros til Spudz som faktisk klarer å hente seg inn. Strek i regningen at Arsenal virkelig klarer å prestere så dårlig. To baklengs på hjemmebane i løpet av kampens siste fem minutter skal ikke være mulig.

 

Satt med en dårlig følelse gjennom store deler av kampen. Skvatt ikke når det ble 4-4. Slikt blir det ikke gull av (har vel egentlig ikke hatt den store troen i år).

 

Wenger & co har et forklaringsproblem etter denne kampen. Merkelige bytter og irriterende tabber.

Link to comment
Share on other sites

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

Greit da er jeg en idiot, men selv idioter har en rett til å komme med sine meninger. Noen må jo være de som ikke forstår seg på fotball i det hele tatt. Takk for et meget intelligent svar. God natt!

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å si noe sykt, så er bare dette ynkelig, trist og patetisk etc etc etc. Som noen påpeker, vi slipper inn 4 mot ligaens dårligste lag for øyeblikket, og nå har vi av alle gitt de en go. Er det mulig?

 

Clichy er blant de beste backene i verden, men at han gjør sånne monsterfeil noen ganger i løpet av en sesong gjør at jeg sitter litt med hjerte i halsen, city og birmingham ifjor, og mot verst tenklige motstand i år. Mener det bør en kollektiv straff fra Wenger her, for at det er mulig å rote bort dette. tottene hadde gitt opp, du så det lang vei de siste minuttene, helt til clichy gir de det tredje målet. Og da visste jeg at det fjerde kom, men håpløst å slå inn cornere og ikke roe ned på 4-3, men det gav oss nok ei skikkelig lekse. Lets face it, i år er vi ikke gode nok, at vi klarer topp fire er nok realistisk, men å snakke om gull er helt ulogisk, vi taper poeng mot, fulham, sunderland, hull, tottenham og da er vi rett og slett ikke på langt nær gode nok. MEN vi skal slå tottenham, kampen idag viser jo egentlig at vi er ett mye bedre lag, TRE av fire mål er store tabber, to av de er gigantiske.

 

Stiller også spørsmålstegn ved at Wenger bytter inn Song og at han tar ut Walcott, med sistnevtes fart så binder vi opp spillere selv i ledelse, så det lang vei, de var jo redde for å bli mer ydmyket enn de allerede var.

 

Eier nesten ikke ord, det sprøeste er meldinger fra yids her om at rettferdigheten seiret, at vi fikk mål av dommeren osv osv. Blir litt paff. Men idag var det laget mitt som sjokkerte meg mest. Egentlig ingenting posetivt og si om dagen, de føkker opp det som var magisk og river det ned med noen sinnsyke greier som jeg ikke tror du ser på løkka her hjemme eigang.

 

Hvordan er det mulig å få sovne ikveld da????

Link to comment
Share on other sites

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

 

Idiot kan du være selv!!!!

Ja det er ikke kompetent keeperspill i alle situasjoner idag,men blir direkte provosert når det er almunia som får all skylda.

Vi leder 4-2,persie bommer på nesten åpent mål etter innlegg fra nasri,og clichy sklir og roter faktisk bort seieren.

Skal vi gi disse skylda?NEI!

Det er laget Arsenal som taper idag,så ligg unna enkeltspillerene.

Link to comment
Share on other sites

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

Greit da er jeg en idiot, men selv idioter har en rett til å komme med sine meninger. Noen må jo være de som ikke forstår seg på fotball i det hele tatt. Takk for et meget intelligent svar. God natt!

er vel drøyt å kalle andre for idioter, selv om man ikke er enig med de. men almunia er ikke verdig trøye nr 1 på arsenal! frey, ja det hadde vært en kvaliteteskeeper med egenskaper til å vinne poeng for laget. i motsetning til det dagens første valg klarer.

Link to comment
Share on other sites

De som skriver at det ikke er Almunia sin feil er noen idioter! Da kan dere rett og slett ikke fotball! Han gjør en elendig jobb på 1.målet. På 2.målet bruker han et år på å komme seg opp etter returen. Ellers i kampen gjør han også mange merkelige valg, som f.eks å bokse i upressede situasjoner.

 

I denne kampen får vi faktisk 2 mål på dødballsituasjoner vi aldri skulle hatt. Dommeren gjør alt han kan for at Arsenal skal vinne, men Arsenal klarer det ikke. Det er alarmerende. Sjanse mot er lik scoring. Det er nesten slik regelen er nå. Jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå mot Manu om uker....

Greit da er jeg en idiot, men selv idioter har en rett til å komme med sine meninger. Noen må jo være de som ikke forstår seg på fotball i det hele tatt. Takk for et meget intelligent svar. God natt!

Du vil ha et intelligent svar? Ok. På det første målet: En keeper trenger en god vurderingsevne og må bestemme seg for hvor han vil plassere seg. Kanskje enhver klassekeeper hadde plassert seg der han var, men enhver keeper hadde ikke gjort samme vurdering som Almunia da han tok avgjørelsen om å løpe bakover slik at han ikke hoppet fra bakken i det hele tatt. en klassekeeper hadde tatt noen steg tilbake og hoppet høyt opp. Skuddet var ikke hardere enn at det hadde gått fint...

God natt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...