Jump to content

2008.10.29 Tottenham H


Amsen

Recommended Posts

NÅ begynner nervene å komme gitt!

 

Glem Manchester, Chelsea, Liverpool... Det er nå det gjelder! Vi har ikke møtt dem på 9 måneder, og dette er en sekspoengs kamp av rang. Vinner vi er vi fortsatt oppe i toppen, mens vi etterlater Spurs minst 3 poeng fra trygg plass. Taper vi blir det noen helvetes uker framover, Spurs kommer seg greit opp av bunnen, full av selvtillit, mens vi går på 3. tap for sesongen! Men jeg føler meg nokså sikker på seier. Vi skal knuse avskummet, og bekrefte at de er et bunnlag! :D

 

I en slik kamp kan alt skje, og det er stor sjanse for mye kort osv, selvom dette blir første NLD-oppgjør for mange. Jeg forventer også at hjemmepublikumet gir fra seg mye liv, og lar meg slippe å høre pedofilsanger av Wenger i bakgrunnen...

 

Nei, dette tar vi! COME ON YOU REEEEEDS!<3

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Arsenal

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Mikael Silvestre

Gael Clichy

Cesc Fabregas

Samir Nasri

Denilson

Theo Walcott

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Substitutes

 

Abou Diaby

Kolo Toure

Carlos Vela

Alexandre Song

Lukasz Fabianski

Nicklas Bendtner

Emmanuel Eboue

 

Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Arsenal

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Mikael Silvestre

Gael Clichy

Cesc Fabregas

Samir Nasri

Denilson

Theo Walcott

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Substitutes

 

Abou Diaby

Kolo Toure

Carlos Vela

Alexandre Song

Lukasz Fabianski

Nicklas Bendtner

Emmanuel Eboue

 

Arsenal.com

aww... Nå bør spurvene glede seg! :D

Link to comment
Share on other sites

Arsenal

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Mikael Silvestre

Gael Clichy

Cesc Fabregas

Samir Nasri

Denilson

Theo Walcott

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Substitutes

 

Abou Diaby

Kolo Toure

Carlos Vela

Alexandre Song

Lukasz Fabianski

Nicklas Bendtner

Emmanuel Eboue

 

Arsenal.com

 

Skjønner ikke hvorfor Wenger ikke kunne latt Song være sammen med Fabregas på midten, Denilson har akkurat vært skadet (?) og kommer rett inn på laget igjen, tror det nok kan bidra til at Song får dårligere moral når han presterer gang på gang men blir satt rett ut igjen med en gang..

 

Forøvrig et sterkt lag uansett, bare håper at forsvaret ligger litt dypere siden Silvestre og Gallas ikke er verdens raskeste stopper par :D

Link to comment
Share on other sites

Flott lag, men nok en gang skeptisk til farten i midtforsvaret. Er redd vi skal bli parkerte av Pavlyuchenko på gjennombrudd. Dog godt å se at Wenger tør å benke Toure selv om han skal være kampklar. Resten av laget ser greit ut. Denilson bør være 50/50 på fysikken mot Modric, noe han sjelden er - så her tror jeg han klarer seg. La oss håpe at Cesc og Nasri finner tilbake til sin gode gamle toppform, og kan herje slik vi vet de kan. Akkurat herje tror jeg Walcott kan gjøre til de grader, mot middelmådige Assou-Ekkoto. Ellers var det forventet at Ade og RvP skulle starte sammen på topp. De to er uthvilte nå, og bør være mer tente enn noen gang. La oss håpe Adebayor - Spursdödaren slår til nok en gang.

 

Nå begynner nervene å komme noe ekstremt. Dette blir rått! La oss håpe at både Wenger og Harry klarer å motivere ikke-engelske spillere slik at de skjønner hva dette står om, ellers kan det bli tamt. Men jeg velger å tro på det siste, at dette blir en fest av de sjeldne - og jeg gleder meg til å høre Arsenalfansen latterliggjøre Spursspillerne fra tribunene i det minste.

 

COME ON YOU ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Bruker å se kampen på Veetle (stream), men i dag skal jeg selv spille kamp kl 22. Er det mulig å se kampen i "opptak" på nettet rett etter kampslutt? Er kanskje et teit spørsmål, for det er vel ikke slik at streamer blir "lagret" på noen måte???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...