Jump to content

2008.10.29 Tottenham H


Amsen

Recommended Posts

Da var dagen (nesten) kommet - det er klart for årets høydepunkt! Dette blir stort!

 

Det blir som alltid et tett, hardtkjempet og forhåpentligvis målrikt oppgjør. I fjor tok vi 2x seier i ligaen mot Spurs - måtte vi gjenta den bedriften nok en gang! Ltt spesielt at det er middelmådige Martin Atkinson som skal dømme kampen, men la oss håpe han klarer å holde spillerne i skinnet, for dette kan gå outta' hand.

 

Det er mange nye spillere for Spurs denne sesongen, men jeg tipper at Harry Redknapp klarer å motivere spillerne slik at det blir et skikkelig godt gammelt Nord-London derby ut av dette.

 

Spurs vil kjempe med nebb og klør for å få sin andre seier på rad, mens Arsenal vil gjøre det samme for å henge med i toppen. Alt ligger an til et kjempeoppgør!

 

Vil se følgende elleve fra start:

Almunia

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

Walcott - Fabregas - Song - Diaby

Van Persie - Adebayor

 

COME ON YOU GOONERS!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Da braker det løs i morra!! Tenker alle scums-supportere og Arsenalsupportere gleder og gruer seg til denne kampen om hverandre.

 

Tottene vant sin første kamp mot Bolton hjemme, mens vi slo Wham borte.

Vil Harry-effekten fortsette? eller hadde Scums slått Bolton også med Ramos ved roret? Umulig å si, og det samme vil jeg si resultatet i denne kampen er.

 

Vi bør klart vinne denne kampen med tanke på kvalitet og lagånd, men som vi alle vet og flere har sagt, så lever disse kampene sitt eget liv.

Tottene vil være klare til å slåss for livet, så da hjelper det ikke å sende ut et lag som ikke er villige til å gå i krigen. Usikkert hvem som bør spille i forsvar og på midten ved siden av Cesc og Gallas. Håper på dette laget:

 

Manuel

Sagna-Gallas-Silvestre-Clichy

Eboue-Cesc-Song-Diaby

Ade-RvP

Link to comment
Share on other sites

Fra Tottenhamsvenner:

Hvis Clichy møter Bentley veldig høyt etterlater han seg et bakrom. En offensiv Modric kan utnytte dette. Etter hvert vil da Clichy trekke seg tilbake, og Bentley får bedre tid.

Haha, Nils Johan Semb eat your heart out. Jeg er en analytiker av rang.

 

Skulle til å skrive det selv.

I Petterla sin verden så spiller alle mann mot mann tydeligvis.

Ting må sees i det store og det hele.

Det er dette som kalles system og hvordan kampen skal spilles.

Dette har ikke vært tema tidligere i Spurs og håper Harry kan innføre noe av dette.

 

Mann mot mann ville vi aldri slått @rsenal. Men om vi får til å spille med en plan og et system så kan vi slå dem.

_______________________________________________________

 

Leste litt gjennom kamptråden. Mange som var enige i å kjøre en offensiv Modric slik at Bentley kan få tid til innlegg. Pav og Bent er begge gode på hodet og da er jo dette en ganske god taktikk.

Dog blir Clichy nevn mye og tottene vet hva han er kapabel til. Dog tror jeg vi med en defensiv Song samt en midtstopper skal kunne tukte Modric godt.

Vi kommer til å presse Tottenham langt tilbake på banen, og Modric vil ikke engang være kapabel til å gå over midtbanelinja. To stillestående spisser i Pav og Bent er noe jeg er mye mindre redd for enn Keane og Berba.

Tror dere Redknapp kommer til å prøve en liknende taktikk?

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Bare det ikke slår tilbake, så..

 

Hehehe :D Litt skummelt med slike utspill egentlig fordi det gir ekstra motivasjon til Scum. men men

 

Gleder meg sinnsykt naa :) Sitter paa hotellet i London naa og omtrent teller ned! :D Har en veldig god folelse maa jeg si!

 

God match alle gooners. :D

Link to comment
Share on other sites

Endelig er det klart for sesongens store kamp, tror nesten jeg aldri har gledet meg mer til en kamp.

Har sett de fleste Tottenham kampene denne sesongen, og det ikke tilfeldig at de har den tabellposisjon som de har. Null bevegelse i midtbaneleddet, og halvparten av spillerne ser helt umotivert ut. Modric som jeg har sett mange ganger på landslaget og i DZ, virker helt borte. Står bare midt på banen og venter til han for ballen, og når han først får ballen så slår han en lett støttepasning, som om han er litt skremt over fysikken i England. Så med litt muskler fra Song så tror jeg fort vi kan få stoppet ham. Så ikke kampen mot Bolton, men kanskje Redknapp nå har fått litt skikk på spillerne sine.

Liker måten Cesc fyrer opp fansen på i media, han er et geni både på og utenfor banen. Og får oss Goonere er det UMULIG å ikke elske ham!

Ingen vits for meg å sette opp laget, det kan bli nesten hva som helst. Forsvars rekken er umulig å sette opp ihvertfall.

Har en VELDIG god følelse før denne kampen, tror vi knuser dem med 3 mål kanskje. Etter å gitt dem opplæring i fotball i 90 hele minutter!

Link to comment
Share on other sites

Høydepunktet hittil i sesongen, ingen tvil. Gleder meg til å se hvor godt vi gjør det i denne kampen, er Tottenham laget elendig komponerte ved transfervinduet i sommer. Eller kan Harry Redknapp finne Tottenham formen nå? Det er helt klart av Tottenham mangler en sikkelig okse på midten. Zokora er vell de nærmeste de har, men han er helt klart ikke god nok! Men om Redknapp klarer å komplimentere denne midtbanen med det han har i dag tror jeg det er gjort mye! Skjelver heller ikke av Roman Pavlychenko, han er ikke god nok til å true oss. Det er jeg sikker på.

 

Jeg ble veldig glad i Alexandre Song etter forrige kamp. Han presterte særdeles godt, og det var helt klart i Gilberto klasse! Han har fysikken og evnen til å ta de usynlige jobbene som gjør at han blir en viktig mann i dag, tror jeg.

 

Håper på dette laget

 

Almunia

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Song

Walcott-Fabregas-Nasri

Bendtner--Adebayor

 

Mitt kamptips er 1-0 til oss. Og det er Walcott som skårer!

Link to comment
Share on other sites

Herregud som jeg gleder meg. Skulle nesten gitt hva som helst for å sitte ringside nå. Spurs hjemme er en sinnsyk opplevelse. Bør være første pri for alle som reiser over.

 

Dette blir en kamp med skyhøyt tempo og et vanvittig støynivå på tribunene. Våre fellow goonere kommer nok ikke til å la sjansen gå fra seg, spurs ligger tross alt helt sist og fortjener mye verbal juling.

 

Håper å se Song og Diaby fra start på midten, van Persie og Adebayor sammen på topp. Resten kan komponeres på hvilken som helst måte- vi skal slå dem uansett. Det blir øl, gode diskusjoner og spenning på puben i kveld!

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror på 3 poeng i dag, Tottenham har vært elendig i starten av sesongen og jeg tror elendigheten bare vil fortsette i dag.

 

Håper på dette laget

 

Almunia

Eboue-Gallas-Toure-Clichy

Walcott-Fabregas-Song-Nasri

Bentdner-Adebayor

 

Tror det blir 3-1 Dem scorer i første omgang og vi snur det i andre omgang med scoring av Bentdner, Adebayor og Nasri

 

Gleder meg til kampen :D

Link to comment
Share on other sites

Arsenal vinner 3-0 i dag. Spudz greier vel 17.plassen ved slutten av sesongen :D

 

Håper på dette laget:

 

---Almunia---

Sagna-Djourou-Gallas-Clichy

------------Song------------

Walcott------------------Nasri

-----------Fabregas-----------

Van.Persie Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Nervene har nå for alvor lagt seg som en tjukk tåke over undertegnede. Dette er kampen hvor vi har alt å tape - Tottenham alt å vinne. Alt annet enn en klink H og 3 poeng er katastrofe. Alt annet enn 3 poeng vil bety en fullstendig ødelagt uke, betydelig redusert produktivitet i hverdagen og et klart senket trivselsnivå i hjemmet. I denne kampen betyr spillet ingenting, poengene alt. Således er det et godt omen at Gareth Bale, eller "mannen som fortsatt har til gode å vinne en PL-kamp", er tilbake for gjestene.

 

Jeg tror vi, som i fjor, avgjør på en dødball. Og William Gallas som matchvinner er da et naturlig tips.

 

Med ønske om høy produktivitet hos dere alle i nær og fjern fremtid.

 

-SH-

Link to comment
Share on other sites

Herregud som jeg gleder meg. Skulle nesten gitt hva som helst for å sitte ringside nå. Spurs hjemme er en sinnsyk opplevelse. Bør være første pri for alle som reiser over.

 

Dette blir en kamp med skyhøyt tempo og et vanvittig støynivå på tribunene. Våre fellow goonere kommer nok ikke til å la sjansen gå fra seg, spurs ligger tross alt helt sist og fortjener mye verbal juling.

 

Håper å se Song og Diaby fra start på midten, van Persie og Adebayor sammen på topp. Resten kan komponeres på hvilken som helst måte- vi skal slå dem uansett. Det blir øl, gode diskusjoner og spenning på puben i kveld!

Jeg var på fjorårets kamp og kan bekrefte at det var en opplevelse utenom det vanlige :D. Kampnervene begynner dog å komme. I rivaloppgjør teller verken form eller tabellposisjon, for begge lag gir alt. F.eks. kan det nevnes at City vant BEGGE kampene mot Man U sist sesong.

 

Over til kampen, så håper jeg at Toure og Gallas spiller sammen i midten. Toure kommer til å skjerpe seg, nå som han ser at Silvestre får spilletid. Videre håper jeg på at Song fortsetter i midten med Fabregas. Nasri trenger hvile på venstresiden. Hvem som kommer inn for han, er egentlig ikke så viktig, for jeg føler at spillere som Diaby, Eboue og Denilson vil gjøre en god jobb her. Ellers får vi håpe at Ade fortsetter sin fine scoringsrekke mot rivalene våre. Hyggelig å se at det er noen som har tatt opp arven etter Pires :)

 

Jeg gleder meg stort til kampen. For første gang på lenge blir det kamp på pub, og da er det klart at man blir endam er gira. Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...