Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Mange fantastiske kommentarer på twitter i går kveld.

 

"The funniest #DeadLineDay joke I got today was #Kaka to spurs haha #beserious"

 

"Arteta........yes or no? @SkySportsNews. I want good news?"

Jack på vei til å bli en legende.

Utrolig type. Som mange før han i klubben. Adams, Palour, Bergkamp. En vi aldri kommer til å glemme.

Link to comment
Share on other sites

Karieren til Wilshere blir nok preget av skader nå, pga av første sesongen hans.

Ytterst få fotballspillere i verden som ikke får karrieren sin preget av skader.

 

Forresten, så har skaden han har nå, ingenting med første sesongen å gjøre.

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Ytterst få fotballspillere i verden som ikke får karrieren sin preget av skader.

 

Forresten, så har skaden han har nå, ingenting med første sesongen å gjøre.

 

Det har jo som oftest en sammenheng med at unge spillere spiller flest kamper på laget. Samme som skjedde med Cesc tror jeg skjer med Wilshere.

Link to comment
Share on other sites

Helvete altså...

 

Kjempenedtur! Leste nylig han muligens var aktuell for CL-kampen den 13 og så er han plutselig ute 3 mnd..

 

Just our luck... :-|

Bra vi har mange å ta av.

Veldig synd for Wilshere, men han kommer sterkt tilbake, som den lille kjempen han er.

Står nok skikkelig på i treningrommet.

Link to comment
Share on other sites

Rimelig typisk det. Akkurat som Vermaelen i fjor.

 

Blir særdeles viktig at Arteta og Ramsey holder seg skadefri nå.

Rosicky ser ikke ut til å prestere på det nivået han bør klare eller vi forventer.

Link to comment
Share on other sites

Det har jo som oftest en sammenheng med at unge spillere spiller flest kamper på laget. Samme som skjedde med Cesc tror jeg skjer med Wilshere.

Cesc hadde en svak ankel(?) noe som ikke kom pga belastning så vidt jeg vet(?) Wilshere sin skade har hvertfall ikke noe å gjøre med belastning(?)

 

Værsågod utdyp der jeg har satt spørsmålstegn RP7 :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...