Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Jeg er både enig og uenig i denne uttalelsen. Wilshere har virkelig stått frem som et stort friskt pust i banespill og hvordan han er med å ta kommandoen på midtbanen, samt en fightervilje uten like. Likevel mener jeg Ramsey gjorde mer ut av seg på banen før skaden med tanke på at han både hadde en veldig god periode med mål i tillegg til at han skapte mye mer offensivt. Wilshere sliter litt foran mål når det kommer til slike ting, men det kommer mest sannsynlig etterhvert.

 

Uansett mener jeg her at vi har to enorme talenter som viser en ro med ball i ung alder som ikke altfor mange før de har gjort. En midtbane kanskje uten Fabregas, men med disse to om et par sesonger, kan bli en fryktet midtbane av mange lag. Begge to har den britiske fandenivoldskheten i seg i tillegg til ferdigheter som jeg tror kan utfylle hverandre veldig bra. Gleder meg til fortsettelsen.

Ramsey hadde et par bra matcher før skaden. Jack har vært stabilt god hele sesongen. Kan også nevnes at det har vært en sesong der mange av profilene våre har skuffet eller hatt perioder der de har vært tilnærmet elendige. Jack har, til tross for sine feil, vært en åpenbaring. Skuffelsene har stått i kø denne sesongen, og når man blir rævpult av Barca så er det faktisk ganske godt å vite at en av de beste spillerene på banen er engelsk og spiller for Arsenal. Man må gjerne pirke på alt gutten gjør galt, men i øyeblikket så representerer han for meg alt som er riktig med Arsenal. Dyktighet, ansvar og vinnervilje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

For å sette igang en diskusjon her: Hva er deres synnspunkt på om Wilshere skal til U21 EM til sommern?

 

Det synes jeg er helt ok.

England må jo selvsagt stille med sterkest mulig mannskap, og det sier seg selv at han er god nok. Siden han skal spille i U21 EM er jeg litt mer undrende til at han skal spille for a landslaget fram til mesterskapet. Han burde spille seg inn i laget han skal representere i EM.

Etter sommeren derimot mener jeg at han kun burde være tilgjengelig for senior laget.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

For å sette igang en diskusjon her: Hva er deres synnspunkt på om Wilshere skal til U21 EM til sommern?

 

Etter min mening bør Wenger sette ned foten å la han hvile. Problemet er at Wilshere selv vil spille, men han kommer garantert til å fortsatt kjenne alle kampene i bena når han møter opp på pre-season og ved sesongstart. Fort gjort å bli utbrent i den alderen med så mange kamper i bena.

 

Diskusjonen om Jackie fortjener all skryten og "hype'n"... vel, jeg synes han har tatt enorme steg bare denne sesongen. Har i løpet av sesongen etablert seg på Englands A-landslag og imponerer der. Spiller nærmest fast på Arsenal nå og er allerede langt bedre enn både Denilson og Diaby kvalitetsmessig og ferdighetsmessig.

Det er selvsagt fortsatt ting å jobbe med, men jeg tror ikke han kommer til å miste plassen på laget selv med alle skadefri nå.

 

Alle spillere gjør feil i en og annen fotballkamp, men han gjør få feil og er stort sett stabilt veldig bra. Derfor får han ofte høy score på børsen.

 

Wilshere er Englands beste spiller innen ett år... Om ikke allerede! :D

Link to comment
Share on other sites

Om Wilshere blir med til EM, kommer han til å slite med det hele kommende sesong, om ikke Wenger tar hensyn. Vi har sett det med Fabregas denne sesongen. Han har vært plaget med skader, ikke prester så godt som håpet(om man skal være ærlig) og har virket litt umotivert/sliten. Hvorfor skulle ikke det hende med Wilshere?

 

Men på en annen side, så er det jo pokaler fotballspiller er ute etter. Ville gjort veldig godt for han å hente en pokal OM det ikke blir noe med Arsenal(denne sesongen)

Link to comment
Share on other sites

For Arsenal sin og Wilshere sin fremtid mener jeg at Wenger burde sette ned foten for det her. Wilshere burde få en hvil i sommer og få en skikkelig preseason under beltet slik at han blir klar til neste sesong. Skal han være med U21 laget så vil han ikke få en skikkelig ferie før i 2013 mtp. EM i 2012.

 

Samtidig er det også større sjanser for slitasje og skader med hvor mye han spiller og hvis Wilshere også får et par uker med ferie som Fabregas og van Persie fikk etter VM så kan det hende han må slite for å spille seg inn på laget igjen når Ramsey er tilbake for fullt.

 

Wilshere er den Arsenal spilleren med flest kamper og er den av yngste av disse attpåtil og jeg håper virkelig han ikke spiller for Englands U-21 lag noe mer.

 

Er heller ikke storfornøyd med at han fortsatt er med i troppen som skal møte Ghana på tirsdag i en privatlandskamp, mens spillere som Terry, Rooney, Lampard osv. slipper unna.

Link to comment
Share on other sites

Her mener jeg vi må sette foten ned og nekte ham å spille i sommer. Jeg tror det er det beste - både for Arsenal og ham selv. Vi har sett i år hvor viktig en god pre-season er; Nasri og Walcott ble ikke tatt ut til VM og har begge vært veldig gode når de har vært skadefrie. Wilshere har spilt nesten alt av kamper denne sesongen, og hvis han ikke får en pause i sommer kommer både vi og Wilshere merke det neste sesong. Kroppen trenger litt pause for så å bygge seg opp igjen. Og uansett, hva tror dere er viktigst for Wilsheres karriere; et U21 EM trofe eller enda en fantastisk sesong i Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Slett journalistikk i Se og hør, syns det er litt synd, kan ta fokus vekk fra fotballen... Edit: Barnet altså, vanskeligere for Wilshere å konsentrere seg om kamp for kamp kanskje(Insinuerer ikke at det er vanskelig for fotballspillere å få barn, men kanskje for en spiller i så ung alder)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gratulerer til Jack som PFA Young Player Of The Year! :) Vel fortjent!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6881786,00.html

 

Bale stakk av med Player of the year....langt ifra enig men..

Velfortjent pris til Jack, som har vært strålende for oss i år! Forøvrig helt utrolig at Bale får denne prisen, han har spilt 4-5 utrolige kamper, men bortsett fra de har han vært "mediocre"

Link to comment
Share on other sites

Velfortjent pris til Jack, som har vært strålende for oss i år! Forøvrig helt utrolig at Bale får denne prisen, han har spilt 4-5 utrolige kamper, men bortsett fra de har han vært "mediocre"

 

Jepp, like dumt som at Giggs fikk i fjor egentlig for å spilt 9-10 kamper..

Link to comment
Share on other sites

Veldig morsomt at Wilshere vant denne, vell fortjent! Imponerende av en så ung spiller å ha spilt så mye denne sesongen, og samtidig levert gode prestasjoner hver eneste helg. Sett under et vil jeg si Wilshere har vært vår mest stabile spiller i år. Fortsetter han samme utvikling fremover så kanskje han vinner PFA player of the year om et par år!

Link to comment
Share on other sites

Gareth Bale har hatt 2 strålende kamper i Europa. Begge mot Inter Milan. Dog i Premier League har han ikke vært i nærheten av å være like strålende og står med 7 mål og 1 assist på 26 kamper. Ikke akkurat særlig imponerende når man tar i betraktning at så og si samtlige kamper er fra start og oftest har han spilt 90 minutter. Walcott til betraktning har 7 mål og 7 assists på 22 kamper hvorav han kun en brøkdel av disse 22 kampene har spilt fulle 90 minutter.

 

Hypen rundt Bale er latterlig til tusen.

 

Dog gratulerer til Jack Wilshere. Den er fullt fortjent!

Link to comment
Share on other sites

Fullt fortjent at Wilshere får denne prisen! Ingen av de unge som har blitt nominert har holdt følge med han.

Bale ? Latterlig! skal 5-6 utrolige kamper bestemme at han skal være årets spiller ?

 

Er MEGET glad for at Nani ikke fikk noen pris, god har han vært, men han er ei ekkel, selvopptatt, egoistisk klyse!

Link to comment
Share on other sites

Wilshere retains double dream

 

Må si at Wilshere akkurat her oppfører seg litt som en drittunge. Jada det er sikkert artig å spille OL for England, men det er da virkelig ikke viktig å spille dette mtp. at det er ungdomslaget.

 

Wenger har jo også uttalt at han ikke vil ha han til å spille i sommer mtp. at han vil miste starten av sesongen og samtidig har en stor sjanse for å bli utbrent mtp. at han også skal spille EM neste sommer. At han da fortsatt velger å trosse Wenger er vel et lite faretegn.

 

Klarer ikke akkurat å se for meg at hvis en av Ferguson's disipler gjorde det samme at det ville skjedd uten konsekvenser..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...