Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Vet vi hva han har gjort da? Prøvde å være en fredsmekler

og ser ut til å bli et vitne for politiet.Han vil samarbeide fullt med dem.

Er for lite info til å si noe 100% sikkert her.

Link to comment
Share on other sites

Hvis så er tilfelle (at han var fredsmekler), ja da har han jaggu meg lært en viktig lekse. Unngå den rollen! Den kommer det sjeldent noe godt ut av når partene har promille i de sene nattetimer!

 

Hvertfall når du er så ung som denne tassen er. Jobbet som dørvakt og har kursingen i håndtering av fulle folk - og ikke engang det er bra nok mot idioter på fylla. Nei la dem sloss, bare dem ikke gjør andre enn seg sjøl noe.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Arsenal Football Club is delighted to announce that Jack Wilshere has signed a new long-term contract with the Club.

 

Arsène Wenger said: "It's such great news that Jack has committed his long-term future to the Club. Jack is a fantastic footballer with a huge amount of potential, and we have all seen with his performances so far that he is a very gifted player, who could be an extremely influential player at the top level of the game.

 

"At still only 18 years of age, there is still so much more to come from him and we're all excited by the fact that Jack Wilshere will be an Arsenal player for years to come."

 

Jack Wilshere added: "Arsenal Football Club has been like a second home for me and my family since I was nine years old. To be offered a new contract means everything to me.

 

Jack Wilshere signs new long-term contract

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Utrolig fint og interessant intervju med Jack:

 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...ng-England.html

 

Som jeg skrev for litt siden virker han som en skikkelig klubbspiller, og slike har vi ikke akkurat mange av i Arsenal. Wilshere virker utvilsomt som en potensiell leder og framtidig kaptein. Jeg savner at flere spillere kysser merket og stormer til supporterne våre, når de scorer på bortebane.

 

Hyggelig at spillere som Steven Gerrard og Wayne Rooney hjalp han under hans første møte med A-landslaget. Det virker også som mottakelsen han fikk i Bolton var veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Herlig intervju, og ikke minst gav det et perspektiv på hva som skjer om man ikke jobber hardt når man er talent - uansett hvor stort potensialet er. Dert er tydelig at Wilshere vokste mye som spiller på å være utleid til Bolton - selv om Wenger nekter å innrømme det helt :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2011, 01:46 PM) 214738[/snapback]

Personlig så er det eneste for meg som betyr noe er hvordan han presterer ute på fotballbanen og der har jeg absolutt ingenting å utsette på unge Jack.

 

Hva skjer når det utenomsportslige påvirker de sportslige prestasjonene? Jo mer tull Wilshere finner på utenfor banen, jo større sjanse for at han ikke vil prestere på banen. Eller noe slikt.

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2011, 01:46 PM) 214738[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Personlig så er det eneste for meg som betyr noe er hvordan han presterer ute på fotballbanen og der har jeg absolutt ingenting å utsette på unge Jack.

Hva skjer når det utenomsportslige påvirker de sportslige prestasjonene? Jo mer tull Wilshere finner på utenfor banen, jo større sjanse for at han ikke vil prestere på banen. Eller noe slikt.

 

Ting henger sammen. Det er ikke en person på og en utenfor banen. Det er samme gutten med de samme egenskapene og holdningene. Dette er helt klart er varsku.

Link to comment
Share on other sites

Begavet engelsk fotballspiller = trøbbel.

 

George Best. Paul "Gazza" Gascoigne. Paul Merson. Wayne Rooney. Jack Wilshere? Listen kunne sikkert vært lenger. Det går uansett en rød tråd her som unge Jack skal vokte seg for. Han er en perfect match for de alkoholiserte fotspor, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere og van Persie twittrer ikveld:

 

So sad to hear that a loved member of the Arsenal staff has passed away, Pat Boyle was a good friend and will never be forgotten! <3

 

VP: A true arsenal man Pat Boyle has passed away today.We really gonna miss him!He has helped my wife nd me a lot when we arrived in the UK.

 

Leit å høre, blir vel 1 minutts stillhet på søndag kan jeg tenke meg.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere og van Persie twittrer ikveld:

 

So sad to hear that a loved member of the Arsenal staff has passed away, Pat Boyle was a good friend and will never be forgotten! <3

 

VP: A true arsenal man Pat Boyle has passed away today.We really gonna miss him!He has helped my wife nd me a lot when we arrived in the UK.

 

Leit å høre, blir vel 1 minutts stillhet på søndag kan jeg tenke meg.

 

Har ærlig talt aldri hørt om denne Pat Boyle. Uansett utrolig trist å miste en fra Arsenals apparat på en slik måte. Kan noen forklare meg hvilken posisjon han hadde i Arsenal?

 

Saftblander eller trener, uansett; R.I.P!

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir forbanna om Wilshere blir bøtelagt av det han skrev på twitter, for nå har selvsagt Tv2sporten fått snusen og skrevet en artikkel om dette, og da er vel det et helvettes stort oppslag i avisene i england imorgen om uttalelsen hans.

 

Han sier jo bare hva han mener, han refser ikke dommeren personlig, slik som Babel gjorde, for han gjorde noe som var mye mer personlig.

 

Legger ved link: http://www.tv2sporten.no/fotball/england/p...en-3408587.html

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noen feil ved dette. Han antyder kun at Dowd er inkonsekvent og sier verken noe om at han er kjøpt og betalt eller at han dømmer i favør av noen.

 

Tviler på at FA gjør noe med dette og ei heller Szczesny sine twitters.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...