Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Det er pga spillere som Wilshere det er gøy å faktisk følge skikkelig med på Arsenal, ikke bare se en kamp og så ferdig med det. Skjønner ikke hvordan supporterne til United og Chelsea kan ha følelser for laget, det finnes jo ikke sjel i et lag som kun kjøper spillere til 200-300 mill og setter de rett inn på laget uten noe egenutvikling i det hele tatt?

 

Sånn for enkelhetskyld så skal ikke vi si så mye om sjel, vi som ikke har en eneste Engelskmann på laget. Jeg bare sa det, slik at noen tilfeldig Untied fans som er innom her kikker slipper å si det! :)

 

Ellers, Gratulerer med dagen Jackie!

Link to comment
Share on other sites

Det var egentlig som forventet, men jeg er selvsagt glad for at han signerte. Gleder meg til å følge han videre og håper han en dag i framtida kan ta over for Fabregas som vår playmaker. Noe jeg ikke er i tvil om at han vil klare om han fortsetter denne utviklingen han har hatt i de siste årene. At han i en alder av 16 blir tatt opp i A-stallen sier jo sitt ene og alene!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hva er det egentlig som har skjedd med Jack de siste ukene? Mener å huske at Wenger sa noe om at han trengte hvile, men det er jo lenge siden. Ikke finner jeg noe om at han er skada heller.

 

Han var jo så mye med i starten av sesongen, men nå har det gått en stund jeg har hørt noe ordentlig om han. Noe som vet noe?

 

Hadde artig å sett litt mer av Wilshere snart :)

Link to comment
Share on other sites

Hva er det egentlig som har skjedd med Jack de siste ukene? Mener å huske at Wenger sa noe om at han trengte hvile, men det er jo lenge siden. Ikke finner jeg noe om at han er skada heller.

 

Han var jo så mye med i starten av sesongen, men nå har det gått en stund jeg har hørt noe ordentlig om han. Noe som vet noe?

 

Hadde artig å sett litt mer av Wilshere snart :)

 

Jack er med for fullt han, bare ikke i a-stallen!

Han spilte vel senest FA youth cup semifinale mot City, der han hadde en assist på en corner.

Så han spiller vel fortsatt endel kamper, men han er ikke like synlig for oss.

 

For etter kjøpet av Arshavin, og stadig spillere som kommer tilbake fra skade, har det rett og slett

ikke blitt plass i troppen for han. Og det syns jeg er helt normalt når man er sytten år!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...g-term-contract

 

Da har tydeligvis også Wilshere signert ny kontrakt. Han signerte jo ny kontrakt i januar, så skjønner ikke helt poenget med å tilby han en ny kontrakt bare et halvt år etter? :(

 

Men det er jo uansett en god nyhet at et av Englands største talenter binder seg videre til klubben vi elsker ;)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 2 2009, 06:59 PM) 170695[/snapback]

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...g-term-contract

 

Da har tydeligvis også Wilshere signert ny kontrakt. Han signerte jo ny kontrakt i januar, så skjønner ikke helt poenget med å tilby han en ny kontrakt bare et halvt år etter? ;)

 

Men det er jo uansett en god nyhet at et av Englands største talenter binder seg videre til klubben vi elsker ;)

 

Strålende at Wilshere har signert ny kontrakt. :( :P

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

For et fantastisk ENGELSK talent vi har her. I min tid som fotballsupporter har jeg aldri sett en så teknisk begavet engelsk spiller, og han er ikke fyllt 18 engang (Jeg er ikke gammel nok til å ha opplevd Best spille). Emirates Cup desidert beste spiller, herjet med alle forsvarsspillere. Vil si det er en fantastisk prestasjon fra en så ung spiller å bli kåret til banens beste mot lag som Atl. Madrid og Rangers på 2 dager. Jeg gleder meg noe sinnsykt til å følge denne gutten videre! :)

Link to comment
Share on other sites

Får bare håpe Wenger og resten av staben klarer å holde dette enorme talentet nede på jorda. Klarer han holde beina godt plantet på jorda har han gode muligheter til å bli blant topp 5 av verdens beste spillere!!

Link to comment
Share on other sites

Ja det var fantastisk å sitte å se på han på Emirates Cup. Utrolig at en gutt på 17 er så selvsikker, rolig og ikke minst dyktig med ballen :P Enig med Wenger i at han ikke må bli lagt for stort press på, men jeg håper Wenger bruker han en del denne sesongen om han føler Jack er bedre enn de andre, og ikke "sparer han ihjæl". Exciting.... =)

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2009/08/09/sport/f...rsenal/7575537/

 

Ikke bare vi som har latt oss imponere av Jackie. :)

Fantastisk lesing. Men trur ikke dette blir sesongen som Jack slår skikklig igjennom, trenger nok et år med innhopp for å bli helt klar. Trur heller Ramsey blir den som slår igjennom iår.

 

troen på at begge får en del spilletid i år jeg, håper også at merida får en del, virker sånn i og med at wenger nektet han og gå på lån

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
×
×
  • Create New...