Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Hvis Coyle er interessert i å bruke Wilshere slik som han ble brukt denne sesongen, så er jeg utelukkende positiv til at han tar en sesong til i Bolton. Wilshere er god nok for vår a-lagstropp, men det er helt klart best for hans utvikling å spille uke ut og uke inn i Bolton.

 

Kanskje han vil ha Almunia i tillegg?

Link to comment
Share on other sites

Jeg stiller meg positivt til nok et utlån. Wilshere har helt tydelig blitt hardere i spillestilen. Unggutten har begynt å sanke gule kort og taper færre dueller. Med Wilshere i laget, har Bolton skaffet like mye poeng på de siste 11 kampene som de gjorde på sine 18 første uten han. Selv om Wilshere kun har 1 mål og 1 assist har han vært veldig god for Bolton. Ved siden av et av årets kjøt, Lee har Boltons angrep blitt mer stabilt på slutten av sesongen. Problemet har vært at de har slitt med å score på sjansene sine. Et halvt år til å Bolton vil gjøre han veldig godt. Han har spilt fast i de siste månedene, selv mot Man U. Uansett om WIlshere får 4-5 kamper for Arsenal neste halvår, anser jeg det som en bedre erfaring å være et halvt år i Bolton der han får spille PL fast og blir mer vant med tempoet og duellene som er det han trenger å lære seg. Herlig at Wilshere har utviklet seg videre etter at det en stund så ut til at han var i ferd til å stagnere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Wilshere skal få også neste sesong i Bolton. Han spiller fast og har hatt en bra utvilling i Bolton.

Tviler på at Wilshere kommer til og spille ofte allerede neste sesong hvis han kommer tilbake, så ser egentlig ingen grunn til og ikke la han bli der et eller et halvt år til.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest kellex

Jack Wilshere er uten tvil fremtiden, og det ser ut som den fremtiden er i ferd med å ta form denne sesongen. Flott, og tror han blir en meget verdig arvtager til Cesc.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en meget hyggelig nyhet! Dette fortjener virkelig alle tre, spesielt hyggelig er det at Gibbs blir kalt opp, etter en lang periode med skade, dette motiverer nok stort! Om Gibbs kan imponere når han får sjansen for Arsenal, så ser jeg på han som et klart andre valg etter Cole på landslaget nå som Bridge ikke lengre vil spille for England. Morsomt å ha en 18 åring fra Arsenal i Englands seniorlag. Håper alle tre får spilletid, for alle tre har mye å tilføre det engelske landslaget, både fart, kreativitet og vilje. <_<

Link to comment
Share on other sites

Veldig hyggelig å se at begge har blitt tatt ut. <_< Positivt for de andre unge spillerne i klubben også, som ser hvilke muligheter som åpner seg bare de står på og jobber knallhardt.

 

dette vil være en stor og god erfaring for både Gibbs og Wilshere å få med seg fremover gjennom sesongen. Ser at kvaliteten på de yngre spillerne som kommer opp igjennom Arsenal-systemet nå bare blir bedre og bedre for hvert år. Fortsetter dette så skal det ikke mange årene til før vi har ganske mange på landslaget til England tror jeg.

 

Er nok ikke lange tiden som skal til før både Aneke og Afobe begynner å lukte på a-lags fotball heller og de vil nok også ende opp på landslaget etterhvert ;)

Link to comment
Share on other sites

Veldig hyggelig å se at begge har blitt tatt ut. <_< Positivt for de andre unge spillerne i klubben også, som ser hvilke muligheter som åpner seg bare de står på og jobber knallhardt.

 

dette vil være en stor og god erfaring for både Gibbs og Wilshere å få med seg fremover gjennom sesongen. Ser at kvaliteten på de yngre spillerne som kommer opp igjennom Arsenal-systemet nå bare blir bedre og bedre for hvert år. Fortsetter dette så skal det ikke mange årene til før vi har ganske mange på landslaget til England tror jeg.

 

Er nok ikke lange tiden som skal til før både Aneke og Afobe begynner å lukte på a-lags fotball heller og de vil nok også ende opp på landslaget etterhvert ;)

 

For å ikke glemme JET, Frimpong (kan få engelsk pass om han vil) og Eastmond, som også kan ha en stor fremtid. Nesten skremmende hvor mange unge engelske spillere vi har på vei opp, føler nesten vi er tilbake i en viss periode på 80-tallet :)

Link to comment
Share on other sites

For å ikke glemme JET, Frimpong (kan få engelsk pass om han vil) og Eastmond, som også kan ha en stor fremtid. Nesten skremmende hvor mange unge engelske spillere vi har på vei opp, føler nesten vi er tilbake i en viss periode på 80-tallet <_<

 

Det er sant, men Frimpong har tidligere uttalt at han ønsker å spille for Ghana. Så da spørs det vel om han havner på det engelske landslaget ;) Kan vel også ta med Bartley blandt disse spillerne. Allikevel tror jeg dette bare er starten, dukker nok opp flere og flere spillere for hvert år fremover nå :)

 

Håper JET får noen sjanser i PL i år. Tror muligheten kan være tilstede for det. Han er en spesiell spillertype, men ufattelig god :)

Link to comment
Share on other sites

Bartley har jeg ikke troen på, Frimpong velger som sagt å representere Ghana da han ser på det som det riktige. Eastmond er en god spiller, men tror aldri han vil kunne representere England fast, men JET kan bli en fremtidig superstjerne på England, i et lag som trenger spillere som han når Gerrard og Lampard går ut, kan vel fungere som en hengende spiss da han kan spille overalt..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://younggunsblog.co.uk/2010/08/arsenal...sted-by-police/

 

Han har tydligvis litt å lære .... :(

Dette er virkelig synd og skam! Men får å se på det positive, det er bedre at han lærer nå enn å holde på sånn i en alder av 25-26. Jeg kan for eksempel nevne Joe Cole, Joey Barton og Steven Gerrard.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...