Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

:closed:-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 13 2011, 11:57 PM) 217222[/snapback]

Wilshere mot Wolverhampton.

 

Nesten sånn at man lurer på om kanskje Wilshere burde spilt i Cesc rollen oftere som han gjorde mot Wolves. Han kommer til å bli så vanvittig god!

Ja. Han vil bli god. En rask, kreativ, teknisk spiller med lavt tyngdepunkt. Han blir nok en hit, ganske sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Var gøy å se han for England. Tror han hadde 1 feilpasning i førsteomgang og det var et forsøk på gjennomspill. Kan tildels skjønne at Capello vil ha han som holding midfielder fordi Wilshere er per idag en fantastisk ballfordeler. Synes han er på nivå med Cesc når han var nitten.

Link to comment
Share on other sites

Se på feks videoen lengre oppe, etter ca. 3:15 min., hva tenker han på? Måk til og ødelegg nettet :P

Hehe, minte meg utrolig mye om Alex Hleb den situasjonen der. Personlig har jeg ingenting i mot at Wilshere fyrer løs selv i blant. Gjør ingenting om han ikke skulle lykkes. Og hvis han først treffer, så kanskje opplever han ketsjup-effekten etter det. :P
Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til fortsettelsen, men det som bekymrer meg er at han ikke tør å skyte..

 

Se på feks videoen lengre oppe, etter ca. 3:15 min., hva tenker han på? Måk til og ødelegg nettet :P

Han er per idag "minstemann" på laget. Tipper han har litt i overkant respekt for medspillerne og vil vise seg litt fram. Det er jo ikke lenge siden gutten spilte på U18. Walcott har jo sagt at han følte seg som en skolegutt når han fikk møte Henry. Når Wilshere blir litt varmere i trøya så skal du se at han tør mer på egenhånd :P

Link to comment
Share on other sites

For en juvel vi sitter med her! :D Kommer til å bli like stor som Fabregas, tro meg!

Wilshere var banens gigant. Idag gjør han nesten alt riktig. Helt utrolig med tanke på hvor gammel han er. Matchen mot Danmark var den første av mange starter for England

Link to comment
Share on other sites

For en juvel vi sitter med her! :D Kommer til å bli like stor som Fabregas, tro meg!

Tenkte litt over det da jeg satt på bussen her forleden, Fabregas må snart ut for å bane plass til Ramsey og Wilshere som vi vet vil være i klubben fremover(Mitt tips: Fabregas ut om 1-2 sesonger for rundt 35 millioner pund)(Beundrer Fabregas og mener han er en fantastisk spiller, men duoen Wilshere-Ramsey kan bli bedre enn Cesc-Wilshere etter min mening)

Link to comment
Share on other sites

For en juvel vi sitter med her! :D Kommer til å bli like stor som Fabregas, tro meg!

Jeg mener han pr dags dato er bedre enn det Fabregas var da han var 19. Forhåpentligvis er Ramsey skikkelig tilbake neste sesong og vi kan da rullere på midtbanen enda mer.

Link to comment
Share on other sites

Enkelte hevder at Wilshere ble en skikkelig Arsenalmann etter at han var med på å senke Yidsa på WHL i september. Vel, den gangen var det leikestue. I kveld viste Wilshere hele verden hvilken fantastisk spiller han er (til tross for at Viasat studioet leker med grafiske finesser i pausen, for å prøve å svartmale prestasjonen hans :D )

Link to comment
Share on other sites

Wilshere var for meg den personen som imponerte mest i går, men jeg måtte velge Szczesny som MoM mtp. at uten han ville vel ha tapt kampen, men all ære til Wilshere som viste null respekt for Barcelona's midtbane. Han gjorde akkurat det han ville gjennom hele kampen. Han var forøvrig overlegen Fabregas på alle mulige områder i dag og jeg håper bare Wilshere fortsetter å prestere på dette nivået. I så fall er han verdensklasse.

 

Cesc, Song og Wilshere begynner forøvrig for alvor å bli en fryktet duo. Sleng på Nasri, van Persie og Walcott inni der med Arshavin som lurer bak i kulissene med Ramsey, Rosicky, Diaby osv., så ser fremtiden temmelig lys ut.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 17 2011, 12:54 AM) 217540[/snapback]

Wilshere var for meg den personen som imponerte mest i går, men jeg måtte velge Szczesny som MoM mtp. at uten han ville vel ha tapt kampen, men all ære til Wilshere som viste null respekt for Barcelona's midtbane. Han gjorde akkurat det han ville gjennom hele kampen. Han var forøvrig overlegen Fabregas på alle mulige områder i dag og jeg håper bare Wilshere fortsetter å prestere på dette nivået. I så fall er han verdensklasse.

 

Cesc, Song og Wilshere begynner forøvrig for alvor å bli en fryktet duo. Sleng på Nasri, van Persie og Walcott inni der med Arshavin som lurer bak i kulissene med Ramsey, Rosicky, Diaby osv., så ser fremtiden temmelig lys ut.

Min tur til å pirke :lol: : du mener vel at Cesc, Song og Wilshere er en fryktent trio?

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 17 2011, 12:54 AM) 217540[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Wilshere var for meg den personen som imponerte mest i går, men jeg måtte velge Szczesny som MoM mtp. at uten han ville vel ha tapt kampen, men all ære til Wilshere som viste null respekt for Barcelona's midtbane. Han gjorde akkurat det han ville gjennom hele kampen. Han var forøvrig overlegen Fabregas på alle mulige områder i dag og jeg håper bare Wilshere fortsetter å prestere på dette nivået. I så fall er han verdensklasse.

 

Cesc, Song og Wilshere begynner forøvrig for alvor å bli en fryktet duo. Sleng på Nasri, van Persie og Walcott inni der med Arshavin som lurer bak i kulissene med Ramsey, Rosicky, Diaby osv., så ser fremtiden temmelig lys ut.

 

Min tur til å pirke ;) : du mener vel at Cesc, Song og Wilshere er en fryktent trio?

 

Du har riktig med trio ja, men for å pirke litt mer så sier jeg bare *kremt* fryktet *kremt* ho-ho! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Wilshere var definitivt Arsenals beste, ser at noen trekker fram Fabregas som også gjorde en bra match, men Wilshere var i mine øyne best, mange gode gjenvinninger og vendinger på midten. Utrolig hvilke situasjoner han kom seg ut av med ballen i beina.

Fabregas spilte ikke mer enn en ok gjennomført kamp i forhold til det vi vet han kan. Men han jobbet bra og var med på å føre laget tilbake. Sendte Nasri gjennom på 2-1 feks.

 

Wilshere strålte i går, og var veldig god defensivt. Smart i posisjonering og jobbing. I tillegg til at han var veldig god med ball i beina. Enormt flink til å vende bort spillere. Var flere ganger i starten jeg satt med hjertet i halsen da han fikk ballen i pressede situasjoner. Likevel kom han alltid ut av de med ballen i beina og forbi et pressledd. Og dette mot spillere som kanskje er verdens beste på slikt press. Håper virkelig U21-Landslaget holder seg langt unna ham og lar han få kun A-landslagskamper fremover. Han er altfor god for U21.

 

Og han er kun 19 år gammel. Ikke en Fabregas var så god da han var like gammel. Verden ligger fremfor dine føtter Jack, og om du klarer å utvikle spillet ditt enda litt mer med feks enda flere assist og mål skal vi ikke se bort i fra at han er i diskusjonen om verdens beste spiller om noen år!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...