Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Erik Soler driter seg ut atter en gang live på viasat4. Hele Norge fikk seg en god latter når han påsto at Wilshere er en "ålreit" spiller og at det i Spania er minst 10 spanske talenter som er bedre enn Wilshere. Selv Fjørtoft holdt på å si i mot Soler akkurat der. Håpløst at en så trangsynt fyr skal stille opp som "ekspert" på en av Norge største kanaler i beste sendetid på en Lørdags kveld.

Soler har "Hoff rollen" på Viasat. Det er meningen at han skal være sånn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal set to hand Jack Wilshere a new and improved 5-year deal

 

Er kanskje ikke så rart at Nasri f.eks. vil ha rundt £100,000 når Wilshere etter kun en sesong i førstelaget (samt at han er 5 år yngre enn Nasri) vil tjene nogenlunde det samme som franskmannen gjør akkurat nå..

 

Men i motsetning til Nasri så har vel Wilshere vært jevn i sin prestasjon hele sesongen, samt at han har tatt steg internasjonalt og er en ekte "arsenalgutt". Synes det er helt greit jeg :D

Link to comment
Share on other sites

For min del er det latterlig at en spiller som signerte 5-6 års kontrakt i november allerede i juni skal få en ny kontrakt allerede nå.

 

Der er jeg uenig. Som i alt annet synes jeg det er på sin plass at man får belønning for å prestere. Wilshere har gjennom denne sesongen vist at han kan prestert jevnt bra gjennom en hel sesong og itillegg utklasset spillere som Xavi og Indiesta(måtte bare si det :P ).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ingen alvorlig skade på stortalentet (ingen avrivninger), men kanskje ute mot Benfica og Nederland.

http://www.fifa.com/worldfootball/news/newsid=1484312.html?cid=rssfeed&att=

 

Får håpe han fortsetter der han slapp når han kommer tilbake. Uten tvil det største lyspunktet ved siden av Gervinho i pre-season-kampene.

Edited by Magnus87
Link to comment
Share on other sites

Ingen alvorlig skade på stortalentet (ingen avrivninger), men kanskje ute mot Benfica og Nederland.

http://www.fifa.com/worldfootball/news/newsid=1484312.html?cid=rssfeed&att=

 

Får håpe han fortsetter der han slapp når han kommer tilbake. Uten tvil det største lyspunktet ved siden av Gervinho i pre-season-kampene.

 

Tror faktisk at han kan bli en ny stor Arsenal legende.

Virker som han er fostret opp med mye god Arsenal melk og kaker.

Er utrolig spent på Wilshere som jeg tror kan bli en spiller i klasse

med det aller aller beste.

Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk at han kan bli en ny stor Arsenal legende.

Virker som han er fostret opp med mye god Arsenal melk og kaker.

Er utrolig spent på Wilshere som jeg tror kan bli en spiller i klasse

med det aller aller beste.

Ja og kanskje lojalitet er en av hans grunnprinsipper.

Hjelper å være vokst opp i en klubb. Og ikke så mange større klubber å gå til.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...