Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Drittunge fordi han ønsker å forsvare landets ære? Spesielt, men ok...

 

Når han blir fortalt av manageren sin at han ikke ønsker at han skal spille i turneringen mtp. hans fremtidige utvikling og han fortsetter å presse på og tror han kan spille så mye han bare vil uten konsekvenser så minner det om en drittunge ja.

 

Og forsvare landets ære i en U21 turnering når man allerede er så og si fast inventar for senior landslaget og attpåtil er det OL som i fotballsammenheng ikke akkurat er allverden å skryte av.

Link to comment
Share on other sites

Du skal være forsiktig med å stemple folk som drittunger, du vet jo overhodet ikke hvordan det er å være Wilshere i denne situasjonen. Hvis han blir valgt ut til å spille landslagsfotball, så er det naturlig at han sier ja. Og hva du syns er å skryte av eller ikke, er totalt irrelevant, hvis Wilshere syns det er en ære å spille i OL, så får det være han om det. Er nok en utrolig vanskelig situasjon for unge Wilshere dette, er offeret i en dra-kamp mellom Pearce/Capello og Wenger. I mine øyne er det England-sjefene som er 'drittungene' her.

Link to comment
Share on other sites

:o-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 19 2011, 05:18 PM) 222348[/snapback]

Når han blir fortalt av manageren sin at han ikke ønsker at han skal spille i turneringen mtp. hans fremtidige utvikling og han fortsetter å presse på og tror han kan spille så mye han bare vil uten konsekvenser så minner det om en drittunge ja.

 

Og forsvare landets ære i en U21 turnering når man allerede er så og si fast inventar for senior landslaget og attpåtil er det OL som i fotballsammenheng ikke akkurat er allverden å skryte av.

 

Tror det er U23

Link to comment
Share on other sites

Du skal være forsiktig med å stemple folk som drittunger, du vet jo overhodet ikke hvordan det er å være Wilshere i denne situasjonen. Hvis han blir valgt ut til å spille landslagsfotball, så er det naturlig at han sier ja. Og hva du syns er å skryte av eller ikke, er totalt irrelevant, hvis Wilshere syns det er en ære å spille i OL, så får det være han om det. Er nok en utrolig vanskelig situasjon for unge Wilshere dette, er offeret i en dra-kamp mellom Pearce/Capello og Wenger. I mine øyne er det England-sjefene som er 'drittungene' her.

 

Wilshere er såpass ung at han ikke akkurat vet sitt eget beste og allikevel etter å ha fått et temmelig klart nei av Wenger fortsetter han å fortelle pressen at han vil spille i OL. Selvfølgelig er det helt på trynet av Capello og Pearce å sette Wilshere i denne posisjonen, men istedet for å gjøre den smarte tingen når det gjelder media så burde han bare holde munnen lukket.

 

:o--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 19 2011, 05:18 PM) 222348[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Når han blir fortalt av manageren sin at han ikke ønsker at han skal spille i turneringen mtp. hans fremtidige utvikling og han fortsetter å presse på og tror han kan spille så mye han bare vil uten konsekvenser så minner det om en drittunge ja.

 

Og forsvare landets ære i en U21 turnering når man allerede er så og si fast inventar for senior landslaget og attpåtil er det OL som i fotballsammenheng ikke akkurat er allverden å skryte av.

Tror det er U23

 

Nei det er U21 :o

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 19 2011, 06:34 PM) 222359[/snapback]

Wilshere er såpass ung at han ikke akkurat vet sitt eget beste og allikevel etter å ha fått et temmelig klart nei av Wenger fortsetter han å fortelle pressen at han vil spille i OL. Selvfølgelig er det helt på trynet av Capello og Pearce å sette Wilshere i denne posisjonen, men istedet for å gjøre den smarte tingen når det gjelder media så burde han bare holde munnen lukket.

Nei det er U21 :o

Dette er egentlig litt off-topic, men gir meg ikke :o

http://www.siste.no/fotball/article5153639.ece

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 19 2011, 06:34 PM) 222359[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Wilshere er såpass ung at han ikke akkurat vet sitt eget beste og allikevel etter å ha fått et temmelig klart nei av Wenger fortsetter han å fortelle pressen at han vil spille i OL. Selvfølgelig er det helt på trynet av Capello og Pearce å sette Wilshere i denne posisjonen, men istedet for å gjøre den smarte tingen når det gjelder media så burde han bare holde munnen lukket.

Nei det er U21 ;)

 

Dette er egentlig litt off-topic, men gir meg ikke :o

http://www.siste.no/fotball/article5153639.ece

 

Man gir seg ikke når man vet/føler man har riktig så ;)

 

Men akkurat nå er jeg lettere forvirret. OL er uansett ikke før i 2012, men i sommer er det EM for U21 og det var dette jeg tenkte på når jeg snakket om OL.

 

Surr surr surr :o

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 19 2011, 08:47 PM) 222362[/snapback]

Man gir seg ikke når man vet/føler man har riktig så :o

 

Men akkurat nå er jeg lettere forvirret. OL er uansett ikke før i 2012, men i sommer er det EM for U21 og det var dette jeg tenkte på når jeg snakket om OL.

 

Surr surr surr :o

Åja, da beklager jeg! Trodde du snakket om sommer OL, case closed.. ;)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 19 2011, 09:47 PM) 222362[/snapback]

Surr surr surr :)

SURR, SURR, SURR, SURR, SURR, SURR, SURR

ROKKEN DEN GÅR, GARNET VI FÅR

SURR, SURR, SURR, SURR, SURR, SURR, SURR

SVINGE OSS GLAD I DANSEN

Link to comment
Share on other sites

Wilshere er såpass ung at han ikke akkurat vet sitt eget beste og allikevel etter å ha fått et temmelig klart nei av Wenger fortsetter han å fortelle pressen at han vil spille i OL. Selvfølgelig er det helt på trynet av Capello og Pearce å sette Wilshere i denne posisjonen, men istedet for å gjøre den smarte tingen når det gjelder media så burde han bare holde munnen lukket.

Wilshere skal holde munnen lukket? Så du mener at når han står foran hundrevis av mennesker, mottar prisen som årets unge spiller 2010/11 og får spørsmål fra verten om han gleder seg til U21 - så skal han si: "ingen kommentar"? Please. Heldigvis svarte Wilshere i denne situasjonen at han gledet seg til mesterskapet - om han ble valgt ut av Pearce. Tror fortsatt ikke du skjønner hvor komplisert hele greia er for Wilshere. Noen drittunge er han i hvert fall ikke...

Link to comment
Share on other sites

Wilshere skal holde munnen lukket? Så du mener at når han står foran hundrevis av mennesker, mottar prisen som årets unge spiller 2010/11 og får spørsmål fra verten om han gleder seg til U21 - så skal han si: "ingen kommentar"? Please. Heldigvis svarte Wilshere i denne situasjonen at han gledet seg til mesterskapet - om han ble valgt ut av Pearce. Tror fortsatt ikke du skjønner hvor komplisert hele greia er for Wilshere. Noen drittunge er han i hvert fall ikke...

 

Spot on.

 

En ting er hva vi/klubben ønsker av Wilshere - en annen ting er hva England og landslaget ønsker.

 

Det er ikke lett for unge Jack Wilshere dette....

Link to comment
Share on other sites

Wilshere skal holde munnen lukket? Så du mener at når han står foran hundrevis av mennesker, mottar prisen som årets unge spiller 2010/11 og får spørsmål fra verten om han gleder seg til U21 - så skal han si: "ingen kommentar"? Please. Heldigvis svarte Wilshere i denne situasjonen at han gledet seg til mesterskapet - om han ble valgt ut av Pearce. Tror fortsatt ikke du skjønner hvor komplisert hele greia er for Wilshere. Noen drittunge er han i hvert fall ikke...

 

Skjønner Wilshere utrolig godt jeg. Dette er en god mulighet for han til å vinne noe, er det ikke det alle fotballspillere drømmer om?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Spot on.

 

En ting er hva vi/klubben ønsker av Wilshere - en annen ting er hva England og landslaget ønsker.

 

Det er ikke lett for unge Jack Wilshere dette....

 

Rosenborg lar ikke Markus Henriksen (18) få spille G19-landslagets viktige EM-kvalifiseringskamp mot Serbia i Moss tirsdag.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...?artid=10093128

 

Jeg vet Wenger og Arsenal har krangla mye med Nederland om V.Persie som stadig ble stygt skada i landskaper. Men hva for klubben gjort når Landslaget på en måte har loven på sins side, tenker på tar de ut en spiller til et stort mesterskap er det lite klubben for gjort vis spilleren selv velger å bli med i mester skapet? Me n skal du ha en spiller som trives i klubben så er det dumt å præve å stikke kjepper i hjula på den spilleren som vil spille for sitt Landslag og et stortmesterskap. Ser vi RBK er jo den klubben i en krise nå så skjønner jo de er redd for Henriksen skal bli skada/utbrent, når RBK har fått kniven på strupen når de tenker på de ligger slik de gjør på tabbelen. SÅ lenge det er en enkelt kamp er det nok letter å nekte en spiller slike kamper en i et stort mesterskap, vis vi ser på Afrikamesterskape som stadig har ramma Chelsea og Arsenal, som stadig har hatt mange Afrikanske spillere i stallen. Er det lite klubben for gjøre når spilleren selv sier ja til å spille, vet ikke helt regelværke her men mitt inntrykk er jo at Lanslaget på en måte har rett på sin side når de velger å bruke og tar ut en spiller som vil spille, er det lite klubben for gjort. Nekter du en spiller som virkelig vil spille for sitt landslag tror neppe han spiller blir lenge i den klubben han er i og det tror jeg alle skjønner. Wilshere må få lov til å velge det selv, må huske på Messi vant OL for Argentina, tror nepper Barca ville nekte han å spille, for å unngå at spilleren misstrives i klubben. Poenget mitt er vel klart her Wenger, prøver du å nekter Wilsher sinne drømmer så for du spilleren til å misstrives og hjulet er i gang :)

Link to comment
Share on other sites

Wilshere har vært god, men sett sliten ut i det siste. Håper for guds skyld at han blir vraket. :)

 

Trenger en pause.

Vil ikke brenne ut spilleren, men for tiden har han vært vår beste spiller, mom i mine øyne mot UTD, siden Ramsey dabba så av på slutten.

Link to comment
Share on other sites

Pearce: 'I have to deliver a trophy for 60 million people, Wenger has to entertain 100,000.'

 

Idiot.

 

Hvis han skal sammenlikne Englands supportere - så får han gjøre det på lik linje. Det er da mye mer enn 100.000 mennesker som er Arsenal-supportere...

Link to comment
Share on other sites

Pearce: 'I have to deliver a trophy for 60 million people, Wenger has to entertain 100,000.'

 

Idiot.

 

Tragisk. Stuart Pearce får en bavian til å virke som Albert Einstein.

 

Skulle ønske Wilshere selv bare ba Pearce om å f*cke off..

Link to comment
Share on other sites

Er vel deres største sjanse til å vinne noe på et par år? B) Wilshere og Carroll er etablerte stjerner alt som bør bite bra fra seg i et sånt mesterskap, ender med at jackieboy blir skada eller sliten og at det går utover klubblag dog..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...