Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Har litt forståelse for Pearce, han har jo en egen karriere å tenke på. Seier i et mesterskap vil jo være en skikkelig boost for CV'en. Blir litt feil å halshugge han. Det er vel heller fotballforbundet som skal ha tyn for at de tillater rovdrift på framtidige landslagsspillere

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vår kjære Wilshere har Biologi eksamen i morra, vi får ønske han masse lykke til :P. Virkelig aktiv på Twitter den gutten, hehe

Tror kanskje du har missforstått litt B) Etter litt research(også kjent som stalking) på profilen til "JackWilshereLovers" så er det de som har laget denne fangruppen som har eksamen, og Jack ønsket de bare lykke til :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.ashburtongrove.co.uk/2011/05/ar...nGrove.co.uk%29

 

Får håpe dette stemmer og at Wilshere ikke blir med allikevel. Forøvrig får man bare håpe at Wenger som har vært temmelig vokal ovenfor at Wilshere trenger å hvile ikke velger å bruke han fra start (det minste!) mot Fulham. Gutten har sett dødssliten ut de siste 3 kampene..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 22 2011, 11:47 AM) 224911[/snapback]

http://www.ashburtongrove.co.uk/2011/05/ar...nGrove.co.uk%29

 

Får håpe dette stemmer og at Wilshere ikke blir med allikevel. Forøvrig får man bare håpe at Wenger som har vært temmelig vokal ovenfor at Wilshere trenger å hvile ikke velger å bruke han fra start (det minste!) mot Fulham. Gutten har sett dødssliten ut de siste 3 kampene..

FA og det engelske landslaget skyter jo seg selv i feil fot hvis de lar han spille U21 også. Det finnes mange eksempler på skader og lignende som kommer ut i fra for mye spilletid i lav alder. Wilshere har etter min mening spilt for mye allerede, han trenger hvile, ikke mer erfaring i sommer. Det må jo også FA forstå.

Link to comment
Share on other sites

"Jack Wilshere kommer ikke med i den engelske troppen som skal spille U21-EM i juni. Trener Stuart Pearce har nemlig akseptert Arsenals bønn om at unggutten trenger hvile etter en lang sesong."

 

 

Sitat: nettavisen

 

Håper virkelig dette stemmer!

Link to comment
Share on other sites

Dette skal visstnok være på grunnlag av de nye GPS senderne spillerne bruker. Visstnok dekker Wilshere langt mindre av banen enn tidligere i sesongen og står i fare for å pådra seg en skade.

Link to comment
Share on other sites

Dette er helt klart et valg basert på følelser, og det er vel greit nok. Prestasjonsmessig har ikke Wilshere vert Player of the Year, men i forhold til forventninger - ok. Så hjelper passet godt på også.

My thougths excactly! Sagna har vært den beste spilleren vår i 2010/11 sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere er vel en av få som har prestert mye bedre enn forventet.

Hvem hadde trodd at Wilshere skulle slå sånn igjennom denne sesongen?

En holdning og en innsats flere av våre etablerte kunne lært av.

Vi trenger flere som Wilshere,så gratulerer etter en fantastisk sesong.

Sesongen under et er det egentlig et greit valg.

Selv hadde jeg holdt en knapp på Van the Man.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere er vel en av få som har prestert mye bedre enn forventet.

Hvem hadde trodd at Wilshere skulle slå sånn igjennom denne sesongen?

En holdning og en innsats flere av våre etablerte kunne lært av.

Vi trenger flere som Wilshere,så gratulerer etter en fantastisk sesong.

Sesongen under et er det egentlig et greit valg.

Selv hadde jeg holdt en knapp på Van the Man.

 

Det Jack har gjort i år står det stor respekt av. Kjempet seg rett inn i laget og vist det mange av våre spillere mangler - innsats- og vinnervilje. Han har spilt utrolig mye - kanskje litt vel mye, mener jeg, men hva har alternativene vært? Denilson er dårligere enn Wilshere på en dårlig dag og Diaby kan jo ikke spille uten å bli skadet. Alle kampene tror jeg nok har gått utover prestasjonene hans og vi har innimellom sett at han har hatt svakere kamper, spesielt den siste måneden. Likevel har han i mine øyne fortsatt ikke spilt én direkte svak kamp.

Jeg tror det blir ekstremt viktig å få inn en spiller som kan konkurrere og rullere med Song og Wilshere. Jeg er nemlig litt bekymret for at Wilshere kan bli utbrent og få et tilbakeslag i karrieren, og det er det aller siste vi vil.

Link to comment
Share on other sites

Dette er helt klart et valg basert på følelser, og det er vel greit nok. Prestasjonsmessig har ikke Wilshere vert Player of the Year, men i forhold til forventninger - ok. Så hjelper passet godt på også.

 

Tja, må si meg ganske uenig der.

Jack har da fremstått ganske stabil god gjennom hele sesongen.

Ser man på Persie og Nasri, så har de hatt en sesong hvor de har prestert halvparten. Nasri spilte langt under pari i den siste delen av sesongen, mens Persie var borte frem til nyttår..... Persie har nok vært den med høyeste kvalitet i de kampene har har spilt, men har tross alt vært innvolvert i 31 kamper færre enn Jack sesongen 2010/11. Det burde også være en faktor i en slik kåring.

 

Nei, synes dette var helt greit.

Årets overraskelse, og kanskje den mest stabile spilleren (Sagna er vel den eneste som har vært i samme stabile klasse) gjennom hele sesongen.

Sesongen under ett, så var det et valg (for min del) mellom Jack og Sagna.

Link to comment
Share on other sites

Totalt ufortjent, men haaper han vokser paa det. Her er det nok mange som stemmer paa ham fordi han er engelsk.

 

Ja, det finnes et hav med spillere som har prestert bedre over det hele denne sesongen, er bare å ramse opp.......... Totalt ufortjent er et sinnsykt sterkt begrep.

Link to comment
Share on other sites

Erik Soler driter seg ut atter en gang live på viasat4. Hele Norge fikk seg en god latter når han påsto at Wilshere er en "ålreit" spiller og at det i Spania er minst 10 spanske talenter som er bedre enn Wilshere. Selv Fjørtoft holdt på å si i mot Soler akkurat der. Håpløst at en så trangsynt fyr skal stille opp som "ekspert" på en av Norge største kanaler i beste sendetid på en Lørdags kveld.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...