Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

 

http://uk.youtube.com/watch?v=WKklu8CgqS4&feature=related

 

Og Arshavin gjør det ordentlig

Rart ikke flere gjør dette. Når vi spilte "Tia" før så gjorde vi jo dette hele tiden nesten.

Kanskje de ikke tør å ta den risken, når de legger seg ned og header ballen sånn kan det jo hende den går for sakt bort til keeperen sånn at en motspiller kommer og tar den før keepern.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har tjent £12 mill på Bentley og Diarra sine overganger. Hvorfor i alle dager dette ikke skulle gå til et nytt spillerkjøp fatter jeg ikke. Med andre ord kan vi klare å få Arshavin uten at det "koster oss" mer enn £5-6 mill.. At det ikke finnes penger nå kan jeg iallefall ikke skjønne noe av..

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har tjent £12 mill på Bentley og Diarra sine overganger. Hvorfor i alle dager dette ikke skulle gå til et nytt spillerkjøp fatter jeg ikke. Med andre ord kan vi klare å få Arshavin uten at det "koster oss" mer enn £5-6 mill.. At det ikke finnes penger nå kan jeg iallefall ikke skjønne noe av..

 

Du spiller ikke mye poker du, gjør du vel? :D

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har tjent £12 mill på Bentley og Diarra sine overganger. Hvorfor i alle dager dette ikke skulle gå til et nytt spillerkjøp fatter jeg ikke. Med andre ord kan vi klare å få Arshavin uten at det "koster oss" mer enn £5-6 mill.. At det ikke finnes penger nå kan jeg iallefall ikke skjønne noe av..

 

Du spiller ikke mye poker du, gjør du vel? ;)

 

Tror du Wenger har spilt bort alle pengene fra overgangene til Bentley og Diarra på poker?? :D

:P

Link to comment
Share on other sites

Ut ifra det Wenger har sagt så kan det jo faktisk tyde på at Arshavin kan være på vei. Nå som jeg leste at Zenit bare venter på at Arsenal skal legge inn et bud. Dette ser lyst ut <_<

Link to comment
Share on other sites

Ut ifra det Wenger har sagt så kan det jo faktisk tyde på at Arshavin kan være på vei. Nå som jeg leste at Zenit bare venter på at Arsenal skal legge inn et bud. Dette ser lyst ut

 

vel. HVIS uttalsene faktisk er Wenger sine, så kan de jo uansett tolkes omtrent som man vil. Ikke sier han at de SKAL kjøpe noen, bare at døra er på gløtt for dette, at pengene er tilgjengelige. Videre kan jo den eventuelle spilleren - med den ekstra klassen Wenger søker etter - også være en helt annen enn Arsjavin. Og også her sier han ikke at han skal kjøpe men at han vurderer å kjøpe dersom spilleren er tilgjengelig, og at CL-deltagelse ikke er avgjørende dersom han kjøper spillere. Det kommer sesonger etter dette også.

 

Men naturligvis KAN det være Arsjavin som er på vei inn, og jeg mener han ville være et godt kjøp, selv om han kanskje ikke er den spilleren laget trenger MEST på kort sikt. Kanskje han ikke klarer å rette opp denne sesongen, men uansett vil han jo være en svært interessant tilvekst med tanke på sesonger som kommer. Og en stjerne inn nå kan kanskje blåse litt selvtillit inn i hodet på Arsenal-spillerne selv om han ikke spiller i den posisjonen laget har størst mangler per i dag.

Link to comment
Share on other sites

<_< Dette tror jeg i såfall blir et "bomkjøp" ikke fordi Arshavin er dårlig, han kan gi oss magi på kanten og i midten nå som Fabregas er skadet, men vi trenger en defensivt orientert midtbanespiller a la Flamini!

 

Angrep er som kjent det beste forsvar.. :)

Eg har trua på at dersom Arshavin kjem, så vil dette gi oss større kreativitet og større evne til å oppretthalde presset på motstandaren, og også halde kampane oppe i vårt tempo..

 

Nei, eg håpar virkelig at Arshavin er på veg! Dersom han lykkast, kan han bli ein fantastisk ressurs, trur eg..!

Link to comment
Share on other sites

<_< Dette tror jeg i såfall blir et "bomkjøp" ikke fordi Arshavin er dårlig, han kan gi oss magi på kanten og i midten nå som Fabregas er skadet, men vi trenger en defensivt orientert midtbanespiller a la Flamini!

Hvis Arshavin lykkes i PL blir han absoludt ikke noe bom-kjøp. Han kan vel spille nesten over hele midtbanen, og det er akkurat en slik spiller vi trenger, med tynn stall og flere skader på offensive spillere.

At vi trenger en spiller ala Flamini har vi gjort helt siden i sommer, dette får vi håpe Wenger også har sett i løpet av måndene som har gått.

Link to comment
Share on other sites

<_< Dette tror jeg i såfall blir et "bomkjøp" ikke fordi Arshavin er dårlig, han kan gi oss magi på kanten og i midten nå som Fabregas er skadet, men vi trenger en defensivt orientert midtbanespiller a la Flamini!

 

Angrep er som kjent det beste forsvar.. :)

Eg har trua på at dersom Arshavin kjem, så vil dette gi oss større kreativitet og større evne til å oppretthalde presset på motstandaren, og også halde kampane oppe i vårt tempo..

 

Nei, eg håpar virkelig at Arshavin er på veg! Dersom han lykkast, kan han bli ein fantastisk ressurs, trur eg..!

Dette tror jrg du har helt rett i. Kan hende behovet for enkelte spillertyper endres når balansen i laget endres.

Link to comment
Share on other sites

Eg tror Arshavin kun er et spill for galleriet. Det tar mye overskrifter og lar Wenger konsentrere seg om de han virkelig vil ha.

Er sjelden Arsenal kjøper noe som er så medieomtalt som dette.

Og høy lønn og transfer skrinlegger dette kjøpet tenker jeg.

Da har jeg mer tro på Upson/Krancjar. 2 til samme prisen som Arshavin.

Link to comment
Share on other sites

Eg tror Arshavin kun er et spill for galleriet. Det tar mye overskrifter og lar Wenger konsentrere seg om de han virkelig vil ha.

Er sjelden Arsenal kjøper noe som er så medieomtalt som dette.

Og høy lønn og transfer skrinlegger dette kjøpet tenker jeg.

Da har jeg mer tro på Upson/Krancjar. 2 til samme prisen som Arshavin.

 

Enig i dette, hadde vært spennende med en slik spiller, men tror også det blir hentet spiller(e) som vi ikke har hørt om i media. Var vel ikke mange som visste noe før Eduardo stod der med drakta i hånda....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...