Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Shava har som noen andre her poengterer blitt brukt totalt feil av Wenger, og er ferdig i klubbens planer. De få kampene han har spillt i rett posisjon har han gjort det bra, noe wenger selv også har gått ut å kommentert. Lykke til videre Andrej, du er nok solgt innen februar. Og slik tingenes tilstand er nå, kan det være like greit.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Jeg synes ikke det kan være like greit, det blir helt feil å ikke bruke de resurser som finnes i klubben så lenge de er der. Det er ikke akkurat slik at Sahva hindrer progressjonen til noen andre i stallen ved å bruke Shava riktig. Det blir jo litt feil med å la være å bruke spillere for så å risikere poeng ved ikke å bruke rett spiller på rett plass. Og skulle Shava spille bra og wenger på død å liv vil selge, så må det jo være lettere å selge en spiller som presterer enn en som ikke spiller, til tross for et lag som til de grader underpresterer i store perioder. Og så kan vi til og med risikere at Shava bidrar til at vi skaffer oss 3 poenger i daue kamper. Mannen har jo et potensiale til å slå "den" pasningen som åpner f.eks et ultra ultra defensivt Stoke og Sunderland forsvar. Hva har vi egentlig å tape???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Shava er en fin fyr, noe han alltid har vært. Desverre plassert i en posisjon han aldri trivdes i for Arsenal. Siste innhoppet hans var så rustent som fy.

Håper han finner seg en klubb og blomstrer igjen. Fotballen fortjener slike spillere i god form.

Link to comment
Share on other sites

 

Alt er relativt. Men å spille venstreving hos Arsenal for en halv million kroner i uka, er vel neppe det verste et menneske kan bli utsatt for.

 

Kunne til og med fylt vannflaskene deres jeg, for den lønna...

Eller bare møte opp på trening som noen av de andre gjør. Må jo være et kjekt liv å få en halv million kroner i uka for å trene, gratis tilgang til massasje, fysioterapeut og medisinsk personell. Virker som en veldig grei hverdag og uten presset om å måtte spille kamper og bli skjelt ut av publikum.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært på pre-season i Bad Waltersdorf 3 sommere på rad. En ting som er sikkert med Arshavin, og det er at han er en jævla latsekk. Han sluntrer unna i oppvarmingen, og gir vel aldri fullt gir i noen av øvelsene. Wenger legger stor vekt på det som foregår på treningsfeltet. Når han i tillegg har vært rimelig av og på i flere av kampene han har fått spille, så kan man skjønne at han ikke har fått så mange sjanser de siste par sesongene.

 

Om situasjonen hadde vært annerledes om han hadde fått spilt sentralt som han ønsker får vi aldri vite, men for å være ærlig tviler jeg egentlig på det. Det handler rett og slett om holdninger.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nåja, tror du kan egentlig finne slike videoer av alle toppspillere. Når er det tatt og i hvilken forbindelse? Du har vel sikkert vært der selv i det stadiet en gang?

Uansett har nok AA gjor sin siste sesong for Arsenal, en meget god spiller når han kom. Ble i mine øyne brukt feil og forfalt drastisk. En virkelig impackt spiller på sitt beste og nest beste.

 

God tur videre Shava, glemmer aldri kampen mot Liverpool. Magiskt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Takket fans lagkompiser for årene sine via Twitter igår, og ønsket oss også lykke til i CL neste år.

 

Kommer til å savne han selv, følte han alltid kunne få til noe spesielt når han kom inn. Og hvem glemmer 4-4 på Anfield og seiersmålet hjemme mot Barca? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...