Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Zenit St. Petersburgs Andrei Arshavin kobles til både Arsenal og Tottenham. (The Independent)

 

Spiller som kan spille ving på Høyre, sentralt eller spiss.

 

Har sett han mot England en go spiller med fart og teknikk.

 

Kansje Wenger hadde henta inn han som siden vi seller Diarra ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3052077,00.html

 

Er på skysport også at flere klubber som kunne tenke seg Russia captain Andrei Arshavin og playmaker.

 

Arsenal er blant de klubbene som blir nevnt, hadde ikke gjort meg noe å henta han.

 

Han har vært en go spiller for Zenit som endelig ble serimestere.

 

Han kan brukes de fleste steder framover på banen ;)

Link to comment
Share on other sites

Sett ham på venstrevingen for Russland. Der gjorde han finfint inntrykk på meg ihvertfall. Han skal vel en veldig "allround player", så han hadde vært en god erstatter for Diarra, som er det samme.

 

Har faktisk ønsket han meg før også.

 

Den eneste haka er vel den relativt høye alderen. Egentlig ikke, men vi har jo en manager som heter Arsène Wenger som har knallharde prinsipper.

 

EDIT:

Her står det jo at Arsenal faktisk har, sammen med Spurs og Marseille, lagt inn bud på Arshavin. Og hvis russeren tenker på atraktiv fotball osv, reiser han nok til de røde fra Nord London. Tenker han på spilletid, tror jeg imidlertid han havner hos de hvite fra samme sted.

 

Ellers står det jo også at en avgjørelse faktisk kommer til å bli tatt i dag, så ventetiden er kort hvis vi er lystne på å få vite svaret. (Hvis det da ikke er neste onsdag det snakkes om...)

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som Tottenham henter Fred fra Lyon og da tror jeg kansje de ikke henter Arshavin?

 

Viss dem henter Fred skal eg le. Mye vist og ha 5 spiller i prisklassen 200 mill ++ Når du har verdens dårligeste keeper :)

 

OT: Hadde vore finfint og fått inn noe blod som kunne forsterket laget med engang. Ikke bare ungutter. Håper han kommer.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som Tottenham henter Fred fra Lyon og da tror jeg kansje de ikke henter Arshavin?

 

Fordi? (jeg regner med at det har noe med økonomi å gjøre, men fint hvis du hadde skrevet det sjøl så er underbygger du hvorfor du tror de ikke henter han.)

 

De spiller jo ikke på samme plass på banen tydeligvis.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

 

La merke til han når Zenit spilte mot Rosenborg. Han var suveren da, og viste også igår at han har talentet i orden. Typisk playmaker som minner litt om Hleb. Det han mangler er vel helst avslutningsegenskaper. Tror allikevel det ikke er noe i dette ryktet. Vet ikke hvorfor, men tror ikke Wenger går for ham (med mindre Nasri ikke kommer).

Link to comment
Share on other sites

selg Hleb og kjøp både Arshavin og Nasri

 

Dette er den ultimate løsningen. Nasri er mannen for fremtiden, mens Arshavin vil gli rett inn i Hleb-rollen. Ville vært fantastisk!

Støttes! Det jeg har sett av Arshavin har vært veldig bra, og har vært Russlands angrepsvåpen i årets EM. Spørs om han hadde taklet overgangen til Premier League på en sesong, men han vil nok helt sikkert slå til en eller annen gang. Noen som vet sånn ca. hva han vil koste?

Link to comment
Share on other sites

Jepp, jeg forsto det slik da Sveriges trener gikk ut i media og sa at de måtte stoppe han, og jeg så kampen mot Sverige, og han gjorde seg ikke bort iallefall.. Var kanskje litt sterke ord, men jeg har forstått at han er Russlands angrepsvåpen :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...