Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Et kjøp av Arshavin avhenger i så fall av et salg av Adebayor, ser at Ade's overgang til Milan foreløpig er satt på vent, men at den mulig snart kan bli en realitet. Men selger vi Ade, og Arshavin blir erstatteren, skal vi tenke på at vi får inn en helt annen spillertype. Arshavin er ingen goalgetter som Ade, men på en annen side er han bedre med ballen, og kan spille både spiss og hengende spiss, også kant om nødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Tror arshavin hadde vært perfekt for arsenal,han har alle egenskapene man trenger for å spille kjapp og inteligent fotball.

Trur nok wenger har veldig lyst på han,men prisen kan bli det som ødelegger.

Vist det er tilfelle at vi bare får 12 mill £ for hleb så selger vi ennå en gang våre stjerner for småpenger!,en større sum for hleb,rundt 17 mill £ så skulle det jo være mulig å få hentet en litt overpriset arshavin?

Link to comment
Share on other sites

Tror arshavin hadde vært perfekt for arsenal,han har alle egenskapene man trenger for å spille kjapp og inteligent fotball.

Trur nok wenger har veldig lyst på han,men prisen kan bli det som ødelegger.

Vist det er tilfelle at vi bare får 12 mill £ for hleb så selger vi ennå en gang våre stjerner for småpenger!,en større sum for hleb,rundt 17 mill £ så skulle det jo være mulig å få hentet en litt overpriset arshavin?

Helt enig med deg i at han hadde passet perfekt inn hos oss.

Det var rimelig enkelt å se under EM.

Link to comment
Share on other sites

Arshavin drømmer om å spille for Wenger

 

Vi har sett det før... Vi har lest det før.. Flere titalls spillere "drømmer om å spille for Wenger"

 

Jeg skal ærlig innrømme at for en gangs skyld håper jeg virkelig at det er sant, og at vi faktisk ender opp mer Arshavin i form av en ren erstatter for Hleb som forhåpentligvis endelig finner døra som leder ut av Ashburton i løpet av veldig kort tid.

 

Arshavin vil gi oss alt vi mister i Hleb, og enda mer til. Og det hadde vært veldig spennende å se han i england, så får man håpe han er like god i verdens beste liga som han er i russisk serie.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Adebayor er verdt 30mill, så er Arshavin verdt 25. Det er det hvertfall ingen tvil om:)

23 år gammel med KJEMPEPOTENSIAL, kontra 27 åring som er på topp å snart på vei ned, ville heller sagt 30 på ade og 15 på arshavin, men det er min mening :)

Link to comment
Share on other sites

Adebayor er 24, og å si at han har "KJEMPEPOTENSIAL" er å ta noe i.

 

Men foretrekker uansett Togoneseren.

 

Jeg mener i allfall at han har et kjempepotensial. Likevel kan han bli enda bedre.

Jeg foretrekker også togoleseren

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Syns Arshavin hadde passet perfekt inn i laget vårt, men liker ikke prisen Zenit har satt på han. Hvis Adebayor drar, så er vi nødt til å kjøpe en klasse spiss, om det blir Aguero, Arshavin, Villa osv. er ikke så farlig, bare vi får en klassespiss som kan score mål fra 1. serierunde!

Link to comment
Share on other sites

Zenit St. Petersburgs Andrei Arshavin kobles til både Arsenal og Tottenham. (The Independent)

 

Spiller som kan spille ving på Høyre, sentralt eller spiss.

 

Har sett han mot England en go spiller med fart og teknikk.

 

Kansje Wenger hadde henta inn han som siden vi seller Diarra :D

 

Hadde så rett han var go i EM og Skorte 11 mål i Uefa Cupen og skyt de til gull.

 

Og han skyt de til serigull også.

 

Han spilte på et godt lag men det var han som var motoren i laget :)

Link to comment
Share on other sites

Har vi bruk for han når vi har fått Nasri? Og hvis han bare skal bli "stallfyll", syns jeg ikke vi burde gi 200 mill for han, altfor mye.. Hva med å heller prøve å få en toppspiss hvis Ade drar, drømmen må vel være Huntelaar fra Ajax, han er jo rett og slett laget for å score mål. (kun hvis Ade drar) Det aller viktigste er vel et anker på midten, som kan ta over for Flamoney =)

Link to comment
Share on other sites

Har vi bruk for han når vi har fått Nasri? Og hvis han bare skal bli "stallfyll", syns jeg ikke vi burde gi 200 mill for han, altfor mye.. Hva med å heller prøve å få en toppspiss hvis Ade drar, drømmen må vel være Huntelaar fra Ajax, han er jo rett og slett laget for å score mål. (kun hvis Ade drar) Det aller viktigste er vel et anker på midten, som kan ta over for Flamoney =)

 

Arshavin kommer nok neppe til å bli stallfyll :rolleyes: Ser på han som en mer erstatter for Hleb, enn for Adebayor.. Kan seff brukes som en erstatter for Adebayor, men for han vil jeg ha en garantist foran motstanderns mål, som f.eks Huntelaar :D

Link to comment
Share on other sites

Noen som også ser det denne veien?

 

her

 

 

Hmmmm,se der..Bra resonert da,får virkelig håpe han har rett i det han skriver så vi slipper å rote bort altfor mye penger på en spiller som ikke vil fungere..Kiunne tenkt meg Arshavin i den formen han var i Em men ikke for hva som helst av britiske pund

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...