Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Arshavin imponerte meg sterkt i går! Han var genial med ball, som kunne minne meg litt om Hleb si teknikk, i tillegg så scorer han en del, imot setning til Hleb! Løp og Kjøp! :P

Nå spiller jo Arshavin mer eller mindre i en spissrolle da! Men minner meg ganske om Hleb ja, men folk må være enig i at Hleb har enda litt sleipere teknikk! :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger kommer til å få orden på den livsstilen som Hagen snakker om, det er jeg ganske sikker på. Personlig virker det som han spiller en fotball som passer han bedre i Arsenal, enn i Chelsea eller Manu. Hvis han da får et valg mellom de tre klubbene, tror jeg han velger oss :P

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, det er en miss for han om han går til Chelsea eller United! Spillestilen hans passer mye bedre i Arsenal, klarer liksom ikke helt å se for meg han i Chelsea eller United drakt.. Russlands spillestil ligner også ganske mye på Arsenal sin. Tror han ville kledd de nye hjemmedraktene til Arsenal godt :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Spillertypen slik han fremstår i dag; yes thank you, anytime by me, men passer han egentlig i Arsenal hvis Hagen har rett?

 

Tenkte just det same då eg las intervjuet med Hagen, og dette er nok noko Wenger vil mislike sterkt. Å betale 250 mill for ein glad gutt på byen er vel ikkje verdas beste handel?

 

Men dette er jo kun slikt ein har lest om i media. Når han kan halde det nivået han har gjort desse 2 kampane, der ein kamp gjekk til ekstraomg. (og eg synes Arshavin vart bere betre dess lenger kampen varte), so vitnar det vel om ein rimelig seriøs spelar!

 

 

Han kan fly så mye på byen han vil om han kommer til oss og spiller slik han har gjort til nå i EM :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo håpe Wenger legger inn et bud, men Abramovich vil nok benytte sine russiske kontakter og gjør et forsøk på å hente han tipper jeg.

 

Jeg er uansett rimelig sikker på at Arshavin velger klubben som gir han best lønn.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo håpe Wenger legger inn et bud, men Abramovich vil nok benytte sine russiske kontakter og gjør et forsøk på å hente han tipper jeg.

 

Jeg er uansett rimelig sikker på at Arshavin velger klubben som gir han best lønn.

 

 

Roman er jo høyt oppe i mafian som styrer hele landet der med sine "stjelte" oljerubler så skal ikke se bort i fra det.Kan godt hende att Chelsea til og med har forkjøpsrett på ham og om Arsenal byr så skal de hverfall ikke være noe dårligere..

Link to comment
Share on other sites

Scolari sa han ikke vil ha noe innblanda fra styre i Chelsea og det gjelder sikkert Roman Abramovitsj også.

 

De spilleren Roman har henta har jo ikke slått til i Chelsea så hadde jeg vært Scolari hadde jeg vel sakt at jeg henter inn de spilleren jeg vil ha og du holder deg unna.

 

Arsenal har vel fulgt Arshavin lenge og et bud skal bli lagt inn i løpe av kortid så jeg det sto i noen aviser i dag.

 

Gjør ikke meg noe om vi henter en så kontring sterk spillere, rask å smart og en utrolig kondis på den gutten.

 

Han løp jo Nedreland i senk i 2 xtra omgang, viste vel han var go men ikke så go :D

 

Måtten han bare forsette i samme spor resten av EM :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Scolari sa han ikke vil ha noe innblanda fra styre i Chelsea og det gjelder sikkert Roman Abramovitsj også.

 

De spilleren Roman har henta har jo ikke slått til i Chelsea så hadde jeg vært Scolari hadde jeg vel sakt at jeg henter inn de spilleren jeg vil ha og du holder deg unna.

 

Arsenal har vel fulgt Arshavin lenge og et bud skal bli lagt inn i løpe av kortid så jeg det sto i noen aviser i dag.

 

Gjør ikke meg noe om vi henter en så kontring sterk spillere, rask å smart og en utrolig kondis på den gutten.

 

Han løp jo Nedreland i senk i 2 xtra omgang, viste vel han var go men ikke så go :D

 

Måtten han bare forsette i samme spor resten av EM :thumbsup:

 

Imponert noe veldig ja men hvis vi faktisk klarer å signere Nasri så blir det siste kjøp i år desverre tror jeg. Vi har rett og slett ikke råd til kvalitets spillere og lønn slik resten av fotball europa har utviklet seg til å gi. Så da får man bare håpe at Wenger finner en helt ukjent nigerianer eller noe. Hvis arsenal godkjenner et salg av Hleb og Adebayor så gjør jeg opprør på en eller annen måte da mye tyder på at de ikke vil bli rikelig erstattet! Vel gleder meg nå bare til silly season er over!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også latt meg imponere av Arsjavin/Arshavin i de to kampene han har spilt i EM. Semb dro sammenligningen med Hleb i går, noe som i og for seg er riktig med det unntaket at Arsjavin faktisk skaper noe, han er jo langt mer direkte i spillestilen og sånn sett kunne han tilført Arsenal en hel del(særlig dersom Hleb forsvinner).

Men jeg la merke til i et intevju med PanzerHagen(spilte som kjent med Arsjavin i Zenit) i går at han nevnte på at han var litt avhvengig av de rette omstendighetene; en kald vinterdag i Sibir var vist ikke noe for Arsjavin. Akkurat det er det neppe for noen, men spørsmålet er jo hvordan han takler en rugbybane a la JJB, eller en regntung Reebok en dag i november, eller et frossent Old Trafford i Januar.

Hagen satte også et lite utropstegn ved livsstilen til Arsjavin, uten å utdype det noe mer, men det skal vistnok være en aldri så liten partyløve vi har med å gjøre her.

Spillertypen slik han fremstår i dag; yes thank you, anytime by me, men passer han egentlig i Arsenal hvis Hagen har rett?

 

Interessant det du sier her.

 

Arshavin er uten tvil en spiller med kvalitet, men hvordan er personligheten hans?

Jeg syntes han virker som en arrogant spiller.

 

Så hvis han kommer til Emirates er jeg usikker på hva han kommer til å foretrekke; prestasjonene hans på banen, eller prestasjonene hans på festene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også latt meg imponere av Arsjavin/Arshavin i de to kampene han har spilt i EM. Semb dro sammenligningen med Hleb i går, noe som i og for seg er riktig med det unntaket at Arsjavin faktisk skaper noe, han er jo langt mer direkte i spillestilen og sånn sett kunne han tilført Arsenal en hel del(særlig dersom Hleb forsvinner).

Men jeg la merke til i et intevju med PanzerHagen(spilte som kjent med Arsjavin i Zenit) i går at han nevnte på at han var litt avhvengig av de rette omstendighetene; en kald vinterdag i Sibir var vist ikke noe for Arsjavin. Akkurat det er det neppe for noen, men spørsmålet er jo hvordan han takler en rugbybane a la JJB, eller en regntung Reebok en dag i november, eller et frossent Old Trafford i Januar.

Hagen satte også et lite utropstegn ved livsstilen til Arsjavin, uten å utdype det noe mer, men det skal vistnok være en aldri så liten partyløve vi har med å gjøre her.

Spillertypen slik han fremstår i dag; yes thank you, anytime by me, men passer han egentlig i Arsenal hvis Hagen har rett?

 

Interessant det du sier her.

 

Arshavin er uten tvil en spiller med kvalitet, men hvordan er personligheten hans?

Jeg syntes han virker som en arrogant spiller.

 

Så hvis han kommer til Emirates er jeg usikker på hva han kommer til å foretrekke; prestasjonene hans på banen, eller prestasjonene hans på festene.

You play hard, then you drink hard...

Hadde passet godt inn i den gamle kulturen da...

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier at EM stjernene er for dyre, men Arsenal kjøper jo aldri dyre spillere, så hvor blir egentlig alle pengene av, når man ser de andre klubbene rudnt omkring som kjøper dyrt hele tida? Trodde Arsenal var en av verdens rikeste klubber, om ikke den rikeste!

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier at EM stjernene er for dyre, men Arsenal kjøper jo aldri dyre spillere, så hvor blir egentlig alle pengene av, når man ser de andre klubbene rudnt omkring som kjøper dyrt hele tida? Trodde Arsenal var en av verdens rikeste klubber, om ikke den rikeste!

Bare noe Wenger sier for å dysse ned media, eller for å skremme supporterene.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier at EM stjernene er for dyre, men Arsenal kjøper jo aldri dyre spillere, så hvor blir egentlig alle pengene av, når man ser de andre klubbene rudnt omkring som kjøper dyrt hele tida? Trodde Arsenal var en av verdens rikeste klubber, om ikke den rikeste!

Bare noe Wenger sier for å dysse ned media, eller for å skremme supporterene.

 

Okei :)

Link to comment
Share on other sites

 

Bare noe Wenger sier for å dysse ned media, eller for å skremme supporterene.

 

For skremme supporterane er jo noko alle managerar til ei kvar tid prøver på..? :)

Har du noe bedre svar på det? Alle vet at Arsenal har mer enn nok med penger.

Wenger er en av verdens beste managere helt klart, jeg vil ikke ha noen andre!

Og politikken hans er genial, kjøper store talenter billig og utvikler dem til å bli stjerner.

Men det fins en mellomting, et lag som Arsenal, som er en stor utfordrer til både PL gull og CL gull, trenger også erfarende stjerner, som Arsjavin.

Jeg tror og håper Wenger åpner sjekk heftet i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi vistnok fått Nasri, så dersom ikke Ade drar for en kjempesum, kommer vi nok ikke til å få russeren. Et veldig lite typisk Wenger-kjøp: Dyr, stort navn og ikke spesielt ung. For all del en meget god spiller som sikkert kunne gjort det bra hos oss, men som nok ikke blir verdt pengene i Wengers øyne. Blir Ade og Nasri blomstrer, er jeg mer enn fornøyd!

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi vistnok fått Nasri, så dersom ikke Ade drar for en kjempesum, kommer vi nok ikke til å få russeren. Et veldig lite typisk Wenger-kjøp: Dyr, stort navn og ikke spesielt ung. For all del en meget god spiller som sikkert kunne gjort det bra hos oss, men som nok ikke blir verdt pengene i Wengers øyne. Blir Ade og Nasri blomstrer, er jeg mer enn fornøyd!

Jeg syns vi ikke skal være fornøyd med at det bare er Ramsey og Nasri som kommer inn.. Rett etter at Flamini dro, var alle her på forumet klare for at Arsenal trengte en DM, men etter snart en mnd, så er det nesten ingen som snakker om denne plassen. Jeg tror at dersom vi ikke får inn en ny DM, så kan det hende at det er akkurat den plassen som gjør at vi ikke får PL gull i år. Men det kan jo selvfølgelig hende at han kan få Denilson eller Djorou til å blomstre i den rollen, forhåpentligvis under Pre-season :P

Men tilbake til Arshavin. Han er en glimrende spiller, og dersom Hleb går, syns jeg vi skal erstatte han med Arrshavin. Men er litt skeptisk til hva han krever av lønn. årslønnen hans i Zenit er jo på svimlende 50 millioner pund! Tror neppe Arsenal og Wenger vil gi en spiller som Arshavin den samme årslønnen som han får i Russland. Tviler sterkt på at han kommer, men håper likevel at denne trollmannen kommer til Emirates :D

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi vistnok fått Nasri, så dersom ikke Ade drar for en kjempesum, kommer vi nok ikke til å få russeren. Et veldig lite typisk Wenger-kjøp: Dyr, stort navn og ikke spesielt ung. For all del en meget god spiller som sikkert kunne gjort det bra hos oss, men som nok ikke blir verdt pengene i Wengers øyne. Blir Ade og Nasri blomstrer, er jeg mer enn fornøyd!

Jeg syns vi ikke skal være fornøyd med at det bare er Ramsey og Nasri som kommer inn.. Rett etter at Flamini dro, var alle her på forumet klare for at Arsenal trengte en DM, men etter snart en mnd, så er det nesten ingen som snakker om denne plassen. Jeg tror at dersom vi ikke får inn en ny DM, så kan det hende at det er akkurat den plassen som gjør at vi ikke får PL gull i år. Men det kan jo selvfølgelig hende at han kan få Denilson eller Djorou til å blomstre i den rollen, forhåpentligvis under Pre-season :P

Men tilbake til Arshavin. Han er en glimrende spiller, og dersom Hleb går, syns jeg vi skal erstatte han med Arrshavin. Men er litt skeptisk til hva han krever av lønn. årslønnen hans i Zenit er jo på svimlende 50 millioner pund! Tror neppe Arsenal og Wenger vil gi en spiller som Arshavin den samme årslønnen som han får i Russland. Tviler sterkt på at han kommer, men håper likevel at denne trollmannen kommer til Emirates :D

Ramsey kan være den nye DM'en på lang sikt. Han er god defensivt og hardtarbeidende, og siden Wenger allerede har gitt han nummer 16 kan det godt være at vi får sett han en del på siden av Fabregas denne sesongen. Men som sagt, så tror jeg ikke han blir fast inventar før neste sesong (minst). I mellomtiden har vi jo Denilson, Diaby, Gilberto, Song og Djourou, så jeg tror ikke DM'en er vårt største problem.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger i alle fall å styrke stallen med flere spillere, da snakker jeg ikke om Ramsey på 17. I fjor manglet vi kanskje 3 spillere for å ta gullet. Idiotisk å ta den sjansen en gang til.

helt enig med deg! Jeg syns 1 elleveren vår er god nok til gull, men det er ikke benken vår. Du ser Manu og Chelsea benken. Alle på benken kan nesten komme inn i første elleveren. I Arsenal er det et stykke mellom kvaliteten på benken og i 1 elleveren. Så klart skal 1 elleveren være bedre, men benken skal ikke være klart dårligere. Det er det som skiller oss fra de beste. Se BArca og Real Madrid har også en benk med stjerner. Manu har på sentral midtbane: Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson. Alle er spillere som kan gå rett i en 1. ellever. I arsenal ha vi på samme plassen: Fabregas, Gilberto Silva, Denilson, (hleb og Rocisky kan også brukes) Her ser man at Manu har større kvalitet på spillere de kan velge mellom, i motsetning til Arsenal. det er dette som feller oss til å bli seriemester..

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger i alle fall å styrke stallen med flere spillere, da snakker jeg ikke om Ramsey på 17. I fjor manglet vi kanskje 3 spillere for å ta gullet. Idiotisk å ta den sjansen en gang til.

helt enig med deg! Jeg syns 1 elleveren vår er god nok til gull, men det er ikke benken vår. Du ser Manu og Chelsea benken. Alle på benken kan nesten komme inn i første elleveren. I Arsenal er det et stykke mellom kvaliteten på benken og i 1 elleveren. Så klart skal 1 elleveren være bedre, men benken skal ikke være klart dårligere. Det er det som skiller oss fra de beste. Se BArca og Real Madrid har også en benk med stjerner. Manu har på sentral midtbane: Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson. Alle er spillere som kan gå rett i en 1. ellever. I arsenal ha vi på samme plassen: Fabregas, Gilberto Silva, Denilson, (hleb og Rocisky kan også brukes) Her ser man at Manu har større kvalitet på spillere de kan velge mellom, i motsetning til Arsenal. det er dette som feller oss til å bli seriemester..

Det er ikke så veldig lett å holde stjernespillere på benken hvert år heller...

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger i alle fall å styrke stallen med flere spillere, da snakker jeg ikke om Ramsey på 17. I fjor manglet vi kanskje 3 spillere for å ta gullet. Idiotisk å ta den sjansen en gang til.

helt enig med deg! Jeg syns 1 elleveren vår er god nok til gull, men det er ikke benken vår. Du ser Manu og Chelsea benken. Alle på benken kan nesten komme inn i første elleveren. I Arsenal er det et stykke mellom kvaliteten på benken og i 1 elleveren. Så klart skal 1 elleveren være bedre, men benken skal ikke være klart dårligere. Det er det som skiller oss fra de beste. Se BArca og Real Madrid har også en benk med stjerner. Manu har på sentral midtbane: Scholes, Carrick, Hargreaves, Anderson. Alle er spillere som kan gå rett i en 1. ellever. I arsenal ha vi på samme plassen: Fabregas, Gilberto Silva, Denilson, (hleb og Rocisky kan også brukes) Her ser man at Manu har større kvalitet på spillere de kan velge mellom, i motsetning til Arsenal. det er dette som feller oss til å bli seriemester..

Det er ikke så veldig lett å holde stjernespillere på benken hvert år heller...

det er sant det, men vi trenger bedre kvalitet på benken. Kanskje vi bør ha en rotasjons politikk som Rafa i liverpool. Da kan jo vi hvile Cesc av og til. Det tror jeg blir viktig!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke så veldig lett å holde stjernespillere på benken hvert år heller...

Men i en klubb som Arsenal så ender ikke de som sitter på benken opp med å sitte på benken pga kamp programmet. Forutsatt at kvaliteten på spillerne er der! Bare se for deg kampprogrammet vi hadde i fjor, det er ikke rart spillerne ble slitne, hele 1. elvereen spillte jo samtlige kamper i PL og CL, når vi satte innpå reseve benk-spillere som Hoyte og Traore, fallt kvaliteten på spillet drastisk. I år må spillere kjøpes inn, og det er kvalitet som må styrke alle deler av laget.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...