Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/em/article2015510.ece

 

Mannen har sin prislapp.. Men Adebayor skal vistnok ha gått til Barca for 250 000, så da er vi jo på 0 igjen hvis det stemmer

 

Nok en spiller på billigsalg? Synes 250.000 var litt vel lite :P Regner med du mener 250 millioner :)

 

250 millioner mener jeg er en alt for høy pris på en spiller som Arshavin, som ennå har tilgode å vise til gode resultater på høyeste nivå over lengre tid. 250 millioner er også alt for lite for Adebayor, når man ser på prislappene til andre spillere som er av dårligere kvalitet.

 

Jeg mener alt under 350 millioner bør få blankt avslag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir skuffet om Adebayor stikker til Barca, mest fordi han har sagt at blir i klubben! Men Arshavin kunne vært en god erstatter, men da skal vi ha penger til overs etter å ha solgt adebayor.

Akkurat nå virker det som om flere spillere i Arsenal har 0 lojalitet, og det er utrolig synd. Jeg ønsker at vi skal ha noen typer som Liverpool har i Gerrard og Carragher, som er gode fotballspillere, itillegg til å brenne for klubben de spiller for!

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir skuffet om Adebayor stikker til Barca, mest fordi han har sagt at blir i klubben! Men Arshavin kunne vært en god erstatter, men da skal vi ha penger til overs etter å ha solgt adebayor.

Akkurat nå virker det som om flere spillere i Arsenal har 0 lojalitet, og det er utrolig synd. Jeg ønsker at vi skal ha noen typer som Liverpool har i Gerrard og Carragher, som er gode fotballspillere, itillegg til å brenne for klubben de spiller for!

Syntes vi har mange som brenner for klubben sin jeg. Selv om de ikke er engelske. Flere nevnes til stadighet her på forumet. Var heller ikke så lenge siden Gerrard var på vei bort, men trakk seg i siste liten. Syntes ikke vi er dårligere forspent med lojalitet enn andre. Og jeg tror Manu og Chelsea har vesentlig mindre lojalitet. Slik blir det når det blir mer og mer penger og mindre og mindre lokal tilhørighet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir skuffet om Adebayor stikker til Barca, mest fordi han har sagt at blir i klubben! Men Arshavin kunne vært en god erstatter, men da skal vi ha penger til overs etter å ha solgt adebayor.

Akkurat nå virker det som om flere spillere i Arsenal har 0 lojalitet, og det er utrolig synd. Jeg ønsker at vi skal ha noen typer som Liverpool har i Gerrard og Carragher, som er gode fotballspillere, itillegg til å brenne for klubben de spiller for!

Syntes vi har mange som brenner for klubben sin jeg. Selv om de ikke er engelske. Flere nevnes til stadighet her på forumet. Var heller ikke så lenge siden Gerrard var på vei bort, men trakk seg i siste liten. Syntes ikke vi er dårligere forspent med lojalitet enn andre. Og jeg tror Manu og Chelsea har vesentlig mindre lojalitet. Slik blir det når det blir mer og mer penger og mindre og mindre lokal tilhørighet.

Jeg var kanskje litt vel negativ da jeg skrev det, men da Flamini dro ble jeg frustrert, for jeg trodde denne spilleren som ga alt i hver eneste duell for Arsenal, var lojal mot oss.. Men det viste seg å være feil... :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir skuffet om Adebayor stikker til Barca, mest fordi han har sagt at blir i klubben! Men Arshavin kunne vært en god erstatter, men da skal vi ha penger til overs etter å ha solgt adebayor.

Akkurat nå virker det som om flere spillere i Arsenal har 0 lojalitet, og det er utrolig synd. Jeg ønsker at vi skal ha noen typer som Liverpool har i Gerrard og Carragher, som er gode fotballspillere, itillegg til å brenne for klubben de spiller for!

 

arshavin kan ikke erstatte ade, hvis han kommer blir det som kant, mener at kun spillere som har bevist de kan score 20 mål++ hver sesong kan erstatte ade..

 

det er ikke arshavin.. men som kant , ja takk

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har potensiale til å score 20+ mål hver sesong. Så hvis Ade drar, noe jeg ikke har noe tro på før det står på Arsenal.com, mener iallefall jeg at vi har en erstatter i Bendtner og i tillegg en Dudu som vil komme i løpet av sesongen.

 

Men vi trenger vinger, så Arshavin er velkommen etter min mening

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/em/article2015510.ece

 

Mannen har sin prislapp.. Men Adebayor skal vistnok ha gått til Barca for 250 000, så da er vi jo på 0 igjen hvis det stemmer

 

Nok en spiller på billigsalg? Synes 250.000 var litt vel lite :P Regner med du mener 250 millioner :)

 

250 millioner mener jeg er en alt for høy pris på en spiller som Arshavin, som ennå har tilgode å vise til gode resultater på høyeste nivå over lengre tid. 250 millioner er også alt for lite for Adebayor, når man ser på prislappene til andre spillere som er av dårligere kvalitet.

 

Jeg mener alt under 350 millioner bør få blankt avslag.

 

hehe selvsagt 250 000 000

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har potensiale til å score 20+ mål hver sesong. Så hvis Ade drar, noe jeg ikke har noe tro på før det står på Arsenal.com, mener iallefall jeg at vi har en erstatter i Bendtner og i tillegg en Dudu som vil komme i løpet av sesongen.

 

Men vi trenger vinger, så Arshavin er velkommen etter min mening

 

Jeg er litt skeptisk til Bendtner, vet ikke helt hvorfor, men tror han ikke passer helt inn i den måten Arsenal spiller på. Men det er ingen tvil om han har potensial til å bli en god fotballspiller!

Link to comment
Share on other sites

Off-Topic

Arsenal-Jay jeg bare lurer, du har skrevet innlegg på utrolig mange Topicer i det siste. Har du et veddemål på gang for tiden:? :)

 

Edit

Bare bra at du engasjerer deg men når du har skrevet siste innlegget i 12-15 Topicer i DAG i tilleg til andre innlegg blir det vel litt mye.?

 

Edit igjen

Du var sist på 16 Topicer + andre innlegg!!

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har potensiale til å score 20+ mål hver sesong. Så hvis Ade drar, noe jeg ikke har noe tro på før det står på Arsenal.com, mener iallefall jeg at vi har en erstatter i Bendtner og i tillegg en Dudu som vil komme i løpet av sesongen.

 

Men vi trenger vinger, så Arshavin er velkommen etter min mening

Kan du virkelig tenke deg å se Bendtner i start 11èren hele neste sesong?

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har potensiale til å score 20+ mål hver sesong. Så hvis Ade drar, noe jeg ikke har noe tro på før det står på Arsenal.com, mener iallefall jeg at vi har en erstatter i Bendtner og i tillegg en Dudu som vil komme i løpet av sesongen.

 

Men vi trenger vinger, så Arshavin er velkommen etter min mening

Kan du virkelig tenke deg å se Bendtner i start 11èren hele neste sesong?

Ja, helt klart. Han har vist han har potensiale, og at han kan score mål, så hvorfor ikke?

Link to comment
Share on other sites

Aldri om Wenger selger Ade for 250 mill og henter Arshavin for det samme. OM Adebayor selges hentes ingen direkte erstatter, det er jeg nesten sikker på. Og hvertfall ikke uten at vi tjener noen pundsedler på det. Adebayor har bevist at han er en av de beste spillerne i Arsenal og PL, det har ikke Arshavin. Dessuten tror jeg ikke Adebayor stikker, for meg virker det som om han er en spiller som trives skikkelig godt i klubben. Han har hevet klubbemblemet utallige ganger etter å ha scoret, i tillegg har han vel sagt at han elsker klubben og at han ønsker å bli. Adebayor føler jeg meg sikker på å ha også neste sesong.

 

Når det gjelder Arshavin så ville jeg sagt at det er et erketypisk Wengerkjøp om han ble kjøpt for to måneder siden for halvparten av det Zenit krever for ham i dag. Slik situasjonen nå er virker det langt mindre sannsynlig. Gjennom EM og media har "alle" blitt oppmerksome på ham og prisen har nok gått betydelig opp. Per nå ser jeg heller for meg at Chelsea legger 250 mill på bordet og at han spiller på brua' i august.

Link to comment
Share on other sites

Ble mektig inponert over Arshavin i kampen mot Nederland nå. Som flere har sagt, så ligner han veldig på Hleb, OG han kan score! Litt "gammel", men virkelig en spiller som kunnet passe inn i laget. Ade håper jeg virkelig blir, selv om vi har ertsattere i Eduardo og Van Persie.

 

Skaff Arshavin og det begynner å lukte sølvtøy til neste år :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis det hadde endt opp med at vi hadde solgt Adebayor i sommer og fått tak på Arshavin så kunne vi gjerne puttet RVP eller Eduardo på topp sammen med han. RVP og Eduardo kunne bare stått inni boksen og ventet på at Arshavin hadde gjort alt forarbeidet.

 

Fantastisk spiller, men han blir ikke billig etter disse forestillingene! :)

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren må vi signere! Går denne spilleren til Chelski eller Moan utd så blir jeg alvorlig sur!

 

Tenkte akurat det samme når eg såg kampen.

Veldig god spelar, som eg trur kunne blitt ein hit i PL.

Og for ein kamp Russland spelte, Hiddink er ein smart mann.

Link to comment
Share on other sites

Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde hørt om navnet før em,men denne spilleren er rett å slett helt fantastisk.Teknikken,drivet ,skuddet og ikke minst overblikk,det var rett å slett bare en nytelse å følge med på han de 2 siste kampene

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også latt meg imponere av Arsjavin/Arshavin i de to kampene han har spilt i EM. Semb dro sammenligningen med Hleb i går, noe som i og for seg er riktig med det unntaket at Arsjavin faktisk skaper noe, han er jo langt mer direkte i spillestilen og sånn sett kunne han tilført Arsenal en hel del(særlig dersom Hleb forsvinner).

Men jeg la merke til i et intevju med PanzerHagen(spilte som kjent med Arsjavin i Zenit) i går at han nevnte på at han var litt avhvengig av de rette omstendighetene; en kald vinterdag i Sibir var vist ikke noe for Arsjavin. Akkurat det er det neppe for noen, men spørsmålet er jo hvordan han takler en rugbybane a la JJB, eller en regntung Reebok en dag i november, eller et frossent Old Trafford i Januar.

Hagen satte også et lite utropstegn ved livsstilen til Arsjavin, uten å utdype det noe mer, men det skal vistnok være en aldri så liten partyløve vi har med å gjøre her.

Spillertypen slik han fremstår i dag; yes thank you, anytime by me, men passer han egentlig i Arsenal hvis Hagen har rett?

Link to comment
Share on other sites

Spillertypen slik han fremstår i dag; yes thank you, anytime by me, men passer han egentlig i Arsenal hvis Hagen har rett?

 

Tenkte just det same då eg las intervjuet med Hagen, og dette er nok noko Wenger vil mislike sterkt. Å betale 250 mill for ein glad gutt på byen er vel ikkje verdas beste handel?

 

Men dette er jo kun slikt ein har lest om i media. Når han kan halde det nivået han har gjort desse 2 kampane, der ein kamp gjekk til ekstraomg. (og eg synes Arshavin vart bere betre dess lenger kampen varte), so vitnar det vel om ein rimelig seriøs spelar!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...