Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Den gangen jeg hadde hår, ble hårprodukter til menn ansett som jåleri. Jeg har forstått at det ikke er slik lenger. Har det virkelig gått så langt at vi nå disser russiske menn som ikke klisser til håret sitt?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Den gangen jeg hadde hår, ble hårprodukter til menn ansett som jåleri. Jeg har forstått at det ikke er slik lenger. Har det virkelig gått så langt at vi nå disser russiske menn som ikke klisser til håret sitt?

 

Det er tydeligvis lenge siden du har hatt hår Pinky ;D

Link to comment
Share on other sites

+1 Veldig lenge siden tenker jeg vi sier, selv på 50-tallet var de fleste veldig opptatt av hår(om vi skal tro Mad Men)

 

Stemmer vel at det ble brukt endel bryl og pomade på 50-tallet. Men har dere sett noen søttitallssveiser eller? Ikke mye produkter der, nei. Det skal sies at RastaPinky fikk brukt litt Clynol på slutten av åttitallet, da piggsveisene skulle være høyest mulig. Ikke mitt stolteste øyeblikk. Dette var før vikene bestemte seg for å møtes langt bak i skallen. Synes fortsatt det virker litt jålete å ha mye kliss i håret. Hva blir det neste? Skal hudkremer til menn også bli alment akseptert? Nattkrem, dagkrem, rynkekrem?

Link to comment
Share on other sites

 

Hva blir det neste? Skal hudkremer til menn også bli alment akseptert? Nattkrem, dagkrem, rynkekrem?

 

I november var jeg med BE på kamp i London - og ut i fra innholdet i toalettmappa hans så er dette allerede i ferd med å bli allment akseptert...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vet ikke om noen andre fikk med seg kampen mot Italia i dag, men Arshavin spilte 90 minutter og var generelt sett veldig god (ser dog fortsatt litt lat ut, men det er vel spillestilen hans :P). Startet kampen mer sentralt og hadde en veldig god førsteomgang. Dikterte mesteparten av spillet til Russland. Ble flyttet til venstre i andreomgang og hadde en god andreomgang også, men ikke like inflytelsesrik som førsteomgangen sin.

 

Sier det igjen: Ufattelig at han ikke fikk sjansen i midten bak van Persie når vi mistet Cesc og Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Så kampen selv, og syns Arshavin var en av de bedre utpå der. Han har jo ymta sterkt at han vil tilbake til Arsenal, og det håper jeg virkelig han gjør. Wenger liker han jo godt, og utenom den siste halvdelen av sesongen, så har han vært virkelig god.

 

I form er Andrej en krem spiller!! Håper å se han på Ashburton Grove til neste år!

Link to comment
Share on other sites

det er synd Arsenal ikke har fått mer ut av Arshavin, og muligens dette er mest Wengers skyld, fordi han er blitt brukt feil? Uansett, Arshavin er en av spillerne i troppen med absolutt høyest maksimumsnivå. På sitt beste er han i verdensklasse. Til gjengjeld har han et forferdelig bunnivå, og dette har vi dessverre sett litt for mye av de siste par årene. Som sagt, kanskje dette delvis skyldes at han har blitt brukt feil. I tillegg er det åpenbart mentale faktorer som også spiller inn. Kan han komme tilbake og levere jevnlig opp mot sitt beste vil jeg ta ham i mot med åpne armer! :)

Link to comment
Share on other sites

Kan jo hende Wenger tenker at han trenger Arshavin tilbake siden Benayoun ikke lenger er i troppen. Når det er sagt virker det som at mange Arsenal-fans heller vil ha tilbake Benayoun fremfor Arshavin.

Enig piscator at prestasjonene fra Arshavin er alt fra verdensklasse til fryktelig bunnivå. Veldig ujevn og det er åpenbart han trives bedre i midten enn på venstrekanten.

 

Har fått en del tyn fra Arsenal-fans pga. han virker lat og ikke jobber godt nok, men samtidig er det en spiller som aldri har klaget på lite spilletid eller misnøye fra fansen. Sånn sett har han vært veldig lojal og i det minste prøvd og innimellom vist verdensklasse...selv omd et har vært lenge mellom hver gang.

Er jo åpenbart at ting fungerer bedre for han på Russland (og kanskje også Zenit? Heller tynn tilgang til russisk fotball :D)

Gjør han et bra EM kommer nok Zenit eller flere andre klubber på banen og vil kjøpe han. Et salg betyr noen mill. pund i kassa og en høy årslønn mindre som vi kan bruke på evt. ny spiller,

 

Helt greit for meg hvis han fortsetter i Arsenal, men da må han heve seg spillemessig og kanskje Wenger kun bør bruke han sentralt der han skinner mest.

Link to comment
Share on other sites

Da er neste spørsmål: om Arshavin får spille sentralt, samt at Wilshere kommer tilbake og vi har Rosicky og Ramsey i laget - trenger vi da en offensiv midtbane?

Tja, av de du nevnte ser jeg en offensiv midtbanespiller og tre box-box spillere, så i min mening ja.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere har potensiale til å være en fantastisk offensiv midtbanespiller. Ramsey er jeg usikker på og selv om Rosicky har hatt en utrolig omvending fra nytttår ut utover så blir han 32 i oktober og er en ytterst ueffektiv, men god spiller. Arshavin har også bare et par år igjen på toppnivå så ja jeg mener vi trenger en offensiv midtbane. Med en Arshavin i form så trenger vi kanskje ikke denne spilleren i sommer hvis han får spille sentralt, men allikevel så ser jeg et behov for det litt ut i fremtiden.

 

Har dog ikke tro på at Arshavin får spille sentralt i Arsenal og tror også han forsvinner i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Spent på hva som skjer med russeren og ikke minst hva han leverer i EM. Personlig håper jeg vi får en respektabel sum for han og innvesterer de i en ny spiller.

 

Å ha en dårlig sesong eller to kan skje den beste, det har vi sett mange eksempler på og det betyr ikke at en skal kaste spilleren på dør, men for meg er den holdningen Arshavin har vist over en lengre tid bortimot uakseptabel. Etter mitt syn trenger Arshavin frie tøyler og masse tilitt for å være i sitt ess og jeg synes ikke vi har plass til slike "luksusspillere". Vi trenger en sterk gruppe og enhet hvor alle drar i samme retning.

Link to comment
Share on other sites

Etter mitt syn trenger Arshavin frie tøyler og masse tilitt for å være i sitt ess og jeg synes ikke vi har plass til slike "luksusspillere". Vi trenger en sterk gruppe og enhet hvor alle drar i samme retning.

 

hvis du har rett i at frie tøyler og null ansvar er det som skal til for at Arshavin skal få ut sitt beste - hvilket det er en del som taler for - er jeg enig at Arsenal bør kvitte seg med ham. Luksusspillere er det knapt plasst il på noe PL-lag. Da må de være så ekstremt mye bedre enn det Arshavin faktisk er. Da snakker vi Messi-klasse, minst. Og Messi er så absolutt ingen luksus-spiller...! ;)

Link to comment
Share on other sites

he he, men i den grad Messi er en luksusspiller, så er han så god at han kompenserer for det, og vel så det. Det gjør ikke Arshavin. Det er jo essensen i denne diskusjonen.

 

Njaaaaa..

 

Det vet vi vel egentlig ikke gitt at han hadde fått utfoldet seg i sin naturlige posisjon? Uansett, dette toget er nå gått og det er ingen vei tilbake for europas (tidligere) beste playmaker nord for Paris. Han er historie i Arsenal, og det er like mye Arseneal's feil som Arshavins. My humble opinion.

Link to comment
Share on other sites

Det vet vi vel egentlig ikke gitt at han hadde fått utfoldet seg i sin naturlige posisjon? Uansett, dette toget er nå gått og det er ingen vei tilbake for europas (tidligere) beste playmaker nord for Paris. Han er historie i Arsenal, og det er like mye Arseneal's feil som Arshavins. My humble opinion.

 

hvis Arshavin HADDE fått utfoldet seg - fra dag en - i Arsenal, kan det hende ting hadde sett annerledes ut. Det er en hypotetisk problemstilling vi aldri vil få svar på. Men per i dag er han neppe så god, selv om han hadde fått en slik rolle. Som du skriver er det mye som tyder på at toget er gått, dessverre, og jeg er enig i at Arsenal (Wenger) har en like stor del av ansvaret her som Arshavin selv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...