Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Lagde dette bilde som illustrerer mitt synspunkt ifh. til hvem som skal ha "skylden" for målet. Jeg mener at Arshavin kunne gjort mer ut av 1.forsvarer jobben, MEN det er ingen 2.forsvarer bak og hjelper han. Valencia har to muligheter, enten løpe ned til død-linja og slå inn eller dra seg innover som han gjorde. Song har vel vært kjapt nede og vært 2.forsvarer på sidene og han og Vermaelen får ta noe av skylden.2z7kjyw.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...

Zenit make Arshavin approach - Russian outfit looking to land Gunners playmaker on loan

 

 

Jeg mener vi burde gi Arshavin en siste skikkelig sjanse til å hjelpe klubben med å redde sesongen med en 4. plass.

 

Enten 4-4-2 med Arshavin rett bak van Persie eller 4-2-3-1 med Arshavin i den offensive rollen. Fyren er fortsatt vår mest kreative spiller og i det minste så vil spillere som Song og Arteta da ha en klar rolle fremfor det surret og rotasjonen de holder på med når Ramsey eller Rosicky spiller. Attpåtil er det kun Song som er i nærheten av å ha en stabilt god pasningsfot når det kommer til gjennombruddspasninger.

Link to comment
Share on other sites

Zenit make Arshavin approach - Russian outfit looking to land Gunners playmaker on loan

 

 

Jeg mener vi burde gi Arshavin en siste skikkelig sjanse til å hjelpe klubben med å redde sesongen med en 4. plass.

 

Enten 4-4-2 med Arshavin rett bak van Persie eller 4-2-3-1 med Arshavin i den offensive rollen. Fyren er fortsatt vår mest kreative spiller og i det minste så vil spillere som Song og Arteta da ha en klar rolle fremfor det surret og rotasjonen de holder på med når Ramsey eller Rosicky spiller. Attpåtil er det kun Song som er i nærheten av å ha en stabilt god pasningsfot når det kommer til gjennombruddspasninger.

 

Støttes 100%! Nå har Arshavin blitt misbrukt i feil posisjon siden han ankom Emirates! Da er det vel på tide å gi han en siste sjanse til å nemlig bevise hva som bor i han! Har ikke vært meg i mot å solgt unna Arshavin men tidspunktet kunne ikke være verre akkurat nå! Drar Arshavin kan vi banne på att "midtbanetrioen" blir hetende Song,Ramsey og Arteta resten av sesongen,noe som ikke funker for min del og gir meg nesten ingen kreativitet og uforutsigbarhet!

Link to comment
Share on other sites

Tviler på det blir noe av. Vi har ingenting å tjene på å låne han ut resten av sesongen. I sommer vil nok kanskje pipa få en annen lyd.

 

Gulp, her tok jeg feil. London Evening Standard sier Arsenal og Zenit har blitt enige om en låneavtale ut sesongen. De betaler £1m og dekker lønna hans. Noen må være desperate for å gå med på det der. Vi kan ikke hente en erstatter, og en skade eller to til der oppe og vi må spille med Squillaci på vingen eller noe lignende. Merkelig avgjørelse. Selv en håpløs Arshavin kan brått få et innfall av briljanse og levere en målgivende pasning uten å ha gjort noe som helst i resten av matchen.

 

https://twitter.com/JamesOlley/status/173073861968011266

Link to comment
Share on other sites

Å herregud. Da er vi enda mer svekket. Flott!

 

Jeg syns du har klaget i månedvis på at Arshavin ikke presterer og når han da lånes ut mot en liten fortjenste så klager du over det også. Samtidig så klager du at folk som produserer for lite tjener for mye i Arsenal så klager du over at Arsenal gjør noe med lønnskostnadene.

 

Konklusjon, du klager okke som.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noe i mot å la Arshavin forlate oss i sommer, men akkurat nå er det helt håpløst. Noe sier meg at det må ha vært en ganske sterk pådriver i aksjon for å få dette til - og jeg tror ikke det er Wenger eller noen andre i ledelsen vår. Det blir spennende å høre hvorfor, men jeg holder en knapp på at Arshavin hadde veldig, veldig lyst til å reise hjem. Jeg kan ikke forestille meg noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig! Hvem er det som tar avgjørelser i denne klubben? Dette tar virkelig kaka!

 

Det er lov å være kritisk til Arshavin. Men ingen av våre andre benkeslitere har hans matchvinneregenskaper. Ikke i nærheten engang. Senest for 12 dager siden sikret han tre poeng med sin crosser til Henry.

 

Spent på å høre begrunnelsen for dette. Kanskje Andrey har presset på for dette selv? Det håper jeg nesten. Men hvorfor ble det da ikke handlet i januar?

 

Dårlig start på helga!

Link to comment
Share on other sites

Å herregud. Da er vi enda mer svekket. Flott!

Ser ikke at vi blir svekket noe nevneverdig av dette utlånet siden Arshavin på kant ikke har levert varene i det siste bortsett fra assisten til Henry borte mot Sunderland. At Wenger ikke har gitt han noen sjanse sentralt i banen frem til nå, så er det bare å rydde en plass til en Park, Afobe eller noen annen som trenger spilletid.

Link to comment
Share on other sites

Følger litt med på twitter her og det sies at det er litt ulike versjoner av saken i england og russland. Engelske medier sier det er "done deal", mens i russland sies det at Wenger vil beholde han at det er styret til Zenit som forsøker å hente Arshavin mot Spalettis vilje.

 

Regner med vi får klarhet i dette om noen få timer uansett, men uansett spennende med litt uventet deadline day-drama.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg syns du har klaget i månedvis på at Arshavin ikke presterer og når han da lånes ut mot en liten fortjenste så klager du over det også. Samtidig så klager du at folk som produserer for lite tjener for mye i Arsenal så klager du over at Arsenal gjør noe med lønnskostnadene.

 

Konklusjon, du klager okke som.

 

Hva har jeg hele tiden klaget på Tapapa? Jo nettopp at Arshavin ikke får spille i en rolle som passer han. At han har vært i begredelig form er ikke noe nytt, men jeg har hele tiden ment at han er en av spillerene vi faktisk har som er i stand til å stå for noe kreativt og selv i dårlig form er han en av få spillere som klarer å score et mål eller skape noe. Jeg har også vært temmelig bastant på at Arshavin burde bli til sommeren såfremt vi ikke hadde kjøpt inn en kantspiller i vinter så at jeg klager her når vi da kun står med Chamberlain, Gervinho og Walcott som kan spille på kantene så er det da for faen ikke rart.

 

 

Arshavin var forøvrig på trening med laget i dag så forhåpentligvis er det bare bullshit.

Link to comment
Share on other sites

The OX har tatt posisjonen.

 

Chamberlain spiller som regel på kanten. Er Ramsey som tok posisjonen som jeg helst ville se Arshavin i fra sommeren av. Noe jeg egentlig ikke skjønner da Arshavin var en langt mindre risiko enn Ramsey.

Link to comment
Share on other sites

Er Ramsey som tok posisjonen som jeg helst ville se Arshavin i fra sommeren av. Noe jeg egentlig ikke skjønner da Arshavin var en langt mindre risiko enn Ramsey.

 

Jeg kunne også tenkt meg å se Arshavin i en slik rolle. DB10 for eksempel var nå ikke noe defensivt vidunder han heller. AW doesn't agree, og at Arshavin etterhvert kan ha mistet lysten til å spille for klubben og mer eller mindre gitt opp skjønner jeg. Både med tanke på system, posisjon og all pesen han har fått. Arshavin er en 10'er i 4-4-2, ingen ving i 4-4-3 (selv om han scoret 4 på Anfield fra den posisjonen).

 

Stemmer dette med utlånet vil jeg bare takke han for forsøket og ønske han lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare et utlån, sant? Vi skal ikke se bort fra at han returnerer etter låneoppholdet da. Og det trenger virkelig ikke være negativt for oss. I Zenit vil han mest sannsynlig få spille på seg mye selvtillit, og det er jo i grunn det han har manglet det siste året. Låneoppholdet kan gjøre han til en ny spiller om han gjør det godt. Noen som vet når kontrakten hans går ut?

Link to comment
Share on other sites

Ja, da er han nok lånt ut. Kan ikke helt forstå hvorfor, men prøver å se positivt på det, og håper han kan komme tilbake som en spiller med selvtillit, da er han god! Han har fortsatt kvaliteter, det beviste han i 2-1 seieren over Sunderland.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...