Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

Spørs om han har tid. Yaya kommer sikkert til å tilbringe mye tid hos sin finansrådgiver

 

Haha Godt sagt.

 

Men som dere vet er det ikke bare å hanke inn spillere i verdensklasse. Det er ikke sikkert de spiller så godt sammen og utrolige mange spillere på det laget er egoister. City havner på 5. i år også

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

City blir nr. 4. Spurs går på et vendepunkt.

 

spot on! Nå skal spurs inn i den vanskelige "andresesongen", da man skal følge opp den fremgangen man opplevde i fjor. Det er som regel MYE vanskeligere, og det er normalt å få en reaksjon. Nå blir de jo plutselig tatt på alvor, og å ta spurs på alvor har som kjent ikke vært spesielt lett opp gjennom årene! :) :)

Link to comment
Share on other sites

Og så spørs det hvor lang tid det tar før andre spillere, også hans bror, kommer til å godta at han tjener såpass mye mer enn de... Kan fort bli veldig mye misnøye i den klubben der allerede i løpet av neste sesong.

Jeg kan se for meg at en viss togoleser neppe finner seg i det ;)

Link to comment
Share on other sites

Kolarov til City også nå da :/ Dette laget begynner virkelig å se skumle ut. Fortsetter de i dette sporet framover med en god trener, kan det fort bli en hard kamp om Champions League plassene. Begynner å bli en god del store stjerner i City nå som fort kan trekke til seg nye og større stjerner.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skammelig! Skulle vært satt restriksjoner hvor mye man kan lønne en fotballspiller!

 

Ser City har tatt ut 25mannstroppen å http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10035449

 

Skal se om jeg finner ut hvem andre som er tatt ut/utelatt

 

Skammelig! Skulle vært satt restriksjoner hvor mye man kan lønne en fotballspiller!

 

Ser City har tatt ut 25mannstroppen å http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10035449

 

Skal se om jeg finner ut hvem andre som er tatt ut/utelatt

 

http://menmedia.co.uk/sport/football/manch...t_robinho_is_in

 

 

 

Kom også over denne til min store forundring!!!

 

http://www.manchestercity.no/bridge/index....&rb_v=viewtopic

 

Hvilke supportere er det som sitter å tipper hvem av sine spillere som kommer til å floppe da????

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 13 2010, 10:21 PM) 203401[/snapback]

Balotelli klar for Shitty.

 

Synd. Denne karen tror jeg kunne blitt verdens beste spiller i Arsenal. Vanvittig talent, og Wenger ville nok klart å temmet italieneren.

 

Helt enig med deg. Regner nesten med at Balotelli blir en av verdens beste spillere om ikke lenge. Enormt talent på denne gutten. Eneste han trenger er noen til holde ham i ørene!

Link to comment
Share on other sites

Han kan bli veldig god, men det avhenger helt av han selv. Klarer han å oppføre seg og konsentrere seg fullt og helt om spillet på banen så er det ingen tvil om at han kommer til å bli veldig god.

 

Fortsetter han derimot med de tendensene han har vist så langt, så kommer han til å ødelegge karrieren for seg selv.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke plass til han og hans personlighet i det stjernegalleriet. Begynner han å skape seg for lite spilletid e.l, gidder ikke Mancini å jobbe med han. Det er enklere for han og hive han ut, og kjøpe en ny.

 

Men kan godt hende jeg tar feil, Mancini og Balotelli har jo jobbet ilag før. Så lenge Balotelli får en god start, og får høy selvtillit tror jeg det går knirkefritt.

Link to comment
Share on other sites

Hvilke supportere er det som sitter å tipper hvem av sine spillere som kommer til å floppe da????

De samme supporterne som hadde en egen tråd om spillernes peniser, hvor de blant annet diskuterte hvem de trodde hadde det lengste og tykkeste utstyret på laget. :blink:

Link to comment
Share on other sites

De samme supporterne som hadde en egen tråd om spillernes peniser, hvor de blant annet diskuterte hvem de trodde hadde det lengste og tykkeste utstyret på laget. :blink:

For en tåpelig diskusjon. Alle vet jo at Kolo har den suverent største og Adebayor den minste (på grensen til innovertiss) :P

 

*edit*

Her ser man forresten hvordan framtidige lønnsmottagere i PL smiler hvis ikke FA eller UEFA snart tar grep om tingene. Er ikke noen tankeleser men det ser jo ut som han tenker "HAHAHA......SUCKERS!"

2-36b2bbed-40e9d2df.jpeg

Link to comment
Share on other sites

For en tåpelig diskusjon. Alle vet jo at Kolo har den suverent største og Adebayor den minste (på grensen til innovertiss) :blink:

 

*edit*

Her ser man forresten hvordan framtidige lønnsmottagere i PL smiler hvis ikke FA eller UEFA snart tar grep om tingene. Er ikke noen tankeleser men det ser jo ut som han tenker "HAHAHA......SUCKERS!"

2-36b2bbed-40e9d2df.jpeg

 

Typen er jo kvalmende stygg tvers igjennom, måten han kler seg på, utstråling og det sleske smilet, ouff. Får følelsen av en unggutt som har fått altfor mye penger imellom henda i altfor ung alder, og jaggu var følelsen riktig. Tror faktisk ikke Balotelli vil bli spesielt god jeg, han har ikke fokuset og konsentrasjonen som skal til!

Link to comment
Share on other sites

Etter avtalen var i boks hørte jeg Balotelli skrev på sin hjemmeside at han helst skulle blitt værende i Italia... Herregud for en type..

 

 

TENK å hatt Joe Harte i buret.... Reddet City ved flere anledninger med sinnsyke redninger. Scum kjører over Shitty

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...