Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tenk å være City supporter nå, å bare kunne se lage sitt flytte videre.... Det savner jeg som Arsenal supporter nå.

Hadde jeg vært City-supporter nå hadde jeg skammet meg! Arsenal vil for alltid være en stor klubb og vinner kanskje ikke i år, eller neste år, eller de neste 10 åra. Men snart kommer Financial Fair play reglene til å stramme inn bruken til City, Chelsea og Liverpool, og da skal du se at det ikke blir så ille å bære kanon på brystet allikevel.

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg vært City-supporter nå hadde jeg skammet meg! Arsenal vil for alltid være en stor klubb og vinner kanskje ikke i år, eller neste år, eller de neste 10 åra. Men snart kommer Financial Fair play reglene til å stramme inn bruken til City, Chelsea og Liverpool, og da skal du se at det ikke blir så ille å bære kanon på brystet allikevel.

Etter mange år uten titler, så hadde du nok skammet deg ja... Jeg tipper du hadde sittet med tårer i øya for hver seier i det du ser trofeer nærme seg, en etter en. Det hadde sikkert alle her gjort.

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

Etter mange år uten titler, så hadde du nok skammet deg ja... Jeg tipper du hadde sittet med tårer i øya for hver seier i det du ser trofeer nærme seg, en etter en. Det hadde sikkert alle her gjort.

Naar du vet at pengene som blir spyttet inn i klubben er fraroevet det Saudi-Arabiske folk, saa ja, da hadde jeg nok hatt en sterk bismak i munnen.

Link to comment
Share on other sites

Naar du vet at pengene som blir spyttet inn i klubben er fraroevet det Saudi-Arabiske folk, saa ja, da hadde jeg nok hatt en sterk bismak i munnen.

Supportere er generelt ukritiske når det kommer til hvordan suksess oppnås. For to år siden var det ramaskrik i Manure leiren på grunn av Glazer. Folk protesterte villt og ikledde seg Newton Heath skjerf. Nå er det stille i fjøset. Pokalene er på plass igjen. De handler inn forsterkninger. Gjelda på 5 milliarder er atter en gang glemt :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har regna på hva spissrekka til City koster? Balotelli, Tevez, Dzeko og Aguero. I tillegg har de vel kjøpt Jo osv, men det er ikke så intr når de ikke spiller! Vil påstå at de har bra dekning på den plassen!

 

Legg til Bellamy og Adebayor også du...

Link to comment
Share on other sites

Supportere er generelt ukritiske når det kommer til hvordan suksess oppnås. For to år siden var det ramaskrik i Manure leiren på grunn av Glazer. Folk protesterte villt og ikledde seg Newton Heath skjerf. Nå er det stille i fjøset. Pokalene er på plass igjen. De handler inn forsterkninger. Gjelda på 5 milliarder er atter en gang glemt :)

Det er derfor vi er stolte Arsenal-supportere, ikke sant? Den gjelda vil før eller siden skape problemer igjen. Glazer er ikke typen til å dekke gjelden selv :P

Link to comment
Share on other sites

Herregud. Listen oppdateres igjen...... Ex-Arsenalspillere City-eierne har hentet til klubben siden starten av 2009:

 

1. Brian Marwood

2. Stuart Taylor

3. Emmanuel Adebayor

4. Kolo Toure

5. Sylvinho

6. Brian Kidd

7. Patrick Vieira

8. David Platt

9. Gael Clichy

10. Samir Nasri

 

Hvem blir neste???

Link to comment
Share on other sites

Herregud. Listen oppdateres igjen...... Ex-Arsenalspillere City-eierne har hentet til klubben siden starten av 2009:

 

1. Brian Marwood

2. Stuart Taylor

3. Emmanuel Adebayor

4. Kolo Toure

5. Sylvinho

6. Brian Kidd

7. Patrick Vieira

8. David Platt

9. Gael Clichy

10. Samir Nasri

 

Hvem blir neste???

 

Robin Van Persie? Song? Walcott?

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg vært City-supporter nå hadde jeg skammet meg! Arsenal vil for alltid være en stor klubb og vinner kanskje ikke i år, eller neste år, eller de neste 10 åra. Men snart kommer Financial Fair play reglene til å stramme inn bruken til City, Chelsea og Liverpool, og da skal du se at det ikke blir så ille å bære kanon på brystet allikevel.

 

Tenker mest på det at de har litt tur i enkelte situasjoner og flytter litt på det.

Link to comment
Share on other sites

Herregud. Listen oppdateres igjen...... Ex-Arsenalspillere City-eierne har hentet til klubben siden starten av 2009:

 

1. Brian Marwood

2. Stuart Taylor

3. Emmanuel Adebayor

4. Kolo Toure

5. Sylvinho

6. Brian Kidd

7. Patrick Vieira

8. David Platt

9. Gael Clichy

10. Samir Nasri

 

 

Ikke så mange som har uyviklet seg videre av disse.

Så vi får se hva som skjer med dine nr. 9 og 10.

Link to comment
Share on other sites

Shitty vinner PL i år. De har rett og slett kjøpt så mye kvalitet at det ikke kan ende anerledes i år. Skulle gjerne hatt en kvalitetsspiller eller to til Arsenal, men titler eller ikke jeg er glad vi ikke opererer som City eller Chelsea på overgansmarkedet.

Link to comment
Share on other sites

Manchester City og Edin Dzeko.. fy faen! Det skal ikke forundre meg om City tar PL gullet i år.

Alle har jo sagt at det nytter ikke å ha stjerner når man ikke har samspill, men samspillet er overhodet ikke en mangelvare i den klubben!

Fantastisk aa se city til tider i dag for en som er glad i ball. Greier fortsatt ikke aa vaere grinete paa Nasri. Flott kamp! Alt er kjeopt og betalt i fotball; city betaler bare litt mer. :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som tør å sammenligne stallen vår med Citys? :P

Ja det er ikke så farlig vel.

Vi mangler en del. Om vi handler tre gode spillere nærmer vi oss dem. De kan lettere enn oss få alvorlige konflikter og misfornøyde stjerner, de kan gå konkurs og vi kan slå dem på spilleglede. Og vi mangler mange spillere i skader og substitusjoner.

Men det er et paradoks av de helt store, om lite investeringer skal vippe mega investeringer.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Da er krangelen igang i City-leiren:

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10030290

 

Tragisk at en spiller som Tevez ikke får spille, men samtidig ekstremt uprofft av Tevez.

 

Han forsvinner vel til Italia eller Spania i Januar.

 

"Tevez wanted to leave, City played hardball over what is small change to them. Now Tevez refuses to play... fair game, I say."

 

Spot on! Det er så umåtelig fortjent at Manchester City får den slags oppførsel midt i fleisen!

Link to comment
Share on other sites

Dzeko og Tevez ut i januar, Aguero begynner å surmule og savner sin argentinske kamerat, noe som igjen fører til at Nasri vil ha høyere lønn og at David Silva begynner å krangle åpenlyst med alle :lol: Det er ihvertfall lov å håpe!

Det hørtes faktisk ikke usannsynlig ut engang. :P

 

Silva er såpass god (milevis foran Nasri) at både Real og Barca antakeligvis sikler etter han, så han kan fort forsvinne.

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

"Tevez wanted to leave, City played hardball over what is small change to them. Now Tevez refuses to play... fair game, I say."

 

Spot on! Det er så umåtelig fortjent at Manchester City får den slags oppførsel midt i fleisen!

 

Det er når man ser en slik situasjon at det går opp for en hva som kunne skjedd hvis Wenger og styret hadde nektet Nasri overgangen i sommer. Finner det ikke usannsynlig at vi kunne havnet i en liknende situasjon, selv om Wenger kanskje har mer respekt i spillergruppen enn det Mancini har i City.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

×
×
  • Create New...