Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

Begge spilte 90 minutter onsdag mot Villarreal da, kan ha noe med det å gjøre. Barry, Lescott, Dzeko og Aguero satt på benken i Spania, men fikk starte mot QPR i går. Sånn er det i Man City og Mancini roterer mye. Nå skal det uansett nevnes at Nasri har vært relativt svak de kampene jeg har sett av han (blant annet alle CL-kampene til City). 2011-formen hans har virkelig ikke levd opp til ryktet og prislappen...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

For Mancini sin del vil jeg tro han bør ønske en formstigning hos begge spillerne, spesielt hos Nasri, hvis ikke vil prislappen ved et eventuelt videresalg synke betraktelig. Ikke at mange andre klubber har økonomi til å ta over lønningene City spillerne helt sikkert ønsker å ha videre hvis/når de skal forlate klubben. Ser også ut som Aguero har fått en aldri så liten formdupp etter pangstarten, uten at jeg forventet han skulle holde det nivået hele sesongen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dette er både positivt og negatit. Nå satser City fullt på PL og får et letter kampprogram videre. Men jeg unner ikke "$$$" CL eller noe som helst...

ManUtd er for svake i år til å kjempe om noen som helst trofeer så det er deilig at de nå er ute av CL :)

Link to comment
Share on other sites

Jens Lehmann er en artig skrue! Link.

 

 

Jens Lehmann: I'm glad City are out

 

"They play very, very boring football. "They just make their opponents fall asleep with lots of possession. "But to be honest, that is not tactically very demanding. The way they play here is the way any amateur team plays, only not on such good grass. "They just pack men behind the ball, have five against two and just move the ball around. "The goal then just comes from a fortunate circumstance."

Lehmann, who was sent off in the Champions League final when Arsenal faced Barcelona in 2006, was also unimpressed by the atmosphere at the Etihad Stadium. The 42-year-old added:

 

"There was no life in the ground. The fans are so quiet. "You have got to say, though, that they have not got anything really to get excited about here. "They had possession all of the time, albeit in their own half where nothing was happening. "It is a shame because it is not typical English football.

 

"We don't want to see Manchester City in the Champions League."

Edited by Safe Hands
Link to comment
Share on other sites

Noen mulighet for at FA gir Yaya Toure en karantene etter dagens kamp mot Chelsea hvor han er ufin mot Mata? Reglene er vell slik at de kan gå inn i kampene og straffe spillerne om dommeren ikke har fått med seg situasjonen og innrømmer i sin "dommerrapport" at det ville vært rødt kort om han hadde sett det?

 

Mye tyder her på at Clattenburg ikke fikk det med seg, siden Mata ikke var typisk spansk og kastet seg ned og fikk oppmerksomhet. Om det har så mye å si om han må stå over kampen vet ikke jeg, men De Jong er ingen dårlig erstatter...

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...