Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

  • Replies 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

City vinner etter at Balotelli som skulle vært utvist tidligere i kampen scorer på straffe på overtid etter at Spurs burde vunnet kampen. Det lukter seriegull av slikt når man har så mye marginer med seg i toppkamper...

Edited by Magnus87
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Fullt fortjent Swansea seier. Jeg vil berømme dette laget, samt den kvinnelige linjedommeren. Hun har gjort sine saker meget bra!

 

De slo oss og de slo City i dag,spilte U mot Tottenham og Chelsea og har igjen Liverpool hjemme i siste serierunde! Imponerende! Swansea har spilt bra fotball,samme oppskrift som Blackpool brukte i fjor selv om de var uheldige og rykket ned!

Link to comment
Share on other sites

Fullt fortjent Swansea seier. Jeg vil berømme dette laget, samt den kvinnelige linjedommeren. Hun har gjort sine saker meget bra!

Imponerende sett. Han var faktisk offside,fort gjort ikke å løfte flagget.

Litt hånlige ManC-smil, som de må trekke tilbake,

Link to comment
Share on other sites

Har sett ho dama som assistentdommer noen ganger nå, og jeg må si ho imponerer nesten hver gang. Offsideavgjørelser hennes mannlige kolleger ofte ville dømt feil eller tvilsomt riktig på pleier ho her å treffe med en ganske imponerende høy korrekthet.

 

Kanskje vi etterhvert får se enda flere kvinnelige linjedommere på det aller høyeste nivået?

Link to comment
Share on other sites

Har sett ho dama som assistentdommer noen ganger nå, og jeg må si ho imponerer nesten hver gang. Offsideavgjørelser hennes mannlige kolleger ofte ville dømt feil eller tvilsomt riktig på pleier ho her å treffe med en ganske imponerende høy korrekthet.

 

Kanskje vi etterhvert får se enda flere kvinnelige linjedommere på det aller høyeste nivået?

Det er kvinnelige fans, publikum, eiere og linjedommere.

På tide også å få kvinnelige dommere.

Link to comment
Share on other sites

... så spørs det hvordan reaksjonene blir den dagen en kvinnelig dommer/linjedommer gjør en grov feil. Jeg er redd usakligheten i reaksjonene kan komme til å bli nå uante høyder.

Det er godt mulig. Derfor mener jeg man ikke burde gi en kvinnelig dommer sjansen i en PL kamp enda, men integrere gode assistentdommere slik som henne vi nevner over(jeg vet ikke hva hun heter). Kanskje etter tid vil da også toleransen for kvinnelige dommere bli bedre? Det vil jo uansett alltid være noen tullinger som vil angripe kvinnelige dommere med en gang de gjør en feil. Mener å huske det var en engelsk kommentator som kom med noen uheldige utspill og fikk sparken for dette.

 

Jeg ser iallefall ingen grunn til å ikke la kvinnelige dommere få sjansen til å vise hva de kan, men som sagt, det kan være lurt å integrere dem over tid.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt mulig. Derfor mener jeg man ikke burde gi en kvinnelig dommer sjansen i en PL kamp enda, men integrere gode assistentdommere slik som henne vi nevner over(jeg vet ikke hva hun heter). Kanskje etter tid vil da også toleransen for kvinnelige dommere bli bedre? Det vil jo uansett alltid være noen tullinger som vil angripe kvinnelige dommere med en gang de gjør en feil. Mener å huske det var en engelsk kommentator som kom med noen uheldige utspill og fikk sparken for dette.

 

Jeg ser iallefall ingen grunn til å ikke la kvinnelige dommere få sjansen til å vise hva de kan, men som sagt, det kan være lurt å integrere dem over tid.

 

Andy Gray. Og det var blant annet denne historien jeg hadde i bakhodet. Jeg tror det ligger svært mye skepsis latent og bare venter på en skikkelig brøler fra denne kvinnen. Da får vi nok høre det! Jeg håper bare hun er klar og sterk nok til å takle det den dagen det skjer. For dømmingen hennes har så langt stått til laud!

Link to comment
Share on other sites

 

Andy Gray. Og det var blant annet denne historien jeg hadde i bakhodet. Jeg tror det ligger svært mye skepsis latent og bare venter på en skikkelig brøler fra denne kvinnen. Da får vi nok høre det! Jeg håper bare hun er klar og sterk nok til å takle det den dagen det skjer. For dømmingen hennes har så langt stått til laud!

Jepp, og en brøler kommer til å skje. Det er som alle vet menneskelig å feile. Som deg håper jeg ho takler det og på den måten kan bane vei for at andre kvinner får sjansen som linjedommere i feks PL.

Link to comment
Share on other sites

... så spørs det hvordan reaksjonene blir den dagen en kvinnelig dommer/linjedommer gjør en grov feil. Jeg er redd usakligheten i reaksjonene kan komme til å bli nå uante høyder.

Det kan være, men desto større grunn til at kvinnelige dommer skal få muligheten. Er de gode nok må det ikke være kjønn som stopper. Det hører en annen tid til og fotballen trenger modernisering på dette området.

Link to comment
Share on other sites

Det kan være, men desto større grunn til at kvinnelige dommer skal få muligheten. Er de gode nok må det ikke være kjønn som stopper. Det hører en annen tid til og fotballen trenger modernisering på dette området.

 

Enig her. Veldig imponert over denne kvinnelige linjedommeren. Dog må jeg innrømme at det er like uvant hver bidige gang hun står på sidelinja :P

Link to comment
Share on other sites

Den offsiden der var jaggu hårfin. Godt gjort av linjedommeren å se den. Men jeg er jaggu ikke så overbevist om at hun faktisk så at det var offside. Jeg er mer overbevist om at dette var et tvilstilfelle, og i så tilfelle dømte hun faktisk feil, da tvilen skal komme angripende lag tilgode.

Link to comment
Share on other sites

Dette diskuterte vi oppe i Trondheim, Kim - dette med tvilen komme det angripende laget til gode osv - har du lyktes (eler prøvd?:P) å finne de aktuelle regla?

 

Kun av nysgjerrighet... er forøvrg enig med deg i vurderingen

Link to comment
Share on other sites

Dette diskuterte vi oppe i Trondheim, Kim - dette med tvilen komme det angripende laget til gode osv - har du lyktes (eler prøvd? :P) å finne de aktuelle regla?

 

Kun av nysgjerrighet... er forøvrg enig med deg i vurderingen

 

Ikke at jeg har bedre referanser enn Kim, men har en kompis som dømmer relativt høyt nivå som også bekrefter det Kim sier, at tvilen skal komme det angripende laget til gode!

Link to comment
Share on other sites

Beklager - jeg som var for dårlig min formulering

 

Jeg og Kim diskuterte en bestemt stuasjon, om det samme gjaldt da - men jeg husker ikke hva det gjaldt? Om det var straffespark eller noe annet? Kim husker kanskje dette bedre enn meg... Vi var hvertfall i tvil om regelen om angripende lag til gode gjaldt uansett hvilken situasjon som oppsto

Link to comment
Share on other sites

For min del så syntes jeg ikke hun så spesielt tvilende angående sin avgjørelse i det hele tatt, men kun utilpass fordi hun hadde en haug med brølende mannfolk bak seg som ikke hadde like skarpe øyne som henne.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...