Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

  • Replies 792
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå er det ikke mange dagene siden jeg gikk ut og sa at Mancini ikke ville få fyken allerede denne sommeren, men det som har kommet frem gjennom diverse media i dag tyder på annet: http://www1.skysport...r-surge-in-bets. Kan ikke skjønne hvordan sjeiken tenker når han har gitt Mancini fri adgang til pengebingen for å bygge et lag etter sitt eget hode. Hvor er logikken når de har vunnet to trofeer på 3 år, kan bli det tredje mot Wigan, og har fått klassespillere som presterer i alle ledd. Skal de nå da bytte ut trener med en som har en forskjellig filosofi og som sannsynlig vil gjøre nye store omrokeringer i spillerstallen. Så kan man ta med de allerede høye spillerlønningene som går over hva klubben har i inntekter, og Financial Fair Play som setter restriksjoner for pengebruken. Da skjønner man hvilken situasjon de er i...

Pellegrini er en bedre manager på alle mulige måter enn Mancini. Hvis Pellegrini kommer inn kommer City til å henge med lenge i CL neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Som vi skulle gjort det selv.

 

he he, ja det er godt å se at Arsenal ikke er alene om å lage bananskall for seg selv, og kløne det til på denne måten, selv om dette nok er et unntak for andre lag, mens det er regelen for Arsenal. Og det er jo et par viktige forskjeller her. Wigan vant fortjent, og de vant på et skikkelig kvalitetsmål. Når Arsenal roter det til på denne måten pleier det å være mot spillets gang, og kampen blir avgjort på en eller idiotisk tullescoring... ;)

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er rimelig latterlig at de ikke kunne la han få være manager under den siste hjemmekampen til City. Vanvittig respektløs av City. Forventer dog intet annet. Som Chelsea er det en klasseløs klubb.

 

Ellers blir nok Pellegrini en klar oppgradering på Mancini. Får han minimum 3-4 år som manager for City så kommer han nok trolig til å gjøre det veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Får han minimum 3-4 år som manager for City så kommer han nok trolig til å gjøre det veldig bra.

Årsaken til at jeg ikke så/ser hensikten i å sparke Mancini er mangelen på langsiktig tenking. De ønsker en trener som gir de suksess fra dag 1 og som vinner alt de deltar i. Mancini har satt sammen et godt lag som tidvis spiller glitrende fotball og har i løpet av de tre årene i klubben vunnet to store trofeer. Skal de nå plutselig bli tålmodige og vente på at Pellegrini får bygd opp et nytt lag? Tviler på noen umiddelbar suksess...

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er rimelig latterlig at de ikke kunne la han få være manager under den siste hjemmekampen til City. Vanvittig respektløs av City. Forventer dog intet annet. Som Chelsea er det en klasseløs klubb.

 

Amen!

 

Jeg var lenge av den oppfatning at United var den største og styggeste ulven som finnes kan. Men disse to har jaggu bragt begrepet usympatisk opp på et nytt nivå!

 

Det bør gå lang tid før City-fansen klager på eventuell illojalitet hos egen spiller etter dette!

 

 

Edit: Dette skjer altså på dagen ett år efter de vant sitt første seriegull på 44 år.. Supporterne er ikke blide. Jeg synes det hele minner veldig om sparkingen av Mourinho fra Chelski. Alle som ikke leverer CL-bøtta, kan nå vente seg sluttpakke.

Edited by Safe Hands
Link to comment
Share on other sites

Mancini, som i fjor ledet City til det første seriegullet på 44 år, skal ha lagt seg ut med flere storprofiler.

 

Blant navnene som blir nevnt, er keeper Joe Hart, Samir Nasri, Mario Balotelli, Joleon Lescott og kaptein Vincent Kompany.

 

-----------

 

Ikke akkurat noen bombe at Nasri er med å lager kvalme. Jeg gjetter på at historien vil vise at det var et godt salg av Wenger.

Link to comment
Share on other sites

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-pellegrini-faar-overta-manchester-city-4047022.html

 

Dette er ikke godt nytt! Jeg ser på Pellegrini som en vesentlig bedre manager enn Mancini, og jeg tror han både får og krever mer respekt i garderoben. City blir helt klart farlige neste år, og jeg ser for meg en skikkelig opprydning der mange av bråkmakerne forsvinner til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

http://www.tv2.no/sp...ty-4047022.html

 

Dette er ikke godt nytt! Jeg ser på Pellegrini som en vesentlig bedre manager enn Mancini, og jeg tror han både får og krever mer respekt i garderoben. City blir helt klart farlige neste år, og jeg ser for meg en skikkelig opprydning der mange av bråkmakerne forsvinner til sommeren.

 

og nå ryktes det at Pellegrini vil gjenforenes med Cazorla i City... nok en sommer med en negativ transfer-saga i Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

 

og nå ryktes det at Pellegrini vil gjenforenes med Cazorla i City... nok en sommer med en negativ transfer-saga i Arsenal?

 

Vel de kan gjerne kjøpe Cazorla for £40m+. Så kan vi hente tilbake Cesc for under £30m.

 

Har absolutt ikke noe tro på det, men jeg syntes virkelig at spillere som Cazorla, Mertesacker, Koscielny, Arteta etc. fortjener et par klassespillere inn i laget slik at vi har sjanse på noe sølvtøy. For å ikke snakke om supporterene.. :proud:

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Han stoler på gervinho, ramsey, giroud, diaby og det vanlige vil jeg tro. Kanskje vi får en førsteelver spiller, men det er vel det er jeg redd. Må ikke ødelegge mulighetene til de som er her nå. Så i november vet vi om det går som mange av oss frykter eller wenger knows...

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

City-styret viser at de er smarte, de henter inn folk som kan fortsette på det de har startet opp på, i motsetning til Chelsea som henter inn managere med forskjellig filosofi som kun får den sesongen det tar å trene inn den helt nye spillestilen. Synd City er sånn en møkkaklubb ellers kunne det vært gøy å se dem oftere.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...