Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

  • Replies 805
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg vil påstå at alt er opp til oss selv om vi vil melde oss på i tittelkampen igjen! Nå er det kun 9 poeng, det er 3 kamper det. Noen investeringer fra oss nå i Januar, og spillerne skjerper seg fra de forrige kampene så har jeg troen :)

Link to comment
Share on other sites

Forhåpentligvis er dette starten på en trøblete periode for City. Klubben er fylt til randen av egoister, og poengtap og en sint manager kan fort føre til at enkeltspillere får gjennomgå, noe som sårer ett egoet og fører til misnøye og svake prestasjoner.

Kanskje milliard laget allikevel ikke er så fantastisk og uslåelig når alt kommer til alt?

Link to comment
Share on other sites

City leder over L'pool.

Hadde vi vunnet i går hadde jeg håpet på L'pool. Men med tapet i går får jeg håpe på City.

Betyr jo bare at fokuset mitt nå er på plass i Champions league.

Nå først? Du er mao optimist med storo O og lykkepille? :)

Link to comment
Share on other sites

Straffesparket City fikk var ganske billig. I tillegg ble City snytt for et veldig klart straffespark i første omgang. Det går opp i opp, kan man si, men fra dommerens side var det to tabber.

 

Vil vi ha videodømming? Jeg vil iallfall.

 

... Men det skal ellers nevnes at jeg er glad for at City vant akkurat denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke helt sikker, bjornage. Min umiddelbare reaksjon var "dust" om Skrtel, men da jeg så reprisen lignet det mest på ren filming. Skrtel hadde vel armen et sted den ikke burde ha vært, men jeg er ikke overbevist om at dette var til et hinder for Toure. Det jeg uansett er overbevist om er at Toure overspilte (jeg ville si filmet) noe så til de grader. Jeg skal se om jeg kan få sett reprisen igjen.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe å si på straffen i mine øyne. Som Morten Langli sa i studio oppsøkte Toure straffen og fikk det han var ute etter, smart spilt og korrekt dømt.

Enig, men som zaldor sier så må videodømming til. Mulig Blatter finner det sjarmerende at folk drapstruer dommere, men jeg vil gjerne ha en fair og ryddig idrett

Link to comment
Share on other sites

City uten Kompany i tre kamper nå etter rødt kort i Fa-cupen, en tofotstakling på ballen uten at han hevet knottene. Med brødrene Toure i Afrika begynner det å bli tynt i midtforsvaret deres.

Dommeren har sitt på det tørre. Tøft gjort å gi direkte rødt kort etter 11 min i en kamp som denne. Tofotstaklinig med knottene er farlig, selv om han ikke treffer Manu-spilleren og tar ballen.

Litt småstrengt, men da har iallefall dommeren lagt lista. Får håpe han holder konsekvent på den gjennom kampen, hvis ikke blir det røde kortet heftig diskutert...

Link to comment
Share on other sites

Litt småstrengt, men da har iallefall dommeren lagt lista. Får håpe han holder konsekvent på den gjennom kampen, hvis ikke blir det røde kortet heftig diskutert...

Det har han vell allerede bevist at han ikke klarte. Giggs og Jones har ved et par anledninger bevisst stoppet spillet med å sparke på legg uten at det gule kortet ble vist..

Link to comment
Share on other sites

Det har han vell allerede bevist at han ikke klarte. Giggs og Jones har ved et par anledninger bevisst stoppet spillet med å sparke på legg uten at det gule kortet ble vist..

Jepp... Typisk dommere som ikke klarer å holde samme standard kampen igjennom. Fins rett og slett ingen gode dommere lenger. Siste virkelige gode dommeren var Collina...

 

 

Edit:

 

Beklager dobbelpost

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...