Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

  • Replies 792
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Noen som husker Michael Johnson? En meget talentfull spiller en gang i tiden, men som etterhvert ble veldig uheldig med skader. Husker jeg på et tidspunkt ønsket han til Arsenal etter han slo igjennom i 07/08.

 

Vel uansett: Slik ser han ut nå: Minner om han feitingen som er programvert for Travel Channel's "Man v. Food". Fortsatt bare 24 år gammel og fortsatt betalt av Manchester City. Wikipedia siden hans leser slik: Michael Johnson (born 3 March 1988) is an English footballer and Competitive Eater who plays for Premier League club Manchester City as a midfielder

 

michaeljohnson.jpg

 

En artikkel om Johnson følger også. Er vel et av de verste eksemplene i nyere tid på unggutter som ikke takler presset som følger med stjernestatus og masse penger.

 

Nothing big time about Michael Johnson's sorry descent

 

En video med et par mål fra Johnson mens han fortsatt var ung og så ut som en skikkelig fotballspiller:

 

http://www.youtube.com/watch?v=2pFBhDczIAE

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Selv om vi kanskje ikke klarer å kvalifisere seg til neste års CL, og må ta til takke med den europeiske "mikke mus"-cupen, så er City den store taperen i england i år.

 

Ligger 9 poeng etter United i ligaen, og har minimale sjanser til å ta PL-trofeet.

Gikk på trynet i CL og klarte ikke engang trøstepremien som det er å karre seg over i cupspillet til den nevnte europeiske mikkemus-cupen.

Selvsagt også ute av, som alle andre topplag, den engelske "Mikke mus"-cupen.

FA-cupen er fremdeles en mulighet, men for et kjøpelag av slike dimensjoner så blir trofeet her bare en "facesaver" og ikke det som kjøpefesten er lagt opp til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mer tro på at Arsenal tar igjen City enn at City tar igjen ManU. Sannsynligivs skjer ingen av delene. Om ManU vinner serien med så god margin som de ser ut til, så må det være det desidert dårligste PL-laget som har dominert så mye. Etter min vurdering er det et jevnere og høyere nivå ellers i PL, men det er ingen veldig gode enkeltlag.

Link to comment
Share on other sites

Glem Manchester United. Vi tar hele greia neste år. Har stor tro på oss etter å ha sett stammen i det engelske landslaget blomstre ut.

 

La oss håpe vi kan nærme oss. Men at vi vinner, no no no. Til det mangler for mye. Bl.a mye å hente på de to m-ene.

Mentaliteten og det mentale. Ja også et par spillere da..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg erger meg veldig over at vi tapte innbyrdes mot Chelsea begge gangene i år (begge ettmålstap). Men nå er det vel i all hovedsak bare tre lag som kjemper om to CL-plasser. Visst søren kan det gå! Om vi faktisk holder god form, kan til og med 3.plass være oppnåelig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg erger meg veldig over at vi tapte innbyrdes mot Chelsea begge gangene i år (begge ettmålstap). Men nå er det vel i all hovedsak bare tre lag som kjemper om to CL-plasser. Visst søren kan det gå! Om vi faktisk holder god form, kan til og med 3.plass være oppnåelig.

til og med 2.plassen kan nåes, City er ikke akkurat stabile for tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nå er det ikke mange dagene siden jeg gikk ut og sa at Mancini ikke ville få fyken allerede denne sommeren, men det som har kommet frem gjennom diverse media i dag tyder på annet: http://www1.skysports.com/football/news/11679/8704744/Manuel-Pellegrini-odds-on-to-be-next-Manchester-City-boss-after-surge-in-bets. Kan ikke skjønne hvordan sjeiken tenker når han har gitt Mancini fri adgang til pengebingen for å bygge et lag etter sitt eget hode. Hvor er logikken når de har vunnet to trofeer på 3 år, kan bli det tredje mot Wigan, og har fått klassespillere som presterer i alle ledd. Skal de nå da bytte ut trener med en som har en forskjellig filosofi og som sannsynlig vil gjøre nye store omrokeringer i spillerstallen. Så kan man ta med de allerede høye spillerlønningene som går over hva klubben har i inntekter, og Financial Fair Play som setter restriksjoner for pengebruken. Da skjønner man hvilken situasjon de er i...

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...