Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

  • Replies 777
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Og ja, vi Arsenal supportere kan skrike etter stjernespillere, men hva er egentlig vitsen? Er det virkelig vits i at vi sløser bort £15-20 mill som blir mye for oss som driver klubben på en ordentlig måte når Chelsea og Man City kan bruke disse pengene på hver eneste spiller hvis de ønsker det uten at det er noe problem for dem. Da er det faktisk bedre at vi sparer de £15-20 mill vi kunne brukt og heller satser ungt og langsiktig og heller sparer pengene slik at vi bygger oss opp en sunn og trygg økonomi for mange år fremover, slik at vi kan stå imot eventuelle oppkjøp av rike investorer.

 

Jeg er ekstremt takknemmlig over at Wenger faktisk klarer å beholde roen. At styret klarer å beholde roen, tilliten til Wenger og klarer å stå imot at vi blir kjøpt opp av rike investorer.

 

Tidligere var jeg av den oppfatning at vi skulle forvente trofeer hver eneste sesong, men dette begynner å endre seg litt. Fortsatt så klart viktig for meg at vi vinner trofeer, men nå er det blitt vel så viktig for meg at vi klarer å beholde Arsenal slik vi er den dag i dag, og at vi fortsetter å drive klubben på den riktige måten, og at vi gjør så godt vi kan med å holde følge med de rike klubbene i toppen av PL. Klarer vi å holde et nogenlunde følge og forsetter å kjempe helt i toppen så er jeg stor fornøyd med det, så får man bare håpe og tro at UEFA og FIFA snart setter begrensninger og klarer å stoppe pengegaloppen og heller åpner for at det blir mer rettferdighet igjen - for alle klubber.

 

Må henge meg på skrytbøgen. Kjempeinnlegg! Dette burde alle på forumet lese

Link to comment
Share on other sites

De 5000 miliarder kronene de har er vel en samlet formue på ALT de eier og ikke det de har i banken, så de kan vel ikke bruke alt det for å si det sann (ikke at det hadde gått ann heller da). Det folk sier om at det ikke er plass til to store lag i Manchester er vel egentlig feil bare se på f.eks London, Madrid og Milano. I virkeligheten blir nok Man city en HATKLUBB for meg i januar. Lurer på hva som skjer når de får ett helt overgangs vindu å kjøpe spillere og ikke bare en dag. Siden de på en dag klarte å by på Torres, Fabregas, Villa, Ronaldo og Robinho. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye vil det stå at man kan kjøpe spillere for hos City på FM09 montro? Ubegrenset?

 

Ja, det skal bli spennende å se. Kan tenkes at man får f.eks 1 milliard i utgangspunkt, men kan få nærmest ubegrenset dersom man bruker "adjust budget"-knappen i Finansene.

 

Hehe, dette blir jo bare spekulering og tull. Kanskje det for en gangs skyld vil være mer realistisk på Football Manager enn i virkeligheten. Altså at City ikke har ubegrensede summer på spillet, mens de mer eller mindre har det i virkeligheten. Ville vært litt spesielt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det som er det dummeste at han(eier) vil kjøpe dem på grunn av de er de beste på FIFA

F eks: kaka,messi,fabregas,gerrard.

 

Kaka, Messi, Fabregas og Gerrard er faktisk noen av de beste spillerne i virkelighet også :D

Ja men det er litt teit at han vil kjøpe dem bare fordi de er gode på fifa.

Link to comment
Share on other sites

Ja, her er linken, Marty. Det er jo ingen tvil om at dette er et vaskeekte klipp der den nye City-eieren som forteller den engelske fansen utenfor City of Manchester Stadium at han kun vil kjøpe spillere som er gode på FIFA08. Synd at de nye eierne opptrer slik, spesielt siden Kaka, Messi, Cesc og Gerrard ikke er noe gode i virkeligheten..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...