Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Q: Can you win the league next season?

 

IG: "We need to make improvements for me to be able to see that, so I'll have a fairer idea once we get through the summer, but yes I do. That's what our ambition is"

 

Likte det svaret forsåvidt og det samsvarer med mine tanker. Gjør vi ikke forbedringer i laget har jo da Wenger feilet i hans øyne også. Da er vi ikke konkurransedyktige for tittelen.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet er hva gjør vi med de andre spillerenes lønn hvis vi plutselig henter inn en som tjener det dobbelte av podolski, cazorla osv...? Jeg tror vi får svi lenge for denne solidaritetslønnen Wenger har lagt opp til og dette begrenser oss stort i anskaffelsen av de aller beste.

Link to comment
Share on other sites

Nytt useriøst rykte på mølla: Hvis Arsenal og Wayne Rooney blir enige om personlige betingelser, ser det ut til at han blir Arsenal-spiller. Dette har jeg fra @GeoffArsenal på Twitter, men han pleier ikke å være så langt ute på bærtur hele tiden. Treffer ofte med lagoppstillinger lenge før de blir bekreftet og bekreftet Cazorla før han ble presentert.

Hadde elsket Rooney i Arsenal. En spiss vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

CaughtOffside er latterlig useriøs dessverre. Leser ikke artikler fra de engang lenger selv.

 

Et eksempel jeg så etter Fellaini ryktene begynte å gå var at en Arsenal fan (han som ofte photoshopper drakter o.l.) photoshoppet Fellaini inn i en Arsenal drakt. CaughtOffside brukte dette som bevis på at Fellaini var så godt som klar for Arsenal uten å ta kildekritikk i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Det som gjør meg mest kritisk til artikkelen er at det ikke er noe ny informasjon i den. Alle detaljene er gammelt nytt.

Navnet på siden er jo meget beskrivende for journalistikken de bedriver. De blir vinket av oftere enn Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Ja, ryktene i dag sier at de personlige betingelsene til Higuain er i boks, og noen mener hele overgangen er sikret, og at medical gjenstår.

Men akkurat det punktet kan ta litt tid. Sneijder har vel vært på medical i Manchester i 3 år nå, og Yann M'Vila holder vel på enda i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Den mannen som uttaler seg her (Bronzetti) er vel ikke Higuains agent? Er ikke det faren som er agenten?

 

Edit: se her Kim

 

http://gossip.ladyarse.com/arsenal/2013/06/20/argentina-reports-higuain-agrees-four-year-deal-with-arsenal/

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Skikkelig useriøst, men hadde ikke sagt nei takk!

 

http://www.givemesport.com/356182-fernando-torres-is-surprise-arsenal-target

 

 

 

According to the Sunday People, Gunners manager Arsene Wenger is keen on partnering Torres with another new signing, Gonzalo Higuain of Real Madrid.
Edited by Skolten
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...