Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Siden ryktet stammer fra "Daily Express" så passer det definitivt i tråden "useriøse rykter", men avisen påstår at Szczesny skal ha fått signaler fra klubben om at han ikke er i Wengers "planer" for neste sesong og kan se seg etter en ny klubb til sommeren. Wenger skal i tillegg også ha identifisert den spilleren som han vil ha inn som andrevalg bak Ospina, Fiorentina-målvakten Norberto Neto.

 

Personlig så ha jeg ingen "problemer" med en slik løsning (delen som omhandler Szcz ut), men tror jeg på den (pr. dags dato)? Egentlig ikke!

Link to comment
Share on other sites

Siden ryktet stammer fra "Daily Express" så passer det definitivt i tråden "useriøse rykter", men avisen påstår at Szczesny skal ha fått signaler fra klubben om at han ikke er i Wengers "planer" for neste sesong og kan se seg etter en ny klubb til sommeren. Wenger skal i tillegg også ha identifisert den spilleren som han vil ha inn som andrevalg bak Ospina, Fiorentina-målvakten Norberto Neto.

 

Personlig så ha jeg ingen "problemer" med en slik løsning (delen som omhandler Szcz ut), men tror jeg på den (pr. dags dato)? Egentlig ikke!

Neto sies å være en veldig middelmådig keeper.. Tror at Chesney og Ospina har godt av rivaliseringen.

Link to comment
Share on other sites

Blant de mange useriøse ryktene som florerer, så skal Arsenal visst nok gjøre ett nytt forsøk på å kjøpe Luis Suarez kommende sommer. Suarez har ikke slått til i Barca og skal derfor være et mulig salgsobjekt. At Barcelona har "kjøpsforbud" i 2015-vinduene og ikke kan erstatte han med ny spiller nevnes dog ikke i de samme "artiklene".

Link to comment
Share on other sites

Juventus skal ha inngått kontrakt med Fiorentinas brasilianske keeper Neto. Noe som betyr at Buffon er tilgjengelig i sommer. Er han et alternativ i en par sesonger? Personlig er jeg fornøyd om det satses på Ospina fremover.

Edited by refser
Link to comment
Share on other sites

http://metro.co.uk/2015/01/31/marco-reus-wants-to-make-arsenal-transfer-to-work-with-arsene-wenger-5044150/?ito=v-b

 

Hadde selvsagt vært helt fantastisk. Men hvem skal få spille? Den offensive delen av midtbanen er noe av det bedre. På verdensbasis.

I det hypotetiske scenarioet der Reus velger oss, hadde jeg håpet at vi kunne dyrket han som midtspiss. Han byr på andre kvaliteter enn Giroud, men kan nok allikevel bekle den rollen i vårt system. Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

http://metro.co.uk/2015/01/31/marco-reus-wants-to-make-arsenal-transfer-to-work-with-arsene-wenger-5044150/?ito=v-b

 

Hadde selvsagt vært helt fantastisk. Men hvem skal få spille? Den offensive delen av midtbanen er noe av det bedre. På verdensbasis.

 

I det hypotetiske scenarioet der Reus velger oss, hadde jeg håpet at vi kunne dyrket han som midtspiss. Han byr på andre kvaliteter enn Giroud, men kan nok allikevel bekle den rollen i vårt system.

 

Når det gjelder såkalte "klare" overganger kommende sommer så er ryktene i dag at Schneiderlin skal ha en "personal agreement" med Arsenal om en overgang da.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jeg registrer at Isco (Real Madrid) tydeligvis skal være et "hett rykte" vedrørende en overgang til Arsenal. Nå skal jeg ikke uttale meg om spillerens kvaliteter (som jeg har liten kunnskap om), men trenger vi virkelig enda en "playmaker" i laget? Hvis vi skulle behandle dette ryktet som "seriøst" (som jeg ikke gjør) så måtte det vel bety at Cazorla eller Özil var på vei ut.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke se på det rykter om Isco som noe annet enn useriøst, og sikkert derfor du har posta her. Som du sier så har vi både Cazorla, Øzil. Sanchez kan også spille her, samme med Wilshere.

Link to comment
Share on other sites

Kan være tilbøyelig for at hvis en av Wilshere, Walcott eller Rosicky forsvinner så kan erstatteren være Isco.

 

Tviler uansett på at Isco ender opp i Arsenal med det første. God spiller med et vanvittig talent, men trenger å spille fast. Usikker på om Arsenal er den rette plassen å gå da. Kunne dog hatt Isco på venstre med Alexis på høyre, men jeg tviler på det.

Link to comment
Share on other sites

Kan være tilbøyelig for at hvis en av Wilshere, Walcott eller Rosicky forsvinner så kan erstatteren være Isco.

 

Tviler uansett på at Isco ender opp i Arsenal med det første. God spiller med et vanvittig talent, men trenger å spille fast. Usikker på om Arsenal er den rette plassen å gå da. Kunne dog hatt Isco på venstre med Alexis på høyre, men jeg tviler på det.

Isco er god, men han er en svekling som jeg tror desverre hadde vært mye skadet hvis han kom til pl
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

skjønner ikke hvorfor vi hele tida er linket til offensive midtbanespillere, vi har jo flust, men det er kanskje det at journalistene vet at Wenger liker å handle den typen spillere så de kaster ut alle mulige rykter om slike spillere. Sier vel ikke nei takk til Reus, men har ikke trua på at han kommer. Liker bedre at det ses på en defensiv midtbanemann og en topp topp spiss, og helst Petr Cech!

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk ikke så mye Arsenalspekulasjoner i dagens engelske medier, men dette var det jeg fant:

 

Arsenal's Tomas Rosicky, 34, will wait and see who becomes the new manager before he agrees a move to West Ham. Fellow Gunner Mathieu Flamini is weighing up a move to Watford

 

Og jeg må innrømme at jeg nok ikke var våken nok når jeg las det, for mine få og små hjerneceller oppfattet det som at det var klart (i følge de useriøse) at vi skal få ny manager etter sesongen, etterhvert så gikk det utrolig nok opp for meg at det var managerstolen i West Ham det var snakk om O_O

 

og til Flamini så sier jeg bare "god tur" (hvis det er et snev av sannhet i påstanden)

Link to comment
Share on other sites

Det går mye rykter rundt Sterling til Arsenal nå, og Henry uttalte at Wenger skal være interessert i han. £40 mill skal visstnok være prislappen, noe jeg syns er altfor mye. Hva tenker dere om Sterling? Personlig syns jeg han er litt for ustabil i prestasjonene, men han er jo kun 20 år. Talentet er der, men han har bevist i de senere uker at han ikke er riktig moden enda. Sterling til Arsenal? Ja, hvorfor ikke? Til £40 mill? Nei takk.

Link to comment
Share on other sites

Synes vi har nok av ineffektive spillere uten Sterling og med den prisen og attituden kan de godt beholde han. Var absolutt god i fjor når han hadde Sturridge og Suarez å spille ved, men har aldri helt sett på han som et talent i den klassen der man skal begynne å snakke om summer over 30 millioner pund...

Link to comment
Share on other sites

På en stille formiddag mens vi venter på kampstart om noen timer så er det også en del underholdning å finne på ryktebørsen.

I dag tar jeg ned noen såkalt "sikre" rykter.

 

De mest sikre? ryktene kommer fra vår "kjære" ryktemaker "Metro":

 

Schneiderlin er (som vanlig) klar for Arsenal. Han har vel egentlig vært klar ganske lenge nå (hvis vi skal tro på ryktene) :shifty:

I en annen tråd her på forumet så har Lacazette og Fekir blitt debattert, og så sier Metro at Arsenal er inne for et "double swoop" på de to svært så¨offensive spillerne!!

Men ikke nok med det, samme "publikasjon" kan også fortelle at Arsenal har blitt enige (in principle) med Portospilleren Jackson Martinez om en overgang, så det kan se ut som at vi ikke får en ny spiss men hele tre spillere som kan bekle denne rollen (iflg Metro)

Her skal det virkelig bli mange mål neste sesong ^_^

 

PS!! så har også ryktet om et bytte av Walcott og Sterling blusset opp igjen :errr:

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt løse rykter som skal taes med en særdeles stor klype salt, men den samme journalisten som var først ute med "nyheten" om Sanchez sin overgang til Arsenal sist sommer, skal nå tydeligvis ha "bekreftet" at Arsenal er enige både med Juventus og med Arturo Vidal om både overgangssum og personlig kontrakt.

Samtidig sies det at "the official things to be done after the Copa America" har et tidsaspekt som gjør at jeg konkluderer med at det bare er særdeles "løse rykter" ;D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...