Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

For de som ønsker å se sammendrag av et par Jovetic kamper så kan jeg legge ved disse. Gir et langt bedre inntrykk og oversikt over hva slags spiller han er. Det første klippet er fra en kamp for omtrent et år siden, mens det siste klippet er fra omtrent en måned siden.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ønskeliste for sommeren 2013:

Jovetic

Begovic

Wanyama

Hummels

Begovic

Jenkinson-Koscielny-Hummels-Monreal

Ramsey-Wanyama

Cazorla-Wilshere-Jovetic

Walcott

Subs: WS,TV5,Gibbs,Arteta,OX,Podolski,Giroud

:wub:

Edited by Mariu5
Link to comment
Share on other sites

Tar gjerne imot Wanyama jeg så lenge han ikke blir svindyr. Syntes ikke han var så ille mot Juventus som folk skulle ha det til. Han endte vel opp med 88% pasningssuksess i den første kampen hvis jeg husker riktig, mens han i andre kampen spilte midtstopper?

 

Gonalons, Strootman, Capoue eller Wanyama er velkommen inn til sommeren, men jeg frykter at som ved et keeperkjøp og spisskjøp så ender det opp med nada og interne løsninger.

Link to comment
Share on other sites

Bilbao defender awaiting Arsenal bid

 

‘We have had contacts with Anzhi, who are very interested in his services, but given the desire to play in England, that move cannot take place.

 

‘We are in contact with Arsenal.’

 

Vet fortsatt ikke stort om spilleren. Stiller meg meget tvilende til at han er den klassestopperen en del av oss håper på, men han er trolig en bedre backup enn Squillaci. Får vi signert han på en lønning som ikke er altfor høy så er det vel et greit kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Bilbao defender awaiting Arsenal bid

 

‘We have had contacts with Anzhi, who are very interested in his services, but given the desire to play in England, that move cannot take place.

 

‘We are in contact with Arsenal.’

 

Vet fortsatt ikke stort om spilleren. Stiller meg meget tvilende til at han er den klassestopperen en del av oss håper på, men han er trolig en bedre backup enn Squillaci. Får vi signert han på en lønning som ikke er altfor høy så er det vel et greit kjøp.

Bra stopper det, litt samme typen som Mertesacker. Om vi henter han har vi to spillende og to kontante stoppere.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...