Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Nani er veldig talentfull. Ingen tvil om det, men han er bedre på høyre enn venstre. Med den sesongen Walcott har hatt så sier det seg selv at han ikke blir droppet derfra med det første. Tviler på at Nani er spesielt hypp på å komme inn for å spille på venstrekanten. Skulle dog gjerne sett det da jeg tror han hadde vært knallgod for oss.

 

Når det gjelder Skrtel så var han og Agger vanvittig gode forrige sesong, men denne sesongen har han vært dårlig. Såpass dårlig at Carragher gikk foran han. Han er som en høyere, eldre og dårligere versjon av Vermaelen. For £12m? You're having a laugh..

Link to comment
Share on other sites

Falco til Monaco. Noen som fremdeles tror på FFP?

FFP blir regnet over litt lengre tid enn bare et overgangsvindu, men skal være vanskelig for Monaco å ha balanse i regnskapet over 3 år om de fortsetter slik. Ellers har de vell få andre sanksjoner enn å nekte dem adgang i en av europacupene. Vet ikke om det er mulighet for å straffe de med f. eks poengtrekk i ligaen om de bruker enormt mye mer penger på spillerkjøp enn hva de får inn gjennom drift av klubben?

Link to comment
Share on other sites

Personlig tror jeg ikke FFP noen gang vil fungere. Disse rike suggerdady'ene finner bare forskjellige måter å spy inn midler. Virker også som fotball verdenen mer og mer aksepterer dette.. City, Chelsea, PSG osv.. De blir hyllet som alle andre, hadde hele fotballverden vist dem forakt på måten det drives ville det nok neppe vært attraktivt med slike oppkjøp. Slik det er nå tror jeg vi vil se flere lag få unormalt mye kunstige penger av rikinger som har for lite annet å bruke pengene sine på.

Link to comment
Share on other sites

Personlig tror jeg ikke FFP noen gang vil fungere. Disse rike suggerdady'ene finner bare forskjellige måter å spy inn midler. Virker også som fotball verdenen mer og mer aksepterer dette.. City, Chelsea, PSG osv.. De blir hyllet som alle andre, hadde hele fotballverden vist dem forakt på måten det drives ville det nok neppe vært attraktivt med slike oppkjøp. Slik det er nå tror jeg vi vil se flere lag få unormalt mye kunstige penger av rikinger som har for lite annet å bruke pengene sine på.

 

Det kommer ikke til å funke nei.

 

Har jo vært snakk om at City kjøper seg sitt eget farmerlag i MLS som de kan bruke til å omgå FFP med blant annet.

Link to comment
Share on other sites

http://www.ibtimes.c...fer-wenger.htm?

 

Det er en god stund siden vi ikke ble linket med denne herremannen :P

Tror den fortjener en plass under useriøse rykter!

 

Edit: Er det bare jeg som savner at vi lager egne tråder til spillerne vi blir linket til?

 

Huff. Gourcuff er virkelig ikke en spiller jeg har lyst på. Tror heller ikke Wenger er så ute på jordet at han henter inn denne mannen heller.

 

Altså: Man kan fint lage en tråd til en spiller Verminator, men det blir litt håpløst når vi blir linket til godt over 100 spillere i løpet av sommeren. Som oftest så lager man tråder til spillere som blir linket kraftig til klubben eller når det faktisk er hold i ryktene. Jeg gidder hvertfall ikke å lage ørten tråder med spillerinfo for en spiller som aldri ender opp i Arsenal. :P

Link to comment
Share on other sites

Edit: Er det bare jeg som savner at vi lager egne tråder til spillerne vi blir linket til?

Får virkelig håpe vi slipper slike tråder, for hvis vi skal ta antallet spillere (fra diverse blogger og nettsteder) som blir linket til klubben i løpet av året så ville det blitt en totalt uoversiktlig gruppe med tråder. Det er nok spillere (påstått) linket med klubben til å fylle flere "11'ere". :proud:

Link to comment
Share on other sites

I følge goal.com skal Arsenal ha utløst utkjøpsklausulen til Marouane Fellaini på £22m. Ny klubbrekord for en spiller som spiller i samme posisjon som Cazorla. Skeeeeptisk.....

Link to comment
Share on other sites

I følge goal.com skal Arsenal ha utløst utkjøpsklausulen til Marouane Fellaini på £22m. Ny klubbrekord for en spiller som spiller i samme posisjon som Cazorla. Skeeeeptisk.....

Er riktignok en veldig allsidig spiller, som også kan ta mer defensivt ansvar. Hvis ikke kan det hende han blir brukt i midten med Cazorla på kanten. Uansett så passer et slikt rykte godt inn i denne tråden ;)

Link to comment
Share on other sites

Er riktignok en veldig allsidig spiller, som også kan ta mer defensivt ansvar. Hvis ikke kan det hende han blir brukt i midten med Cazorla på kanten. Uansett så passer et slikt rykte godt inn i denne tråden ;)

Fellaini er ensbetydende med trøkk. Og det trenger vi da virkelig.

Link to comment
Share on other sites

Er riktignok en veldig allsidig spiller, som også kan ta mer defensivt ansvar. Hvis ikke kan det hende han blir brukt i midten med Cazorla på kanten. Uansett så passer et slikt rykte godt inn i denne tråden ;)

Fellaini selv skal visstnok ha sagt at han trives best som DM. God forsterkning der, siden det er litt tynt der.
Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke denne fasinasjonen med Fellaini som DM. Han spilte der i 2 sesonger og var rimelig middelmådig. Før det spilte han som offensiv midtbane i sin debutsesong og var meget god. Ditto det samme med denne sesongen her.

 

Pogba, Gonalons, Capoue og Wanyama er alle bedre egnet til den rollen på midten syntes jeg pdd., men hvis Wenger faktisk er villig til å bruke så mye penger på Fellaini har han trolig en viss idè om hva han har planlagt å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Bra spiller, usikker på om han passer inn i vårt lag.

Er for dårlig teknisk, og har alt for lavt tempo til å beherske hurtigheten på pasning og bevegelsesspillet vi har offensivt.

Men som DM, kanskje. Er ikke overbevist om at han er disiplinert nok til å spille i den rollen, var ikke spesielt god der i Everton.

Link to comment
Share on other sites

 

Litt usikker på om dette er et useriøst rykte. Det er kanskje heller et tegn på at Wenger endelig har gitt opp Abou Diaby.

 

Det er Goal.com med en "exclusive". Er ikke akkurat veldig seriøst/troverdig :P

Link to comment
Share on other sites

En sommer hvor vi muligens henter inn solide forsterkninger - kommer ikke til å få sove stort denne sommeren gett. Ryktene om Fellaini kom vel etter uttalelsene om Gazidis, så enten stemmer det eller så er det 1+1-journalistikk. En god spiller, men føler vi trenger forsterkninger andre steder.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...