Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Får håpe de kan kjøre ei økt med å trene på cornere, frispark og innlegg. Den kompetansen innehar han fortsatt. Spesiel på onnlegg var han veldig god og der har vi veeeeeldig mye å gå på

Husker forrige gang han trente med oss at Sagna og Clichy økte sin treffsikkerhet på innlegg og faktisk klarte å slå den forbi førsteforsvareren.

Link to comment
Share on other sites

Så også at Wlishere postet på facebook at de hadde hatt

"Decent morning training! #class" (sitat).

 

Tidligere har jo stort sett samtlige spillere skrytt av hvor bra det er å trene med Henry og få med Beckham på treningene også + at Jens Lehmann har vært med å trent keeperne i dag må jo være et kjempepluss.

Link to comment
Share on other sites

Ryktes forøvrig at Diame krever £70.000 i uka og 4 års kontrakt. Det bør vi i hvert fall ikke gå med på. Han har aldri spilt for noen toppklubb før og det lukter "dyr spiller vi aldri blir kvittt" lang vei. Etter min mening bør han kunne tilbys £30-40.000 i uka. Vil han ikke gå med på det så kan han bli i West Ham.

Link to comment
Share on other sites

Da skal to spillere som har vært linket til oss være klare for andre klubber:

Florian Thauvin går til Lille

Capoue går til QPR

 

Forøvrig skal Balotelli være klar for AC Milan for £20M. Godt å være kvitt han fra PL egentlig. Trodde vel egentlig at AC Milan ikke hadde så mye penger så da selger de vel 1-2 av Kevin Prince Boateng, Robinho eller til og med El Shaarawy

Link to comment
Share on other sites

Da skal to spillere som har vært linket til oss være klare for andre klubber:

Florian Thauvin går til Lille

Capoue går til QPR

 

Forøvrig skal Balotelli være klar for AC Milan for £20M. Godt å være kvitt han fra PL egentlig. Trodde vel egentlig at AC Milan ikke hadde så mye penger så da selger de vel 1-2 av Kevin Prince Boateng, Robinho eller til og med El Shaarawy

El Shaarawy skrev ny kontrakt i går tror jeg.

At vi ikke signerer noen vi blir linket med burde ikke overraske noen mener nå jeg. Wenger mener vel at stallen er god nok til å vinne The Treble i år så da har han vel rett i det. Styre og stell er tydeligvis helt enige.

Link to comment
Share on other sites

Ryktes nå om en overgang for Andre Santos tilbake til Fenerbache. Han er vel med i troppen i kveld, så tviler veldig på dette ryktet. Hadde ikke vært meg i mot, og sikkert ingen andre her heller, men da må vi i hvertfall få inn en ny venstreback i morgen.

Det hadde vært meg i mot.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Tidligere har jo stort sett samtlige spillere skrytt av hvor bra det er å trene med Henry og få med Beckham på treningene også + at Jens Lehmann har vært med å trent keeperne i dag må jo være et kjempepluss.

Dette vi har som City ikke kan skryte av. Bruk de gamle heltenes rutine for alt det er verdt mens de er der tenker nå jeg!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Går rykter om f.eks. victor Wanayama fra Celtic, han er sikkert god han altså, men han spiler for en klubb på 3-4 hylle i Europa og er ikke en rutinert spiller som vi egentlig trenger. Skal Arsenal bli et vinnerlag tror jeg vi må inn med noen som har vært med å vinne et mesterskap fra før ispedd en del talenter. I den sistsnevnte kategorien finner vi Wanayama. Så jeg tar gjerne imot han, men det holder ikke bare det for å ta steget opp og vinne en pokal!

Link to comment
Share on other sites

Wanyama er en spennende spiller og er fysisk helt klart god nok for Premier League. Mangler fortsatt litt på posisjoneringen og erfaring til å vite når han skal gå inn i taklinger og når han skal stå på beina. Ganske lik Cheik Tiote i spillestilen for dem som ønsker og ha noe å sammenligne med.

Link to comment
Share on other sites

Wanyama er en spennende spiller og er fysisk helt klart god nok for Premier League. Mangler fortsatt litt på posisjoneringen og erfaring til å vite når han skal gå inn i taklinger og når han skal stå på beina. Ganske lik Cheik Tiote i spillestilen for dem som ønsker og ha noe å sammenligne med.

Skulle si at han var en slags Tiote jeg også. For all del en bra spiller, men tror ikke vi kommer til å hente han..

Link to comment
Share on other sites

http://www.tv2.no/sp...na-3993413.html

 

Det var da voldsomt Wenger. Bytt ut Reina med Begovic og Wanyama med Konoyplanka. Pluss på med et par forsvarsspillere...

 

Helt enig angående Begovic. Surret også rykter rundt Valdes, men Begovic er en langt langt bedre keeper enn begge disse to. Mignolet er også et godt alternativ, men han er ikke en like komplett keeper som Begovic.

 

Når det gjelder Wanyama for Konoplyanka så er jeg uenig. Konoplyanka i seg selv er jeg veldig keen på, men jeg syntes vi trenger en stor midtbanespiller. Wanyama er spennende, men jeg vil heller gå for mer etablerte spillere som Strootman eller Capoue.

 

Jovetic er virkelig en våt drøm og det er også Mats Hummels fra Dortmund, men er usikre på om de to siste der ville gått til Arsenal uansett hvis vi ikke kvalifiserer oss for Europa. For å ikke snakke om at vi trolig ikke matcher prislappen til noen av de :P

Link to comment
Share on other sites

Pierce Morgan vil kjøpe Arsenal, eller i allefall en liten del. Uansett det ville blitt et godt motstykke til "Silent" Stan.

Kanskje en liten overvurdering fra Piercerns side når det gjelder hvor mye innflytelse noen få aksjer gir.

 

Greit nok artikkelen er ikke fra verdens mest seriøse "sportsavis", men litt liv kunne vi ha trengt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Arsenal scouts run rule over ‘African Neymar’ Pierre-Emerick Aubameyang

 

 

Har bare sett han i glimt for å være ærlig. Det eneste jeg vet er at han er veldig kjapp og er en temmelig god avslutter. I Etienne har han vel spilt en god del på kanten og litt på topp, men er usikker på hvordan teknikken hans er generelt sett for å være ærlig. Dog virker han som en rimelig spennende spiller og trolig en oppgradering på Gervinho/Giroud. Dog ikke akkurat mitt førstevalg for å si det slik.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xu20ZBBbz5A

 

En annen spiller som har vært linket rimelig sterkt til oss de siste dagene er Yaya Sanogo. Aldri sett han spille og aldri hørt om han, men ser folk skriver at han var et "gigatalent på FM". Er 20 år gammel og har ikke signert ny kontrakt med Auxerre så han er "gratis" til sommeren.

 

Arsenal poised to move for French striker Yaya Sanogo

 

Den obligatoriske youtube videoen av Sanogo også.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Jz_pwuNvHYI

 

Edit: Nok et rykte lagt til.

 

Manchester City defender Micah Richards emerges as surprise target for Arsenal

 

 

Tar gjerne imot Richards jeg. Ønsket han til Arsenal siden 2006 og mener fortsatt at han er en knallspiller. Engelsk er han også.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

EXCLUSIVE: Arsenal consider smashing transfer record for £20m Viola hitman Jovetic to stop the rot at the Emirates

 

 

Må si jeg liker de useriøse ryktene så langt. Aubameyang, Sanogo, Richards, Isco, Begovic/Mignolet, Capoue, Gonalons, Higuain og Jovetic er alle linket til oss. De i fet skrift er spillere som allerede holder et høyt nivå. Alle de andre er meget brukbare forsterkninger også

 

Mangler bare et Götze rykte nå + Sebastien og M'Vila Frey så er de useriøse ryktene komplett frem til sommeren :P

 

Edit:

 

Litt mer om Jovetic.

 

Don't wanna miss a thing.. Arsenal scouts are watching Stevan Jovetic EVERY week

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Må innrømme jeg har sett lite av denne karen.

 

Kjapp? Sterk?

 

Det som er sikkert er at vi trenger en konkurrent til Giroud. Poldi passer i mine øyne ikke som midtspiss i 4-3-3.

 

http://vimeo.com/61364962

 

Rimelig rask og sterk, men det er teknikken og fotballforståelsen hans som er de største punktene hans. Tror helt ærlig at han har potensiale til å bli like god eller bedre enn van Persie, men som nederlenderen har han slitt litt med skader. Dog ikke i nærheten av like ille som det van Persie har slitt med.

 

Kan som van Persie spille på begge kanter, som offensiv midtbane og som midtspiss, men det er som midtspiss eller falsk 9 jeg tror fremtiden hans ligger.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...