Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

White men can't jump.

 

Altså: Man har selvfølgelig sjeldent like god spenst hvis man er 2 meter høy, men Mertesacker har virkelig elendig spenst uansett hvordan man vrir og Wenger (:P) på det. Lite overkropp, mye bein og det er ikke mange centimeterene han klarer å hoppe når han drar til. :P

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hadde vært litt av et budskap om vi hentet de tre må man si. Men, det er tross alt 1. april i dag. :P

 

Usikker på hva vi får se i sommer, men det er hvertfall tre områder hvor vi trenger nye spillere. Gjerne av klassen til Götze og Lewandowski. Bender er jeg litt mer usikker på, men hadde ikke vært meg imot å se de disse tre komme til Arsenal. Eneste problemet er vel bare at den foreslåtte prisen er £70m for alle disse og ikke £30m. :P

Link to comment
Share on other sites

Skjønner argumentasjonen deres gutter. Det er alltig en fordel å være lav i høydehopp, lol :-)

 

BE

 

Edit: lekte kul uten hell. Tomarild kom meg i forkjøpet

Høydehoppere og basketspillere trener spenst. En fotballspiller som er høy vil i stor grad få mye gratis i form av høyden og derfor ikke få den samme spensten som en som faktisk må hoppe for å nå ballen. Fotballspillere trenger dessuten langt tøffere fysikk noe som gjør at de gjerne er tyngere en f.eks en høydehopper

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2309277/EXCLUSIVE-Arsenal-manager-Arsene-Wenger-dealt-blow-Mario-Gotze-decides-stay-Dortmund.html

 

Skulle gjerne sett Gøtze i Arsenal, men er vel egentlig ikke noen grunn til å forlate Dortmund for Arsenal pr nå egentlig... Er jo gøy å spille CL!

 

Gøtze i Arsenal hadde vært gøy, men hadde hadde vel blitt dytta ut på kanten som Arshavin! jeg skulle gjerne sett at de to vi bruker på kanten var litt mer rendyrkede kantspillere som ikke trekker inn i banen så ofte som de angrepsspillerne vi bruker idag (Walc, Gerv, Ox, Pod) Det tror jeg hadde åpnet opp spillet vårt litt i stedet for å trykke inn mot midten.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dailymail...y-Dortmund.html

 

Skulle gjerne sett Gøtze i Arsenal, men er vel egentlig ikke noen grunn til å forlate Dortmund for Arsenal pr nå egentlig... Er jo gøy å spille CL!

 

Gøtze i Arsenal hadde vært gøy, men hadde hadde vel blitt dytta ut på kanten som Arshavin! jeg skulle gjerne sett at de to vi bruker på kanten var litt mer rendyrkede kantspillere som ikke trekker inn i banen så ofte som de angrepsspillerne vi bruker idag (Walc, Gerv, Ox, Pod) Det tror jeg hadde åpnet opp spillet vårt litt i stedet for å trykke inn mot midten.

Götze pleier så vidt jeg vet å spille kant i Dortmund og, mens Reus spiller sentralt i den 3ern. Dog vandrer de en del, og Götze fungerer ofte nærmest som en spiss nummer to som jager nedfallsfrukt fra Lewandoski. Hvis du vil ha vinger som trekker utover fremfor innover så er Götze etter min mening feil mann. Dog ville jeg mer enn gjerne sett han i Arsenaldrakt, for han er en spiller jeg liker svært godt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Rooney er en løs kanon, over the top, og alt for dyr. Vil heilt klart heve laget og gi laget ein boost. Men lønnsnivået er alt for høgt for Wenger.

Vil tro lønna vil være et problem jeg også. Tror ikke Rooney kommer og er ganske negativt innstilt til han i utgangspunktet, men om han mot formodning får på seg den vakre drakta vår, vil jeg som jeg gjør med alle andre som får den på, nemlig støtte mannen og heie på han i hver eneste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Vil tro lønna vil være et problem jeg også. Tror ikke Rooney kommer og er ganske negativt innstilt til han i utgangspunktet, men om han mot formodning får på seg den vakre drakta vår, vil jeg som jeg gjør med alle andre som får den på, nemlig støtte mannen og heie på han i hver eneste kamp.

 

 

Enig.

Og han er neppe over the top, han er heller blitt mer komplett og kan spille flere posisjoner enn han kunne da han kom til United!

Link to comment
Share on other sites

Enig.

Og han er neppe over the top, han er heller blitt mer komplett og kan spille flere posisjoner enn han kunne da han kom til United!

Det vil jeg også tro, fantastisk spiller med et herlig rykk og et av verdens beste førstetouch, ville nok blitt toppscorer her, men det skjer nok aldri at han drar hit.

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg også tro, fantastisk spiller med et herlig rykk og et av verdens beste førstetouch, ville nok blitt toppscorer her, men det skjer nok aldri at han drar hit.

 

Han har ikke hatt det samme rykket de siste 2 sesongene. Rooney sitt største problem det siste halvannet året er å nå "peak fitness". Han bruker veldig lang tid på å nå dette nivået og som oftest så har Rooney først kommet i skikkelig form rundt november/desember (eller senere). Koblet med en manglende hunger/dårlig mentalitet den siste sesongen så har det ikke akkurat vært en Rooney på sitt beste.

 

Hvorvidt han er på vei nedover eller ikke vites ikke, men i en alder av snart 28 så burde han jo vitterlig ikke være det, men man vet jo aldri. Hvis det mentale ikke er på topp så vil ikke det andre heller henge med. Tror dog at Wenger neppe ville hentet Rooney uten å faktisk å være klar over dette.

 

Tror dog ikke dette skjer uansett. Sjansen er nok minimal eller mindre.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen etter. :P

 

Er samme siden som for under en uke siden også annonserte at David Villa var så godt som klar for Arsenal. Det er også den eneste "kilden" til dette "ryktet". Det er virkelig ikke mye troverdighet der :P

Link to comment
Share on other sites

Ikke et Arsenal rykte, men en spiller som har vært "ryktet" til Arsenal.

 

Wayne Rooney a target for Newcastle, according to website owned by Magpies chairman Mike Ashley

 

Hahahahahahahahahaha! Ja jøss! De slet med £60-70k i uka til Ba. Nå skal de klare tett opp mot £200k + en heftig overgangssum? Ok!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...