Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Kanskje like greit? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3661914.ece

 

ser det er rykter om at vi vurderer Dzeko eller Michu i stedet, jeg har meget stor sans for Dzeko så det ryktet kan jeg like, men han har fått en del spilletid i sommer, så er vel usikkert om Pellegrino selger ham selv om Negredo og Aguero kanskje er foran i rekken!?

Link to comment
Share on other sites

Like greit er det vel ikke om det stemmer. Bedre om han sitter og surmuler der borte, gagner iallefall ikke Liverpool :)

Uansett blir han neppe noe mindre hakkekylling etter sommerens drama.

 

Gjerne Dzeko for min del. Han har bevist han kan i PL, men tviler på at City selger han til oss.

Håper vi kan finne ennå bedre enn Michu, men hvis ingen andre er tilgjenglig så hvorfor ikke. Forsterker iallefall spissplassen.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg linker sjelden til rykter, men siden ryktet gjelder en nordmann så får jeg ta de med.

 

Prismessig og "nivåmessig" vil det passe overens med det Wenger har stått for de siste årene. Men er det sannsynlig? Ikke umulig, men det er nok bare er av de mange fantasifulle tankespinnene der ute!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

http://www.givemesport.com/426376-robin-van-persie-wants-summer-arsenal-switch?autoplay=on

 

Og hvordan stiller så Arsenalsupporterne seg til dette ryktet? Hadde van Persie dratt til en klubb i utlandet, for så å komme tilbake til Arsenal hadde jeg ikke hatt noe problem med å ta han tilbake. Men etter som han valgte å dra til Manchester United er det nok noen alt for store kameler som må svelges til at jeg ønsker han velkommen tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Ellers takk. Var faktisk inne på fyren i går på twitter etter at jeg hørte rykter om at han hadde lagt Arsenal.com sin tweet når det gjaldt sluttresultatet for en viss katastrofedag borte mot United i 2011. Og jaggu stemte det ikke. For en jævla rotte.

 

Ellers er det også bare å legge ved dette.

 

1551494_10151902446965966_728104107_n.jp

 

Måtte fyren mistrives så til de grader i United. Han fortjener virkelig ikke å være i nærheten av den fantastiske klubben vår igjen.

Link to comment
Share on other sites


Kameler kan svelges både mothårs og på tvers, om sluttresultatet blir godt nok. Hadde tatt van Persie tilbake uten å blunke og feiret hans mål som "Arsenal-mål", uten å bli særlig henrykt på hans vegne. Klubben er alltid større enn enkeltpersoner, og det er liten tvil om at han hadde styrket Arsenal FC så til de grader. Tror jeg hadde glemt fort, selv om det selvsagt aldri kommer til å skje.




Link to comment
Share on other sites

http://www.givemesport.com/426376-robin-van-persie-wants-summer-arsenal-switch?autoplay=on

 

Og hvordan stiller så Arsenalsupporterne seg til dette ryktet? Hadde van Persie dratt til en klubb i utlandet, for så å komme tilbake til Arsenal hadde jeg ikke hatt noe problem med å ta han tilbake. Men etter som han valgte å dra til Manchester United er det nok noen alt for store kameler som må svelges til at jeg ønsker han velkommen tilbake.

Han kan ønske seg hit så mye han vil, jeg vil ikke ha han hit. Når det er sagt så vil jeg sikkert være av en annen oppfatning dersom han mot formodning skulle komme tilbake.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Håper virkelig vi henter inn en bedre spiss enn Morata. Syntes han er et godt talent, men til den prisen det har vært snakk om tidligere (tett opp mot £20m) så kan jeg ikke si at jeg er noe fan av dette ryktet.

 

Heldigvis dog så kommer Balague stort sett alltid.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bedre enn Silvestre. Var god under Redknapp før han ble veldig skadeplaget og har spilt under Tim Sherwood som helt ærlig talt er en elendig manager.

 

Ville ikke vært dårlig backup, men tviler på at det er noe hold i dette.

Forøvrig snakkes det om at Djourou sin låneavtale blir en permanent avtale når sesongen avsluttes. Lurer nesten på om han i så fall vil få en testimonial i så fall. Har jo tross alt vært i klubben siden 2004.

 

Ellers ryktes det også at Arsenal og Michy Batshuayi er veldig nærme å komme til enighet om en overgang ifølge Gianluca Di Marzio som er en ganske respektert sportsjournalist. Se twitterprofilen hans her bla.

 

Personlig syntes jeg Batshuayi er en veldig spennende spiller. En rask, teknisk og målfarlig spiller. Som også har fysikk ved siden av. Liker også som sagt ryktene rundt Drmic som er mye av det samme, men selvfølgelig så er begge to ganske uskrevne blad på det høyeste nivået. Drmic har 1 sesong under beltet på rimelig høyt nivå og Batshuayi har spilt 3 sesonger på førstelaget til Standard Liege i den belgiske ligaen.

 

Skal man hente inn to prosjekter på topp så må det nesten hentes fra ypperste hylle for å forsterke venstrekanten og sentral midtbane. Ditto det samme på høyreback hvis/når Sagna forsvinner.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

 

Personlig syntes jeg Batshuayi er en veldig spennende spiller. En rask, teknisk og målfarlig spiller. Som også har fysikk ved siden av. Liker også som sagt ryktene rundt Drmic som er mye av det samme, men selvfølgelig så er begge to ganske uskrevne blad på det høyeste nivået. Drmic har 1 sesong under beltet på rimelig høyt nivå og Batshuayi har spilt 3 sesonger på førstelaget til Standard Liege i den belgiske ligaen.

 

Skal man hente inn to prosjekter på topp så må det nesten hentes fra ypperste hylle for å forsterke venstrekanten og sentral midtbane.

Tviler på at vi henter inn to, Wenger vil vel uttale om et par år når den vi ikke henter er en fantastisk spiller at vi ville hente han, men at han ikke ville hindre utviklingen til Sanogo og den andre av de to.

 

Håper forøvrig på Drmic om det står mellom de to og jeg skal være så ærlig at jeg sier at det KUN er fra youtube-klipp, aldri sett noen av de spille på ekte(Batshuayi er dog en gammel FM-favoritt)

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at vi henter inn to, Wenger vil vel uttale om et par år når den vi ikke henter er en fantastisk spiller at vi ville hente han, men at han ikke ville hindre utviklingen til Sanogo og den andre av de to.

 

Håper forøvrig på Drmic om det står mellom de to og jeg skal være så ærlig at jeg sier at det KUN er fra youtube-klipp, aldri sett noen av de spille på ekte(Batshuayi er dog en gammel FM-favoritt)

 

Er akkurat dette jeg er redd for selv. Ser ikke på Sanogo som et "supertalent" i det hele tatt. Virker for meg som en mindre talentfull Adebayor, men med kanskje hakket "råere" fysikk. Forholdsvis stort talent dog, men føler bare at han ikke er i nærheten av å ha det talentet som f.eks. Lukaku eller Batshuayi har. Selvfølgelig så håper jeg at jeg tar feil angående Sanogo, men jeg tviler på at han vil bli en spiss i toppklasse.

 

Ville nok valgt Drmic av disse to selv fordi jeg føler at han kan gå rett inn på laget. Batshuayi trenger nok litt mer tid før han potensielt kan blomstre, men skulle gjerne sett begge to inn da de koster forholdsvis lite.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I går svirret det mye rykter blant boggerne om Alexis Sanchez fra Barca for £20 mill. Sikkert bare tullpreik men det kunne ha vært en glimrende signering. Noterte seg vel for 20 mål fra sin kantposisjon og tosifret antall assists.

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Svirret rykter om Di Maria, Sanchez og Pedro i går/dag faktisk. :P

 

Sanchez er utvilsomt en spennende spiller. I ligaen har han scoret 18 mål og har 10 målgivende på bare 25 kamper fra start (8 som innbytter). Blomstret i fraværet til Messi, men som alle andre så havner han i skyggen det sekundet "Messias" er tilbake.

 

Det som er spennende med Sanchez er at han kan spille på alle de offensive rollene vi har. Enten det er på venstre, høyre eller på topp. Kan sikkert spille i mellomrommet i "Özil"-rollen også. Han har fysikk nok til å kunne takle rollen på topp da han har en lignende kroppsbygning som blant annet Agüero og Tevez så potensielt kunne han ha fått en "Messi"-rolle hos oss hvis Wenger hentet han. Det eneste minuset jeg har angående Sanchez er vel egentlig at han er utrolig teatralsk, men vi vet jo alle hvordan Barcelona trener på dette så forhåpentligvis hvis Sanchez ble hentet inn så kunne Wenger ha lagt dette av han.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...