Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Selvsagt løse rykter som skal taes med en særdeles stor klype salt, men den samme journalisten som var først ute med "nyheten" om Sanchez sin overgang til Arsenal sist sommer, skal nå tydeligvis ha "bekreftet" at Arsenal er enige både med Juventus og med Arturo Vidal om både overgangssum og personlig kontrakt.

Samtidig sies det at "the official things to be done after the Copa America" har et tidsaspekt som gjør at jeg konkluderer med at det bare er særdeles "løse rykter" ;D

Særdeles useriøst, men jeg syns det er gøy allikevel. Så også disse ryktene for ett par dager siden. Khedira er visstnok på vei til Juventus så da har de muligens erstatteren klar ?

Link to comment
Share on other sites

Særdeles useriøst, men jeg syns det er gøy allikevel. Så også disse ryktene for ett par dager siden. Khedira er visstnok på vei til Juventus så da har de muligens erstatteren klar

Det som var litt ekstra "artig" med dagens rykte er at det sier:

"Previously it seemed that reports concerning Vidal were simple gossip stories, with no credibility, but now it seems some with real connections and information believe the transfer is complete"

:lol:

Men dagens rykte deler nok sannsynligvis skjebne med de foregående som "simple gossip story, with no credibility"

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

I det sommervinduet stenger så gjør selvsagt ryktemakerne seg klare til januarvinduet som er bare fire måneder unna.

 

Ryktene kommer nok til å florere utover høsten og ikke minst vedrørende Barcelona som da igjen kan bevege seg inn på overgangsmarkedet for å forsterke sin stall og selv om det vil komme masse oppspinn i tiden som kommer så er det vel sannsynlig at Barcelona vil være litt mer aktive enn vanlig i akkurat det vinduet. Det blir derfor spennende å se hvilke av våre spillere som blir mest linket opp mot en tur til den solfylte iberiske halvøy.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ifølge flere nederlandske medier (selvom det virker som om de fleste bruker the mirror som kilde), melder at vi er interesserte i Ajax' Riechedly Bazoer. I år har jeg fulgt lite med på Ajax, det jeg dog vet er at han har startet alle Ajax sine kamper i år, samt at han spilte 17 kamper i fjorårssesongen. For de som så Molde-Ajax spilte han 89 minutter i denne kampen. Han er nettopp blitt 19 år, spiller som defensiv midtbanespiller, er cirka 184 høy og meget robust til å være så ung. Han ble også kalt opp til landslaget i sist kamp mot Kazakstan, men spilte ikke. Debuterer muligens ikveld mot Tsjekkia. Blir uansett ikke å se i EM, da Nederland garantert er ute av EM allerede. Uansett alltid spennende å følge unge Ajax-spillere, tviler på at han kan bidra på høyt nivå hos Arsenal per dags dato, liker allikevel ryktet!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Etter en kjip uke med angrep i Beirut og Paris og at landslaget som vanlig ikke kom med til et mesterskap, så er det hyggelig å høre at asylsøkeren Lionel Messi må rømme fra skattemyndighetene i Spania og søke tilflukt hos the Bank of London aka Arsenal. Jepp, dette er seff ikke useriøst i det hele tatt :proud:

 

http://www.espn.co.uk/football/blog/transfer-talk/79/post/2713844/undefined

Link to comment
Share on other sites

he he, det er da ikke 1. april i dag? ;)

 

Hadde vært kult å se Messi i Arsenal-drakt, men slike tøyserykter blir bare for dumt.

Messi kommer ikke til Arsenal, i alle fall ikke før karrieren er godt på vei nedover :gimme: og skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg ville hatt Messi i Arsenal selv når han var/er på topp.

 

Neida, jeg er ikke motstander av "kvalitet" i Arsenal og Messi er selvsagt kvalitet, men selv om han ikke er "primadonna" ala Ronaldo (min tolkning av "klysa") så er jeg skeptisk til å få inn en spiller der det er en risiko for at laget som helhet i stor grad ville bli bygd rundt denne ene spilleren.

 

Men skulle jeg måtte velge mellom Messi og Ronaldo så er valget enkelt, da går jeg for argentineren ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Litt USERIØSE rykter fra den engelske pressen søndag 3, januar.

 

  • Arsenal boss Arsene Wenger is eyeing a shock £42m move for Borussia Dortmund striker Pierre-Emerick Aubameyang this month. (The Sun)
  • Lorenzo Insigne's agent claims Arsenal want the Napoli striker. (The Sun)
  • Arsenal are set to complete the £5m capture of Basel midfielder Mohamed Elneny next week, the Egyptian having completed his medical. (The Mail) PS!! akkurat dette ryktet er vel ikke fullt så useriøst som de andre ryktene. Basel har også offentliggjort signeringen av svensken Alexander Fransson som etter ryktene skal erstatte Elneny.
Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Viktigste er at han er en annerledes spiss, vi trenger 2 gode spisser

Kan hende eg formulerte meg litt dårlig. Eg tenkte nok mest på prisen, og er for eit kjøp av Aubameyang. Det er sjelden eller aldri spissar på dette nivået som er 'ledig' på markedet. Det er bedre at me kjøper ein kanongod spiss enn 2 middelmådige. No kan sjølvsagt Aubameyang falle i gjennom i PL sjølv om det er ingen grunnar til å tru det.

Link to comment
Share on other sites

Var linket til oss når han var på vei vekk fra St-Etienne. Syntes vi burde tatt en sjanse på han da, men det ble ikke noe av.

 

Tviler på at vi kommer til å hente han. Tror han hadde trengt litt tid på seg før han slo skikkelig til i England og mtp. at han blir 27 år til sommeren blir det rimelig risikabelt vil jeg påstå. Særlig mtp. at han ikke har vært stabil på dette nivået for å si det mildt. I starten av Dortmund karrieren sin så hadde han store store mangler. Tid og tro har tydeligvis gjort underverker for han. Så hvorvidt han ville prestert fra starten av i Arsenal stiller jeg meg tvilsom til.

 

Hadde selvfølgelig gjerne tatt han til Arsenal jeg da jeg syntes han er en herlig spiller om dagen, men som sagt så tror jeg Wenger og Arsenal tenker litt annerledes på saken.

Link to comment
Share on other sites

Lyon gjør vel det ikke så skarpt for tiden og har en spiss som er rimelig god... Burde ikke kostet så mye som det snakkes som over her.

 

Hadde gjerne sett Lacazette i Arsenal jeg. Har hatt en tøff sesong med Lyon (Fekir er skadet) og i Arsenal med Özil bak seg ville han fått tonnevis av sjanser. Er fortsatt ung også så utviklingen hans vil bare fortsette.

 

Kommer dog garantert ikke til å skje. Wenger har i noen tilfeller for mye tro på spillerene sine. Både hans største styrke og hans største svakhet.

Link to comment
Share on other sites

Virker som Lacazette har bestemt seg for å bli i Lyon uansett ut sesongen grunnet EM i sommer. I lyon er han garantert spilletid, og ett klubbskifte nå kan være en gamble med EM. Derimot tipper jeg han blir en av de hete potetene i sommerens sillyseason.

 

Forresten; Hva skjer egentlig med Benzema? Såvidt jeg vet er han siktet og skal i rettsak ang utpressing. Frankrikes landslag lar han ikke spille sålenge siktelsen består. Real bruker han som før.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...