Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Hadde gjerne sett van der Vaart i Arsenal drakta for den summen der.

Men jeg tror ikke Wenger kommer til å kjøpe noen før vi eventuelt har slått ut Celtic fra CL.

Vi fikk penger fra salgene av Ade og Toure, men om vi ikke kommer videre i CL må klubben bruke de for å dekke tapet av inntekter som CL hadde gitt.

Går vi videre blir det frigitt midler for å kjøpe en eller to til.

 

Hva baserer du det på? Vi har faktisk budsjett som ikke har CL som inntektsgrunnlag. CL er en ren bonus. Er også budsjettert med ett betraktelig lavere publikumstall enn vi til stadighet har. Husker ikke tallet helt, men det er helt ned 40.000 hvertfall.

Kilde?

 

 

Den skulle jeg likt å sett også . for det er ikke lenge siden klubben var ute på Arsenal.com og sa at de ikke var avhengige av CL spill.

 

Edit:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...al-for-finances

 

Kilden hvis du skulle spørre om det...

Link to comment
Share on other sites

Hadde gjerne sett van der Vaart i Arsenal drakta for den summen der.

Men jeg tror ikke Wenger kommer til å kjøpe noen før vi eventuelt har slått ut Celtic fra CL.

Vi fikk penger fra salgene av Ade og Toure, men om vi ikke kommer videre i CL må klubben bruke de for å dekke tapet av inntekter som CL hadde gitt.

Går vi videre blir det frigitt midler for å kjøpe en eller to til.

 

Hva baserer du det på? Vi har faktisk budsjett som ikke har CL som inntektsgrunnlag. CL er en ren bonus. Er også budsjettert med ett betraktelig lavere publikumstall enn vi til stadighet har. Husker ikke tallet helt, men det er helt ned 40.000 hvertfall.

Kilde?

 

 

Den skulle jeg likt å sett også . for det er ikke lenge siden klubben var ute på Arsenal.com og sa at de ikke var avhengige av CL spill.

 

Edit:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...al-for-finances

 

Kilden hvis du skulle spørre om det...

 

Not crucial :) Ville fortsatt sagt det vil være viktig for våre neste sesonger...

Link to comment
Share on other sites

Hadde gjerne sett van der Vaart i Arsenal drakta for den summen der.

Men jeg tror ikke Wenger kommer til å kjøpe noen før vi eventuelt har slått ut Celtic fra CL.

Vi fikk penger fra salgene av Ade og Toure, men om vi ikke kommer videre i CL må klubben bruke de for å dekke tapet av inntekter som CL hadde gitt.

Går vi videre blir det frigitt midler for å kjøpe en eller to til.

 

Hva baserer du det på? Vi har faktisk budsjett som ikke har CL som inntektsgrunnlag. CL er en ren bonus. Er også budsjettert med ett betraktelig lavere publikumstall enn vi til stadighet har. Husker ikke tallet helt, men det er helt ned 40.000 hvertfall.

Kilde?

 

 

Den skulle jeg likt å sett også . for det er ikke lenge siden klubben var ute på Arsenal.com og sa at de ikke var avhengige av CL spill.

 

Edit:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...al-for-finances

 

Kilden hvis du skulle spørre om det...

 

Not crucial :D Ville fortsatt sagt det vil være viktig for våre neste sesonger...

 

 

Det vil alltid være viktig - men det er ikke ett must for å overleve. Noe som derimot blir hevdet av ham.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Henger meg på debatten. Min tolkning av dette utsagnet er at CL ikke hadde en svært stor virkning på budsjettet. Det er klart, men det skal da sies at siden vi kommer til CL vil dette gi oss større inntekter derfor kan disse større inntektene brukes til å kjøpe en spiller. Veit ikke hvor mye penger, spørs hvor lang vi kommer. Burde uansett klare 1 utslagsrunde og det burde gi ekstra inntekter i fohold til budsjettert som da kan brukes på spillerkjøp.

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler deg, Ade25, til å holde deg et stykke unna Tribalfootball, mer upålitelig side finnes rett og slett ikke.

 

Fra forumoversikten:

 

Rykter rundt klubben som spillerkjøp, spillersalg etc. Takhøyden er stor, til og med rykter fra The Sun kan godtas.
Link to comment
Share on other sites

Anbefaler deg, Ade25, til å holde deg et stykke unna Tribalfootball, mer upålitelig side finnes rett og slett ikke.

 

Fra forumoversikten:

 

Rykter rundt klubben som spillerkjøp, spillersalg etc. Takhøyden er stor, til og med rykter fra The Sun kan godtas.

Ja, men ved tribalfootball går grensen...

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler deg, Ade25, til å holde deg et stykke unna Tribalfootball, mer upålitelig side finnes rett og slett ikke.

Og jeg er den som har uttalt det flest ganger på forumet denne sommeren, men som skrevet så godtas alle slags rykter i denne seksjonen av forumet. Når da tråden heter useriøse rykter så tar jeg meg den frihet og nevne rykter satt ut i live av tribalfootball.com. :) La oss nyte silly season de siste dagene nå, det er lenge til neste gang!

Link to comment
Share on other sites

Skjer det noe? :)

 

Etter det jeg kan se er det ganske stille siste timer av transfervinduet for klubbene som har frist kl. 24.

Ingen store greier ihvertfall.

 

Flere av storklubbene har vel allerede gjort ferdig sine salg og innkjøp.

Link to comment
Share on other sites

Skjer det noe? :)

 

Niko Kranjar på vei til Spurs for en latterlig lav sum. ;)

 

Tror nok ikke det er et useriøst rykte, summen som skal betales er nok lavere enn den ender på. Men at Kranjcar kan gå til Spurs er ikke usannsynelig i det hele tatt. Også David James og Martin Petrov fra henholdsvis Portsmouth og Man City er på vei til Spurs. Harry er vist edru i dag?

Link to comment
Share on other sites

Skjer det noe? :)

 

Niko Kranjar på vei til Spurs for en latterlig lav sum. ;)

 

Tror nok ikke det er et useriøst rykte, summen som skal betales er nok lavere enn den ender på. Men at Kranjcar kan gå til Spurs er ikke usannsynelig i det hele tatt. Også David James og Martin Petrov fra henholdsvis Portsmouth og Man City er på vei til Spurs. Harry er vist edru i dag?

er vist solgt alt:

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...n.html?ITO=1490

 

men 2 mill?!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...