Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 17 2009, 08:43 PM) 168620[/snapback]

Fant et rykte på Goonertalk om en byttehandel, Silvestre + litt penger for Sakho. Hvis det hadde vært mulig hadde det vært en kjempe deal spør du meg, men vil helst ha inn litt rutine bak der. F.eks. heller Hangeland enn Sakho :D

Begynne å lure litt viss noen faktisk vil ha Silvestre etter det han har prestest de siste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Vel, nå er nivået i den franske ligaen, mye lavere enn i den engelske, Silvestre kunne passet fint inn i PSG. Dessuten kan han ikke ha vært dårlig de "siste sesongene" når han har spilt masse for Manchester United og Arsenal. Spesielt førstnevnte som har vunnet både Premier League (2) og Champions League de to siste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Ja takk sier jeg. Barry hadde helt klart vært en forsterkning for oss. Da kunne vi også flyttet Song bakpå banen om de skulle knipe. I tillegg kan Barry også spille venstreback.

 

Blir spennende å se fortsettelsen på denne saken, men tar alt med en klype salt nå som Silly Season er i gang..

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste det samme på tribalfootball.com men den siden er jo noe for seg selv. Her må man ta alt med en stor sleiv salt! :P Tribalfootball.com sin kilde er The Daily Star og det er vel ikke akkurat pålitelig det heller.

Men dæven så glad jeg hadde blitt om Wenger hadde sikra seg Barry!

 

http://www.tribalfootball.com/villas-barry...al-offer-247593

Link to comment
Share on other sites

Tony Adams har fortalt at han har arbeidet som speider for Arsenal siden han forlot P`Mouth, har den siste tiden sett på en forsvars spiller i Italia. Kan det være Chellini han mener?

 

http://www.goal.com/en/news/9/england/2009...nder-tony-adams

 

Tony Adamas snakker for mye :P Hvis han skal arbeide som talentspeider for oss så bør han for f holde kjeft om hvor vi ser etter nye spillere.

 

Personlig får jeg mindre og mindre sansen for Adams. Jeg syns han var en elendig skribent den tiden har skrev for the Guardian, han har vært en elendig manager og en telentspeider som snakker for mye er sannsynligvis en dårlig talentspeider.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...