Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Men Arshavin hadde 27 - så historien om 28 er vel da bare tullprat?

 

Ashavin hadde sitt vanlige 23 på ryggen mot Barnet.

 

Mot Barnet hadde de bare treningskamp drakter hadde de ikke?

 

Nei alle førstelagspillerne hadde sine faste numre, utenom Vermaelen da som ikke har fått et nummer enda :)

Link to comment
Share on other sites

Nei alle førstelagspillerne hadde sine faste numre, utenom Vermaelen da som ikke har fått et nummer enda :)

Jo, han spilte med nr 31 som er hans faste nummer ifølge goonertalk

Thomas Vermaelen’s official squad number revealed

 

Se på kommentarene der. Det er ingen referanse på kilder eller lignende, jeg har blant annet skrevet der også :P

 

Vermaelen brukte nummer 31 den første gangen på trening, men likevel brukte han nummer 5 mot Barnet. Noe som tilsier at han kun bruker 31 mens han venter på et offisielt nummer. Hvis Senderos forblir i klubben og Toure forblir i klubben så ender han nok opp med 31, men tror at Senderos forsvinner i sommer..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

van der Vaart er absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg til klubben, men det spørs vel om det blir noe av. Allikevel så har vel Wenger sagt at han vil prøve å hente inn en defensiv og en offensiv spiller før slutten av måneden, og da skal man jo ikke utelukke at det er van der Vaart som plutselig kommer. Da begynner det i hvertfall å bli nok av spillere med en sans for kreativitet. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at det er en meeeeget god spiller vi blir "linket" til her. I et 4-3-3 system trives han vel best oppe blant de tre spissene, men han er vel en meget god back-up for Cesc og tror jeg, med sin kreativitet, teknikk og blikk for spillet. Men dette er det vel lite hold i. £6 mill er jo en overkommelig pris ja!

 

Edit: Enda en kilde: http://goal.com/en/news/9/england/2009/08/...er-vaart-report

Link to comment
Share on other sites

Tuller dere med meg? £6 mill for Van der Vaart? Hvem i huleste har satt den prisen?

 

Seriøst... £6 mill???!!!

 

Var jo visstnok snakk om at han kunne forlate Real Madrid gratis, men £6M for VDV er uansett ufattelig "billig" spør du meg!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor IKKE om han bare koster 6 mill? :D

Har etterlyst denne spilleren før, fra tiden han var i Ajax. Jeg synes faktisk han var bedre den gangen enn nå. Uansett liten tvil om at dette er en veldig god spiller som sikkert kunne gjort det bra for Arsenal. Men er det plass til han? Jeg tror ikke det egentlig, Wenger vil satse på de vi har nå og dermed er dette kanskje litt usannssynlig? Tror ikke det skjer, men vil bli glad om det skjer.

Link to comment
Share on other sites

Hadde gjerne sett van der Vaart i Arsenal drakta for den summen der.

Men jeg tror ikke Wenger kommer til å kjøpe noen før vi eventuelt har slått ut Celtic fra CL.

Vi fikk penger fra salgene av Ade og Toure, men om vi ikke kommer videre i CL må klubben bruke de for å dekke tapet av inntekter som CL hadde gitt.

Går vi videre blir det frigitt midler for å kjøpe en eller to til.

Link to comment
Share on other sites

Hadde gjerne sett van der Vaart i Arsenal drakta for den summen der.

Men jeg tror ikke Wenger kommer til å kjøpe noen før vi eventuelt har slått ut Celtic fra CL.

Vi fikk penger fra salgene av Ade og Toure, men om vi ikke kommer videre i CL må klubben bruke de for å dekke tapet av inntekter som CL hadde gitt.

Går vi videre blir det frigitt midler for å kjøpe en eller to til.

 

Hva baserer du det på? Vi har faktisk budsjett som ikke har CL som inntektsgrunnlag. CL er en ren bonus. Er også budsjettert med ett betraktelig lavere publikumstall enn vi til stadighet har. Husker ikke tallet helt, men det er helt ned 40.000 hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Hadde gjerne sett van der Vaart i Arsenal drakta for den summen der.

Men jeg tror ikke Wenger kommer til å kjøpe noen før vi eventuelt har slått ut Celtic fra CL.

Vi fikk penger fra salgene av Ade og Toure, men om vi ikke kommer videre i CL må klubben bruke de for å dekke tapet av inntekter som CL hadde gitt.

Går vi videre blir det frigitt midler for å kjøpe en eller to til.

 

Hva baserer du det på? Vi har faktisk budsjett som ikke har CL som inntektsgrunnlag. CL er en ren bonus. Er også budsjettert med ett betraktelig lavere publikumstall enn vi til stadighet har. Husker ikke tallet helt, men det er helt ned 40.000 hvertfall.

 

Dette var før finanskrisen, nå er det budsjettert på et gjennomsnitt på 55.000, og vi er avhengige av CL, om vi ikke selger spillere, som vi har gjort denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Hadde gjerne sett van der Vaart i Arsenal drakta for den summen der.

Men jeg tror ikke Wenger kommer til å kjøpe noen før vi eventuelt har slått ut Celtic fra CL.

Vi fikk penger fra salgene av Ade og Toure, men om vi ikke kommer videre i CL må klubben bruke de for å dekke tapet av inntekter som CL hadde gitt.

Går vi videre blir det frigitt midler for å kjøpe en eller to til.

 

Hva baserer du det på? Vi har faktisk budsjett som ikke har CL som inntektsgrunnlag. CL er en ren bonus. Er også budsjettert med ett betraktelig lavere publikumstall enn vi til stadighet har. Husker ikke tallet helt, men det er helt ned 40.000 hvertfall.

Kilde?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...