Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Arsenal are planning for life without Cesc Fabregas by lining up a swoop for Germany playmaker Mesut Ozil.

 

Sitert Dailey star.....

Det er vel hva det er, paper talk...

 

Edit: Flyttet. -Evju

 

Tviler på dette ja. Om vi skulle planlegge en hverdag uten Cesc så ville nok en Aaron Ramsey vært enormt sentral i de planene, så jeg tror nok vi bare kan se over denne saken for en stund. En annen ting er at jeg tviler på at denne Ozil er stort bedre enn hva Ramsey er i dag!

Link to comment
Share on other sites

Vi vet jo selv at han kommer til å stikke til Barcelona om noen år. Ikke nå, men han kommer til å gjøre det. Jeg tror Merida er mer Fabregas aktig, enn det Ramsey er.

Hehe det var da svært så dystre fremtidsutsikter man kom med her da. Jeg tror vi kommer til å få gleden av mange år med Fabregas. Du sier at Merida er mer Fabregas aktig enn Ramsey? Hva begrunner du det med? Nasjonalitet? Ramsey's rolle på det Walisiske landslaget minner mye om Cesc's rolle i Arsenal. Den kreative drivkraften og arkitekt bak hvert eneste angrep. Merida har jeg ikke sett nok av til å kommentere.

Link to comment
Share on other sites

Men det jeg har sett av Merida, så ser jeg han som perfekt ersatatter. Jeg mener han er mer livlig og bedre teknikk. Nei, det har ikke noe med nasjonalitet å gjøre. Fabregas kommer til å spille her minst 5 sesonger til. Men jeg tipper når hann blir 27 - 28 år gammel, så vender han hjem. Han kommer uansett til å vende hjem. Jeg tror neppe at han blir karrieren ut her i Arsenal. Det hadde vært en drøm..

Link to comment
Share on other sites

Det er sant.... Det ville være veldig dumt, men jeg kan fortsatt tenke meg Diarra, men ikke som cover for Song under Afrikamesterskapet..... :wub: Tror jeg tenkte at han er fransk.

 

Det kommer jo an på hvilken Diarra man teker på. Lassana Diarra er fransk, mens han andre Diarra (kommer ikke på fornavnet hans) som spiller i Real Madrid kommer fra Mali.

Link to comment
Share on other sites

Jeg referte jo til en artikkel som omhandlet Mahamadou Diarra, burde dermed tenkt over at han ikke er fransk....

 

hehe...sånn å forstå ja...så ikke innlegget hvor du refererte til den nevnte linken

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 22 2009, 08:34 AM) 181066[/snapback]

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zo...fabregas-report

 

Dette må være det dummeste ryktet jeg noen gang har sett. Rett og slett speechless her nå..

 

de som har skrevet noe så dumt skulle hatt seg et nakkeskudd!!!

 

balotelli er max verd 150 mill, fabregas 600, kor e logikken??

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...